Volgens mij was de quote ook afkomstig van hondje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ben ff bezig. Misschien klimt hondje wel ff op je
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
tijdens het praten kun je ook koekjes eten
Haal je dan eerst bastogne koeken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu niet
ik heb hier geen bastogne - koeken
helaas
maar ik wil wel ff langs en binnenkomen
dat was een klachtquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor anders geen klachten hoor
quote:
het vraag-antwoord spelletje matcht niet helemaalquote:
alleen voor tijdens hequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haal je dan eerst bastogne koeken?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey
Je ligt met mij te neuken hoor
wat is mis met een trio??quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey
Je ligt met mij te neuken hoor
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buschauffeurs rijden ALTIJD dezelfde weg
ik wil jou alleenquote:
niks, maar dan wel met een vrouw erbijquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzo
ik zie textielquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. doen ze toch goed in Indonesië
[afbeelding]
je hebt qu en mij toch??quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks, maar dan wel met een vrouw erbij
toen riep je steeds:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzo
of:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen riep je steeds:
busje komt zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |