Swets, wat vraag je voor Lumines ?!quote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Lumines en ridge racer in de aanbieding.
Maar ik denk niet dat iemand al GTA of socom in de aanbieding heeft
Niks, ik wil alleen ruilenquote:Op zondag 27 november 2005 10:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Swets, wat vraag je voor Lumines ?!
Tja....quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
heb alleen ssx om te ruilen en die wil ik eigenlijk niet kwijt
En ik heb er geen opgestuurd gekregen dus zou je hem niet voor ¤5,- willen ospturenquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Ik heb Wipe-Out Pure en Fifa Soccer.. wie heeft interesse?
Daarnaast heb ik ook nog Spiderman 2 UMD liggen, deze krijg je gratis als je je PSP registreerd, maar ik heb er nu al drie opgestuurd gekregen. Sony weet maar niet van ophouden
Helaas, Ridge Racer is al weg. Afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:46 schreef Riesj het volgende:
Ori, Ridge racer ruilen tegen Virtua Tennis?
Of ben je inmiddels al voorzien?
![]()
Ben helaas niet zo een snelle jongenquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Ori het volgende:
[..]
Helaas, Ridge Racer is al weg. Afgelopen vrijdag.
Als je dat bericht 1 dagje eerder geplaatst had, zou ik het zeker geruild hebben
Ruil je wipe out ook voor een ander spel?quote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Daarnaast heb ik ook nog Spiderman 2 UMD liggen, deze krijg je gratis als je je PSP registreerd, maar ik heb er nu al drie opgestuurd gekregen. Sony weet maar niet van ophouden
Ik heb wel interesse in FIFA.... wat vraag je er voor !?quote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Folkwin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |