ik kan t hebben, zeker vanavondquote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
het topic was wel leuk, maar nu begint het bashen weer natuurlijk.
tonks heeft hem gevonden zeker?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
het topic was wel leuk, maar nu begint het bashen weer natuurlijk.
nee gelukkig nog niet, maar Manneke_Zeikstraal kan er ook wat van als ie mij voorbij ziet komenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tonks heeft hem gevonden zeker?
Zijn eigen topic een beetje gaan verbaggerenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee gelukkig nog niet, maar Manneke_Zeikstraal kan er ook wat van als ie mij voorbij ziet komen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest ook nog douchen vandaag, dus dat ga ik nu ook maar eens doen
De eerstequote:Op donderdag 17 november 2005 19:35 schreef dolle_hond het volgende:
jag:
we hebben een eigen verkapt naam-topic:
Stel, vader en zoon doen iets samen...
Ik maak ff een lijstje.quote:
[GC][CENTRAAL CIJFERS] Pa, kan je ff mijn lijstje posten?quote:
ik heb wel een klein stukkie gezien op de duitse tvquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een filmpje te zijn van die zwitsers-turkse lichamelijkheden van gisteren, alleen de link op Tiscali.nl is dood
Iemand?
geenstijl had ze vanmiddag staanquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een filmpje te zijn van die zwitsers-turkse lichamelijkheden van gisteren, alleen de link op Tiscali.nl is dood
Iemand?
er zijn inmiddels ook twee blauwen langsgeweest om 't schoon te vegenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn eigen topic een beetje gaan verbaggerenhoe n mongool kun je zijn??
![]()
in Real Mediaquote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geenstijl had ze vanmiddag staan
we zijn zo slecht nog niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tof hoe jullie het oppakken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tof hoe jullie het oppakken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
En dan andere mensen voor van alles en nog wat uitmaken als ze posten in slowchatreeksen.![]()
![]()
![]()
Handmatig?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Whoehoe wel 2 posts nu. Tel die van jou eens
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga nou niets meer handmatig doen aub.
je moeder kan blijven poetsen
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga nou niets meer handmatig doen aub.
je moeder kan blijven poetsen
aanpassingsproblemen buiten hun eigen inrichting bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
Het blijft toch een raar volkje in ONZ.![]()
Inburgeringsproblemen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanpassingsproblemen buiten hun eigen inrichting bedoel je
er werd iig weer gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |