nee, ik ben wat processen aan het draaien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey spemmer,Ben je je aan het vervelen?
Mogguh B.quote:
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ben wat processen aan het draaien.![]()
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.
Hoe? Dat werkt niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. die eigenwijze klanten hebben we ook. om 23:54 een fax/email sturen om zich af te melden. Tja, dat werkt natuurlijk niet.![]()
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitaskenquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij kan meerdere dingen tegelijk?
Ben je wel man?
Hebben ze jou dat echt kunnen wijsmaken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitasken
Goedelequote:
lekker gekozen dan ook, die vergelijkingquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
'Nederland lijkt in 2020 op New Orleans'
Ik schrok al, zoveel water.. maar het gaat uiteraard niet om het water
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*voor de zekerheid in broek kijkt
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef es70 het volgende:. Wat kan jij dan allemaal tegelijk, rukken en vieze plaatjes kijken zeker
.
ze werd pas nog de grootste vriendin van de vagina genoemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Goedele. Die heeft toch een kutboek geschreven
.
Bijna weekend. Hallo
.
Bewijs het tegendeel maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben ze jou dat echt kunnen wijsmaken?![]()
Sorryquote:
Je twijfeld aan je mannelijkheid?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*voor de zekerheid in broek kijkt
Zolang ze maar bij die van mij uit de buurt blijft vind ik het okayquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze werd pas nog de grootste vriendin van de vagina genoemd
ja, ik ben wel man geloof ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij kan meerdere dingen tegelijk?
Ben je wel man?
Goedemorgen Flash![]()
Krijg je alleen in het weekend een doorsmeerbeurt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben heel erg aan het weekend toe...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar
En nee, dat betekent niet dat ik het fijn vind om "Schat, wat zal ik vanavond eens voor je koken?" te horen terwijl we aan het neuken zijn
Geloof je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ben wel man geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg je alleen in het weekend een doorsmeerbeurt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |