Allemaalquote:
met van die cremequote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geschoren?
geknipt?
nooit begroeid?
Neequote:
Ah mooi, dat je dat ding nog bewaard hebt van de vorige keer.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in de kast beneden ligt nog een verloopstekkertje
Gewoon ondergoed is geen gezicht. Lapjes bij de vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet teveel betalen he.. straks ontwikkelen ze zich nog![]()
Heb jij een Marokkaans schoonzusje?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het niet aan mijn schoonzusje vragen
.
Creme? Wat voor cremequote:
echt niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het niet aan mijn schoonzusje vragen
.
lapjes ja? da's een behoorlijke ontwikkelingquote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon ondergoed is geen gezicht. Lapjes bij de vrouwen.![]()
weggooien is niet goed zie je wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah mooi, dat je dat ding nog bewaard hebt van de vorige keer.![]()
schijnbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij een Marokkaans schoonzusje?
neequote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah mooi, dat je dat ding nog bewaard hebt van de vorige keer.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij een Marokkaans schoonzusje?
Nee... Ze is behoorlijk ruimdenkend, en begint al aardig Nederlands te spreken/begrijpen, maar ik ben bang dat deze vraag iets te hoog gegrepen isquote:
Hopelijk doet ie het nog.quote:
En die is getrouwd of gaat trouwen met je broer? Hoe hebben ze elkaar leren kennen? Hier in Nederland of tijdens een vakantie oid?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]Jonger dan dat ik zelf ben... Het principe 'ik date trouw niet jonger dan mijn kleine zusje' is snel het raam uitgegaan
.
En zie je daarna dat maar eens even snel uit te leggenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Ze is behoorlijk ruimdenkend, en begint al aardig Nederlands te spreken/begrijpen, maar ik ben bang dat deze vraag iets te hoog gegrepen is.
Vakanties ja, gegarandeerd succes..quote:Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die is getrouwd of gaat trouwen met je broer? Hoe hebben ze elkaar leren kennen? Hier in Nederland of tijdens een vakantie oid?
Ik ga toch voor NYC eerst, een leuke Amerikaanse chick spotten.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vakanties ja, gegarandeerd succes..Dus Jag..
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom je wel achter als je in N-Z zit.![]()
Ze zijn al getrouwd. Hebben elkaar via internet leren kennen, mijn broer is heengegaan (met mams, die mocht mee) en is met haar getrouwd. Heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ze hier eindelijk 'geimporteerd' mocht worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die is getrouwd of gaat trouwen met je broer? Hoe hebben ze elkaar leren kennen? Hier in Nederland of tijdens een vakantie oid?
kom je thuis met zo'n redneckquote:Op donderdag 17 november 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga toch voor NYC eerst, een leuke Amerikaanse chick spotten.![]()
Dat zou ik aan mijn broer overlatenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En zie je daarna dat maar eens even snel uit te leggen![]()
Een groot uithoudingsvermogen dusquote:Op donderdag 17 november 2005 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn al getrouwd. Hebben elkaar via internet leren kennen, mijn broer is heengegaan (met mams, die mocht mee) en is met haar getrouwd. Heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ze hier eindelijk 'geimporteerd' mocht worden.
En hoe voelt ze zich hier? Helemaal ingeburgerd e.d? Veel heimwee?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn al getrouwd. Hebben elkaar via internet leren kennen, mijn broer is heengegaan (met mams, die mocht mee) en is met haar getrouwd. Heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ze hier eindelijk 'geimporteerd' mocht worden.
Doe dat maar niet, voor je het weet ben je met zo'n Amerikaansequote:Op donderdag 17 november 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga toch voor NYC eerst, een leuke Amerikaanse chick spotten.![]()
da's ook creme iddquote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ontharingscreme
Ze zijn niet allemaal roodharig hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom je thuis met zo'n redneck![]()
Gatver, dat is echt rommel....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ontharingscreme
een andere redneck.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal roodharig hoor.![]()
![]()
Oeh.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, voor je het weet ben je met zo'n Amerikaansegetrouwd (ex-schoonzus
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |