Swets, wat vraag je voor Lumines ?!quote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines en ridge racer in de aanbieding.
Maar ik denk niet dat iemand al GTA of socom in de aanbieding heeft
Niks, ik wil alleen ruilenquote:Op zondag 27 november 2005 10:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Swets, wat vraag je voor Lumines ?!
Tja....quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
heb alleen ssx om te ruilen en die wil ik eigenlijk niet kwijt
En ik heb er geen opgestuurd gekregen dus zou je hem niet voor ¤5,- willen ospturenquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Ik heb Wipe-Out Pure en Fifa Soccer.. wie heeft interesse?
Daarnaast heb ik ook nog Spiderman 2 UMD liggen, deze krijg je gratis als je je PSP registreerd, maar ik heb er nu al drie opgestuurd gekregen. Sony weet maar niet van ophouden
Helaas, Ridge Racer is al weg. Afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:46 schreef Riesj het volgende:
Ori, Ridge racer ruilen tegen Virtua Tennis?
Of ben je inmiddels al voorzien?
![]()
Ben helaas niet zo een snelle jongenquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Ori het volgende:
[..]
Helaas, Ridge Racer is al weg. Afgelopen vrijdag.
Als je dat bericht 1 dagje eerder geplaatst had, zou ik het zeker geruild hebben
Ruil je wipe out ook voor een ander spel?quote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Daarnaast heb ik ook nog Spiderman 2 UMD liggen, deze krijg je gratis als je je PSP registreerd, maar ik heb er nu al drie opgestuurd gekregen. Sony weet maar niet van ophouden
Ik heb wel interesse in FIFA.... wat vraag je er voor !?quote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Tuurlijk wil ik dat.. maar ik moet je wel waarschuwen dat het bij mij ook 3 weken heeft geduurd. Niet dat ik hem opstuur en dat je hem dan van Sony binnenkrijgt.., je kan me mailen op olaf_pelser (@) hotmail.com.quote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef Darkzell het volgende:
[..]
En ik heb er geen opgestuurd gekregen dus zou je hem niet voor ¤5,- willen ospturen![]()
Welk spel..quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Ruil je wipe out ook voor een ander spel?![]()
De nieuwwaarde is 55 euro, ik heb het spel 1 keer gespeeld. Maar was toch niet wat ik ervan verwacht had. 30 euro?quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in FIFA.... wat vraag je er voor !?
NFS hoef ik niet heb ik namelijk net de laatste versie van gekocht (Most Wanted)quote:Op zondag 27 november 2005 17:08 schreef Riesj het volgende:
[..]
Fired up, virtua tennis, need for speed rivals?![]()
Mailtje terug..quote:
Mijn F1 ruilen voor jou Tennis?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Ori het volgende:
Ridge Racer te ruil.
Liefst voor: Smart Bomb, Virtua Tennis, Everybody's Golf.
Volgens mij heeft obi deze al geruild...quote:
@Martyquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Volgens mij heeft obi deze al geruild...
Ik heb nog wel Virtua tennis liggen dat ik wel wil ruilen tegen F1![]()
Nou jij bent de eerste die zich meldquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Volgens mij heeft obi deze al geruild...
Ik heb nog wel Virtua tennis liggen dat ik wel wil ruilen tegen F1![]()
Ik mail je even naar het adres in je profiel, MSN kan momenteel geen contactpersonen toevoegenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou jij bent de eerste die zich melddus ik zou zeggen laten wij hem dan gewoon ruilen.
Voeg me maar ff toe op msn dan spreken we ff af hoe en wat oke?
Mail gezien in me gmailquote:
Wil je hem ruilen tegen mijn psp met gta liberty city?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:12 schreef Syd het volgende:
ik wil graag mijn NBA ruilen
[afbeelding]
Screens van het spel
Zet hier maar neer waarvoor je het wilt ruilen of mail naar : [afbeelding]
Bedoel je niet GTA voor je psp? En niet jou psp met GTA ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen tegen mijn psp met gta liberty city?
quote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds Lumines, Ridge Racer en nu ook Mercury in de aanbieding voor ruil.
bv voor SSX maar roep eens wat
ik heb Tony Hawk Remix 2 of Ridge Racer voor de ruilquote:Op donderdag 1 december 2005 21:21 schreef marcek het volgende:
ik heb starwars battlefront evt te ruil
speel hem eigenlijk niet zoveel als verwacht , dus mocht iemand er iets leuks voor hebben .... roept u dan maar
tony hawk wil ik wel ruilen tegen starwarsquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef SureZal het volgende:
[..]
ik heb Tony Hawk Remix 2 of Ridge Racer voor de ruil
1 van de 2 ruilen tegen Starwars?
Hmz, nee thanksquote:Op woensdag 7 december 2005 21:46 schreef dahei het volgende:
Swetsenegger, ruilen Mercury tegen Medevil (slechts 1x 10 minuten mee gespeeld).
dit is trouwens alafgehandeld en alles is goed verlopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef marcek het volgende:
[..]
tony hawk wil ik wel ruilen tegen starwars
ik mail je zondagavond (ben nu niet thuis) om het verder te regelen
en van mijn kant uit ook een melding dat alles perfect is verlopenquote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef SureZal het volgende:
[..]
dit is trouwens alafgehandeld en alles is goed verlopen![]()
Good for you.quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef JK het volgende:
Heb hier nog Spiderman 2 UMD video liggen.. zitten wel wat krasjes op de onderkant op het plastic, NIET op de disc zelf....
Ja dus? Er zijn mensen die 'm misschien niet hebben (import PSP?)quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Good for you.
Die dingen zijn gratis
Lumines, ridge racer, mercury of roep eens wat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
te ruil: Socom Fire team bravo - gekocht op schiphol maar is nie mijn ding
Ruilen tegen Virtua Tennis?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
Iemand met import PSP kan 'm ook gratis krijgen. En dat ze 'm bij de FRS hebben liggen zal mij lekker verrotten. Maar goed als jij iemand vindt die dom genoeg isquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dus? Er zijn mensen die 'm misschien niet hebben (import PSP?)
Kan je 'm nog altijd ruilen tegen een of ander filmpje of niet ?
JIj bent zeker zo'n persoon die in de Free Record Shop ook gaat zitten zeiken dat ie daar 20 euro kost en dat je 'm bij het registreren van je PSP gratis krijgt en dat ze 'm daarom maar uit de schappen moeten halen ofzo ?![]()
Vandaag binnengekomenquote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
Zo ik heb me Tennis binnen
Helemaal in goede staat en speeld wel leuk weg het spel.
Hoop dat mijn F1 ook al binnen is maar dat hoor ik wel.
Echt super topic dit
Er zal vast wel ooit een idioot langs komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar goed als jij iemand vindt die dom genoeg is
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef koei het volgende:
Wil er nou echt niemand Colin McRae? Eventueel ook te ruil tegen twee UMD films, alleen geen Spiderman 2 want die heb ik al.
Mercury voor Metal Gear Acid? (want die wil blijkbaar ook niemand)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.
Blijkbaar wil ook niemand Lumines, ridge racer of mercury.
MGA heb ik alquote:Op woensdag 14 december 2005 08:15 schreef NutKees het volgende:
[..]
Mercury voor Metal Gear Acid? (want die wil blijkbaar ook niemand)
Ik wil mercury wel, maar ik heb momenteel enkel colin om te ruilen en die heb je alquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.
Blijkbaar wil ook niemand Lumines, ridge racer of mercury.
tony hawk underground 2 remix misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
primaquote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef User_Name het volgende:
[..]
Ik heb Virtua Tennis wel voor je liggen![]()
En weg issiequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
Ik wil je GTA wel kopen, kun jij virtua tennis kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
iemand virtua tennis liggen en ruilen tegen mijn gta?
ik heb nog wel tony hawk underground 2 remix voor je liggen als je wilt:Pquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
ik heb wel interessequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
ridge racer ruilen tegen fifa soccer. Ik woon ook in rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds Lumines, Mercury en Ridge Racer in de aanbieding
Nee dank je, ik ben niet zo'n fifa fanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef winesh het volgende:
[..]
ridge racer ruilen tegen fifa soccer. Ik woon ook in rotterdam
Dicht bij amsterdam?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik heb wel interesse
virtua tennis ligt hier toch maar stof te happen
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wipeout al, en nee gretzy hoef ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?
Wipeout Pure tegen Metal Gear Acid (usa)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?
Ik heb nog een tennis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:42 schreef jmac het volgende:
Iemand nog Tennis/Tony Hawk/ Fifa voor een aardige prijs te koop?
22,50?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een tennis.
Wat geef je er voor? en heb je niet een leuk spel?
Nee sorry GTA heb ik al en 22.50 vind ik nou ook weer niet echt de moeite.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef jmac het volgende:
[..]
22,50?
En heb alleen GTA maar die wil ik alleen ruilen tegen Fifa.
Wil nou niemand SSX kwijt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bied ¤30, exclusief verzendkosten, op je Burnout! Email me op halfpastred@yahoo.com met je betalingsgegevens als je accepteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:04 schreef nlboy het volgende:
Ik vind 25 te weinig, want de game is amper gebruikt en slechts een maand oud en ik ruil Burnout niet voor een andere game.
You've got mail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef supadupagama het volgende:
[..]
Ik bied ¤30, exclusief verzendkosten, op je Burnout! Email me op halfpastred@yahoo.com met je betalingsgegevens als je accepteerd
Nog steeds in de Aanbiedingquote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef Syd het volgende:
Gezocht: Socom U.S. Navy Seals FireTeam Bravo
Ik heb te ruil/koop NBA
[afbeelding]
tekoop voor 21,50 inclusief
ruilen voor tony hawk underground 2 remix?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Santello het volgende:
King Kong in de aanbieding
alleen ruilen
Wat noem jij goedkoop? In de winkel is ie 55 euries.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef Ori het volgende:
Heeft iemand nog GTA goedkoop in de aanbieding?
35quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:45 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat noem jij goedkoop? In de winkel is ie 55 euries.
Doe maar een bod
Betaald en de volgende dag al binnen (als nieuw). Bedankt!quote:
Ja, die wil ik wel ruilen voor SW BF2.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Santello het volgende:
WIE WIL MIJN KINGKONG OF STAR WARS BATTLEFRONT 2
RUILEN VOOR JOU VOETBAL GAME?
valt op:P
sorry gaat niet meer doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, die wil ik wel ruilen voor SW BF2.
Voetbal spel wat ik heb is World Tour Soccer.
Met doosje en boekje, zelfs het bonnetje nog.
Laat maar weten of je het wat vind...
Ja tijdje terug F1 voor Tennis.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft er iemand uberhaupt al succesvol geruild?
Je bedoelt socom neem ik aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja tijdje terug F1 voor Tennis.
Maar ik kom tot de conclusie dat ik tennis soort spellen echt niet leuk vind.
Wil gewoon racen of vechten of iets in die trant.
Ik wil socum wel
Das jammer...quote:
nope,hoorde dat coded arms niet al te best is,srryquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Mattytrix het volgende:
Ehmz wil je prince of persia ruilen tegen Coded Arms?
Ik heb zowel coded arms als POP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nope,hoorde dat coded arms niet al te best is,srry.
leg uit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb zowel coded arms als POP.
Je had beter kunnen ruilen.
lijkt me niet zo lekker wegspelen op een psp,op een ps2 daarintegen zou ik hem wel willen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Coded Arms is beter dan POP. Als je van FPS'en houdt tenminste
Dat hangt van je bod af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:10 schreef Ori het volgende:
Verkoop je die GTA:LCS ook?
Deal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Mattytrix het volgende:
GTA tegen Burnout legends ruilen? ik heb burnout te ruil.. wil hem graag met je ruilen.
En even over coded arms.. hij is best wel goed te bespelen hoor.. je kan alles naar je eigen smaak instellen kwa besturing.
Zoals het er nu uit ziet ga ik 'm ruilen voor Burnout met Mattytrix.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef Ori het volgende:
35 inclusief verzenden
Waarom zou je niet op EU servers kennen? Maar sowieso zijn er nog geen eu servers.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef Syd het volgende:
Ik ben ook op zoek naar SOCOM, of weet iemand een nederlandse internet site waar ze hem al verkopen?
En als ik de USA versie koopt, kan ik dan ook op EU servers ? of alleen op USA en Canadese servers ?
Top spel...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef Mattytrix het volgende:
Oké Burnout heb ik geruild met Netsplitter.. heb nu nog Coded Arms te ruil!
ik zit te twijfelen omdat ik pro evo ook al heb en dan lijkt me world tour soccer ovrbodig. zijn de games erg verschillend,weet je dat toevallig?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Top spel...![]()
Heb me weer heerlijk zitten vermaken in de trein...
Ik heb voor de liefhebber nog steeds World Tour Soccer Challenge Edition in de aanbieding voor een ruil...
Nou, omdat je net als bij GTA niet kunt lannen als bijvoorbeeld kameraad USA versie heeft en ik de EU versie.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op EU servers kennen? Maar sowieso zijn er nog geen eu servers.
Nederlandse sites welke hem verkopen ken ik niet, ik heb 'm zelf bij videogamesplus.ca gekocht.
Dat is met alle games en adhoc verbinding zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Nou, omdat je net als bij GTA niet kunt lannen als bijvoorbeeld kameraad USA versie heeft en ik de EU versie.
Dat was met Twisted Metal geen probleem, dus ik neem aan dat het voor Socom ook geen probleem is.quote:En aangezien je met Socom ook online kan, wou ik weten of er dan geen fouten/bugs kunnen komen als je met een EU versie op een USA server gaat of anders om.
En ik weet dat er nog geen EU servers zijn maar als hij hier komt dat ik dan zonder problemen met Socom USA daarop kan.
Geen idee...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen omdat ik pro evo ook al heb en dan lijkt me world tour soccer ovrbodig. zijn de games erg verschillend,weet je dat toevallig?
Nee, ik heb Coded Arms alquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef Mattytrix het volgende:
hé Swetsenegger, wil je prince of persia ruilen tegen Coded Arms?.
Die van mij kopen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef Ori het volgende:
35 inclusief verzenden
pro evo en world tour soccer vind ik naast elkaar staan. fifa is daarentegen echt een crap game,hoe kun je een slechter spel verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee...![]()
Het gaat allebij over voetbal, maar daar houdt mijn kennis over een vergelijking mee op.
Met het grote risico dat ik 'm nooit meer kwijt raak...
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=46771 Pro evo review
http://www.gamerevolution.com/review/psp/world_tour_soccer World Tour Soccer review
Interesse??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pro evo en world tour soccer vind ik naast elkaar staan. fifa is daarentegen echt een crap game,hoe kun je een slechter spel verzinnen. wees maar niet bang dat je je game niet kwijt raakt,hij is best mooi en behoorlijk goed heb ik gehoord.
Heb je wat te ruilen?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef madjacksss het volgende:
iemand Lumines in de aanbieding voor een zacht prijsje?
ruilen tegen Prince of Persia?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Heb nog steeds World Tour Soccer Challenge Edition in de (ruil)aanbieding...
Kingdom of Paradise tegen mijn Lumines (US)quote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef madjacksss het volgende:
heb Tony Hawk, Kingdom of Paradise en The Legend of Heroes
VirtualTennis tegen THUG2Remix ?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef winesh het volgende:
Ik heb deze 4 spelen te ruil:
- Midnight Club 3 Dub edition (EU)
- THUG 2 Remix (EU)
- Untold legends (EU)
- Ridge Racers (US)
Quote maar welke spel je wilt ruilen.
Weet je toevallig welke firmware die nodig heeft?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ruilen tegen Prince of Persia?
2.00quote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet je toevallig welke firmware die nodig heeft?
Zit zelf met 1.50 en wie die eigenlijk wel houden zo...
you've got mailquote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Kingdom of Paradise tegen mijn Lumines (US)
Ik heb 'm bij iemand met 1.5 uitgeprobeerd en toen wilde hij toch echt een nieuwe firmware installeren. Is die van jou misschien import?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kan hem ook met 1.5 gebruiken hoor,doe ik ook.
Legend of Heroes tegen mijn Virtua Tennis of Mercury?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef madjacksss het volgende:
heb Tony Hawk, Kingdom of Paradise en The Legend of Heroes
Nog steeds?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb nog GTA LCS in de aanbieding
ook prince of persia??quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef nlboy het volgende:
Ik wil nog wel een leuke game kopen voor de PSP, maar de leukste titels heb ik al.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines, Mercury, Prince of Persia en Ridge Racer in de aanbieding
En wat heb je te ruil?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:32 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in Ridge Racer
THUG2 wil ik wel ruilen voor tennis als je dat wil.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef winesh het volgende:
ik heb nog midnight club 3 en THUG 2 remix te ruil.
Wat heb je in de aanbieding, een nieuwe game is altijd leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoek je nog bepaalde titels? Of wat wil je er anders voor hebben?
Niet bijster bijzondere helaas.. Metal Gear Ac!d 1 en Hot Shots Golfquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding, een nieuwe game is altijd leuk
Sorry, dat zijn niet echt games voor mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet bijster bijzondere helaas.. Metal Gear Ac!d 1 en Hot Shots Golf
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Sorry, dat zijn niet echt games voor mij.
Toevallig omg Zwolle oid? Dan kunnen we misschien iets regelen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef tuhaha het volgende:
Aangezien m'n PSP is verkocht heb ik GTA liberty City Stories nog over.
Is een EU-versie, zit in de orginele verpakking incl. boekje/plattegrond en aankoopbewijs.
Ruilen is dus geen optie voor mij.![]()
De game verkeert in goede staat.
Prijs, 35 euro
PS. Ik stuur de game niet op maar ik kom uit het oosten des lands.
je verwacht dat iedereen zich direct op je vraag stort?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Drumpie het volgende:
beetje rustig hier
ik heb 2 games te koop voor je,heb je daar geen interesse in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb hem net dus ik koop liever
Ik woon in Gelderland, Bij Doetinchem, woon je daar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef tuhaha het volgende:
Aangezien m'n PSP is verkocht heb ik GTA liberty City Stories nog over.
Is een EU-versie, zit in de orginele verpakking incl. boekje/plattegrond en aankoopbewijs.
Ruilen is dus geen optie voor mij.![]()
De game verkeert in goede staat.
Prijs, 35 euro
PS. Ik stuur de game niet op maar ik kom uit het oosten des lands.
[/b]quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland, Bij Doetinchem, woon je daar?
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines, Mercury, Prince of Persia en Ridge Racer in de aanbieding
Behalve gripshift en burnout heb ik die ook allemaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef JK het volgende:
JammerIk heb GTA LCS, Colin McRae Rally, Gripshift, Mercury en Burnout, maar die wil ik dus allen nog niet kwijt..... dan ga ik wel verder zoeken
Niemand?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef nlboy het volgende:
The Sims 2 (US-import) (cover)
Ongeveer anderhalve maand oud en weinig gebruik, zeer leuk en verslavend spel.
Vraagprijs: ¤ 30,-
Gripshift heeft wat weg van Trackmania Nations, soort van TM Nations lightquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve gripshift en burnout heb ik die ook allemaal.
En burnout heb ik gespeeld en kan me niet boeien, dus de spoeling werd toch al wat dun
Wat kostie ? En is het EUR of USA (ik wil dus absoluut niet de JAP hebben, men zegt wel dat ie speelbaar is, maar ik heb de Japanse gespeeld en vind dus van nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb Ridge racers te koop
hij is net nieuw, is gewoon hier in Nederland gekocht, en wat die kost kan ik zo niet weten, zeg ma een mooi prijsjequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef JK het volgende:
[..]
Wat kostie ? En is het EUR of USA (ik wil dus absoluut niet de JAP hebben, men zegt wel dat ie speelbaar is, maar ik heb de Japanse gespeeld en vind dus van niet)
Heb ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Drumpie het volgende:
Wie heeft Gta te koop of SSX
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef nlboy het volgende:
The Sims 2 (US-import) (cover)
Ongeveer anderhalve maand oud en weinig gebruik, zeer leuk en verslavend spel.
Vraagprijs: ¤ 30,-
Die is toch nog niet uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik ben op zoek naar Gran turismo 4 voor de PSP, iemand die in de aanbieding?
Jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?
Jep.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
US werkt ie dan ook op een in nederland gekochte PSP?
Dat meen je nietquote:
Daar ben ik wel ook wel achterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:53 schreef this-is-life het volgende:
Grant turismo is nog niet uit !
Ik heb hier nog wel een WipeOutPure( USA ) te ruil voor je GTAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:00 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Daar ben ik wel ook wel achter![]()
Daarom in de aanbieding GTA liberty City en Popolocrois
Ik ben op zoek naar racespelletjes, maar geen F1![]()
- Ridge Racerquote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb te koop:
- Spiderman 2 UMD film
- Grand Theft Auto: Liberty City Stories
- Mercury
- Wipeout Pure
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey (geen doosje, wel handleiding)
40 samen incl verzendingquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef Syd het volgende:
[..]
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey
Hoeveel wil je voor die 2 ?
Lijkt me geen leuk spel, helaas.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een WipeOutPure( USA ) te ruil voor je GTA
Wat wil je hebben voor GTA? Mail me anders even (mail staat in profiel)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb te koop:
- Spiderman 2 UMD film
- Grand Theft Auto: Liberty City Stories
- Mercury
- Wipeout Pure
- Ridge Racer
- Gretzky Hockey (geen doosje, wel handleiding)
Niet toevallig omg. Zwolle of Goes? Dan kan ik hem komen halen, anderzijds is het ok mail me je gegevens maar even!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:46 schreef American_Nightmare het volgende:
30 incl verzending
mail = onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet toevallig omg. Zwolle of Goes? Dan kan ik hem komen halen, anderzijds is het ok mail me je gegevens maar even!
Tales of Eternia voor ¤25? Kom ik 'm dit weekend ophalenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef deGVR het volgende:
Te koop:
PSP Games (allemaal EU):
Archer McClean's Mercury
Tales of Eternia
Virtua Tennis: World Tour
Burnout Legends
GTA: Liberty City Stories
UMD Movies (ook allemaal EU):
Marylin Manson - Guns, God & Government
Dodgeball
Hellboy
Robots
Alien vs. Predator
evt. afhalen in Leeuwarden
Doe maar 30,-quote:Op maandag 20 maart 2006 16:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
Tales of Eternia voor ¤25? Kom ik 'm dit weekend ophalen
waarom ook nietquote:
Mailtje verstuurd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarom ook niet
gooi me een mail met je gegevens naar:
enlightenedwizza at hotmail punt com
check if vanaaf wanneer ik de auto dit weekend mee kan nemen
Is de UMD robots die pixar tekenfilm?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef deGVR het volgende:
[..]
Mailtje verstuurd.
Iemand nog interesse in de andere spellen/UMD's?
IK heb pasgeleden hier 6 UMD films voor 35 euro gekochtquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:29 schreef deGVR het volgende:
Ze zijn allemaal regio 2.
Maar 17,50 vind ik wel wat weinig voor drie films, vergeet niet dat UMD's altijd nog duurder zijn dan DVD's.
Een erg leuke deal heb je dan gemaakt... Maar goed, 20 euro. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:IK heb pasgeleden hier 6 UMD films voor 35 euro gekocht
Maar goed, 20 euro dan?
staat dit bod nog? zo ja, mail me | surezal at gmail dot comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef JK het volgende:
27,50 is echt de max, voor 29,95 verwacht ik 'm 2e hands een dezer weken bij de gameshop hier om de hoek. (RR)
Leeuwarden ook goed?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef RLinker het volgende:
Iemand nog GTA tekoop die uit het noorden des lands komt? Liefst omgeving Groningen.
Waarom reageer je niet op mail?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef deGVR het volgende:
[..]
Een erg leuke deal heb je dan gemaakt... Maar goed, 20 euro. Vooruit dan maar.
Mail maar naar leanderthalerAPESLINGERhotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |