Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
Je denkt misschien dat je alle afslagen en doodlopende steegjes in dat gebied wel kent, maar zo simpel is het niet.
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als je echt iets anders wil dan neem je toch gewoon ff de leiding en dan knrijg je toch jouw zin?
buschauffeurs rijden ALTIJD dezelfde wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
die moest ik ongeveer 3 keer lezen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:
"U gaat nu de vagina binnen. Drie centimeter rechtdoor. Bij de volgende plooi anderhalve centimeter omhoog. U stimuleert nu de G-plek, bij voorkeur met kleine ronddraaiende bewegingen. Ga drie minuten zo door. Breng vervolgens de tweede vinger in...."
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
het gebied wat u nu betreedt staat niet in het navigatie-systeem. Succes![]()
Maar wat doe je DAAR dan ook indah??quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:
"U gaat nu de vagina binnen. Drie centimeter rechtdoor. Bij de volgende plooi anderhalve centimeter omhoog. U stimuleert nu de G-plek, bij voorkeur met kleine ronddraaiende bewegingen. Ga drie minuten zo door. Breng vervolgens de tweede vinger in...."
vooral BINNENquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
Val weer op een lekker moment binnen zie ik
En je was niet eens getiptquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
nee, ze was Indonesischquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopen
altijd lekkere momenten hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
quote:
*proest*quote:
Dat had er nog moeten bijkomenquote:
neem voor mij ook ff mee, moet nog wakker worden...quote:
maar deze is wel heel ergquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd lekkere momenten hier![]()
Hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
neem voor mij ook ff mee, moet nog wakker worden...
dank jequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
GatverMutZ is binnen en we gaan spontaan weer kuis doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |