haha.. die eigenwijze klanten hebben we ook. om 23:54 een fax/email sturen om zich af te melden. Tja, dat werkt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik veronderstel toch dat ik tijd had tot vannacht 0.00u ja
Kunnen ze niet klagen natuurlijk
nee, ik ben wat processen aan het draaien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey spemmer,Ben je je aan het vervelen?
Mogguh B.quote:
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ben wat processen aan het draaien.![]()
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.
Hoe? Dat werkt niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. die eigenwijze klanten hebben we ook. om 23:54 een fax/email sturen om zich af te melden. Tja, dat werkt natuurlijk niet.![]()
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitaskenquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij kan meerdere dingen tegelijk?
Ben je wel man?
Hebben ze jou dat echt kunnen wijsmaken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitasken
Goedelequote:
lekker gekozen dan ook, die vergelijkingquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
'Nederland lijkt in 2020 op New Orleans'
Ik schrok al, zoveel water.. maar het gaat uiteraard niet om het water
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitasken
*voor de zekerheid in broek kijkt
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef es70 het volgende:. Wat kan jij dan allemaal tegelijk, rukken en vieze plaatjes kijken zeker
.
ze werd pas nog de grootste vriendin van de vagina genoemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Goedele. Die heeft toch een kutboek geschreven
.
Bijna weekend. Hallo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |