ridge racer ruilen tegen fifa soccer. Ik woon ook in rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds Lumines, Mercury en Ridge Racer in de aanbieding
Nee dank je, ik ben niet zo'n fifa fanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef winesh het volgende:
[..]
ridge racer ruilen tegen fifa soccer. Ik woon ook in rotterdam
Dicht bij amsterdam?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik heb wel interesse
virtua tennis ligt hier toch maar stof te happen
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wipeout al, en nee gretzy hoef ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?
Wipeout Pure tegen Metal Gear Acid (usa)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wipeout pure of Gretzky tegen Lumines?
Ik heb nog een tennis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:42 schreef jmac het volgende:
Iemand nog Tennis/Tony Hawk/ Fifa voor een aardige prijs te koop?
22,50?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een tennis.
Wat geef je er voor? en heb je niet een leuk spel?
Nee sorry GTA heb ik al en 22.50 vind ik nou ook weer niet echt de moeite.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef jmac het volgende:
[..]
22,50?
En heb alleen GTA maar die wil ik alleen ruilen tegen Fifa.
Wil nou niemand SSX kwijt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bied ¤30, exclusief verzendkosten, op je Burnout! Email me op halfpastred@yahoo.com met je betalingsgegevens als je accepteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:04 schreef nlboy het volgende:
Ik vind 25 te weinig, want de game is amper gebruikt en slechts een maand oud en ik ruil Burnout niet voor een andere game.
You've got mail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef supadupagama het volgende:
[..]
Ik bied ¤30, exclusief verzendkosten, op je Burnout! Email me op halfpastred@yahoo.com met je betalingsgegevens als je accepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |