quote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds Lumines, Ridge Racer en nu ook Mercury in de aanbieding voor ruil.
bv voor SSX maar roep eens wat
ik heb Tony Hawk Remix 2 of Ridge Racer voor de ruilquote:Op donderdag 1 december 2005 21:21 schreef marcek het volgende:
ik heb starwars battlefront evt te ruil
speel hem eigenlijk niet zoveel als verwacht , dus mocht iemand er iets leuks voor hebben .... roept u dan maar
tony hawk wil ik wel ruilen tegen starwarsquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef SureZal het volgende:
[..]
ik heb Tony Hawk Remix 2 of Ridge Racer voor de ruil
1 van de 2 ruilen tegen Starwars?
Hmz, nee thanksquote:Op woensdag 7 december 2005 21:46 schreef dahei het volgende:
Swetsenegger, ruilen Mercury tegen Medevil (slechts 1x 10 minuten mee gespeeld).
dit is trouwens alafgehandeld en alles is goed verlopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef marcek het volgende:
[..]
tony hawk wil ik wel ruilen tegen starwars
ik mail je zondagavond (ben nu niet thuis) om het verder te regelen
en van mijn kant uit ook een melding dat alles perfect is verlopenquote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef SureZal het volgende:
[..]
dit is trouwens alafgehandeld en alles is goed verlopen![]()
Good for you.quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef JK het volgende:
Heb hier nog Spiderman 2 UMD video liggen.. zitten wel wat krasjes op de onderkant op het plastic, NIET op de disc zelf....
Ja dus? Er zijn mensen die 'm misschien niet hebben (import PSP?)quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Good for you.
Die dingen zijn gratis
Lumines, ridge racer, mercury of roep eens wat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
te ruil: Socom Fire team bravo - gekocht op schiphol maar is nie mijn ding
Ruilen tegen Virtua Tennis?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
Iemand met import PSP kan 'm ook gratis krijgen. En dat ze 'm bij de FRS hebben liggen zal mij lekker verrotten. Maar goed als jij iemand vindt die dom genoeg isquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef JK het volgende:
[..]
Ja dus? Er zijn mensen die 'm misschien niet hebben (import PSP?)
Kan je 'm nog altijd ruilen tegen een of ander filmpje of niet ?
JIj bent zeker zo'n persoon die in de Free Record Shop ook gaat zitten zeiken dat ie daar 20 euro kost en dat je 'm bij het registreren van je PSP gratis krijgt en dat ze 'm daarom maar uit de schappen moeten halen ofzo ?![]()
Vandaag binnengekomenquote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
Zo ik heb me Tennis binnen
Helemaal in goede staat en speeld wel leuk weg het spel.
Hoop dat mijn F1 ook al binnen is maar dat hoor ik wel.
Echt super topic dit
Er zal vast wel ooit een idioot langs komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar goed als jij iemand vindt die dom genoeg is
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef koei het volgende:
Wil er nou echt niemand Colin McRae? Eventueel ook te ruil tegen twee UMD films, alleen geen Spiderman 2 want die heb ik al.
Mercury voor Metal Gear Acid? (want die wil blijkbaar ook niemand)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.
Blijkbaar wil ook niemand Lumines, ridge racer of mercury.
MGA heb ik alquote:Op woensdag 14 december 2005 08:15 schreef NutKees het volgende:
[..]
Mercury voor Metal Gear Acid? (want die wil blijkbaar ook niemand)
Ik wil mercury wel, maar ik heb momenteel enkel colin om te ruilen en die heb je alquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm al koei, anders had ik 'm graag willen hebben.
Blijkbaar wil ook niemand Lumines, ridge racer of mercury.
tony hawk underground 2 remix misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
primaquote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef User_Name het volgende:
[..]
Ik heb Virtua Tennis wel voor je liggen![]()
En weg issiequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef IllI het volgende:
Ik wil je GTA wel kopen, kun jij virtua tennis kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
iemand virtua tennis liggen en ruilen tegen mijn gta?
ik heb nog wel tony hawk underground 2 remix voor je liggen als je wilt:Pquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
ik heb wel interessequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:16 schreef koster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |