Tuurlijk wil ik dat.. maar ik moet je wel waarschuwen dat het bij mij ook 3 weken heeft geduurd. Niet dat ik hem opstuur en dat je hem dan van Sony binnenkrijgt.., je kan me mailen op olaf_pelser (@) hotmail.com.quote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef Darkzell het volgende:
[..]
En ik heb er geen opgestuurd gekregen dus zou je hem niet voor ¤5,- willen ospturen![]()
Welk spel..quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Ruil je wipe out ook voor een ander spel?![]()
De nieuwwaarde is 55 euro, ik heb het spel 1 keer gespeeld. Maar was toch niet wat ik ervan verwacht had. 30 euro?quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in FIFA.... wat vraag je er voor !?
NFS hoef ik niet heb ik namelijk net de laatste versie van gekocht (Most Wanted)quote:Op zondag 27 november 2005 17:08 schreef Riesj het volgende:
[..]
Fired up, virtua tennis, need for speed rivals?![]()
Mailtje terug..quote:
Mijn F1 ruilen voor jou Tennis?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Ori het volgende:
Ridge Racer te ruil.
Liefst voor: Smart Bomb, Virtua Tennis, Everybody's Golf.
Volgens mij heeft obi deze al geruild...quote:
@Martyquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Volgens mij heeft obi deze al geruild...
Ik heb nog wel Virtua tennis liggen dat ik wel wil ruilen tegen F1![]()
Nou jij bent de eerste die zich meldquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Riesj het volgende:
[..]
Volgens mij heeft obi deze al geruild...
Ik heb nog wel Virtua tennis liggen dat ik wel wil ruilen tegen F1![]()
Ik mail je even naar het adres in je profiel, MSN kan momenteel geen contactpersonen toevoegenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou jij bent de eerste die zich melddus ik zou zeggen laten wij hem dan gewoon ruilen.
Voeg me maar ff toe op msn dan spreken we ff af hoe en wat oke?
Mail gezien in me gmailquote:
Wil je hem ruilen tegen mijn psp met gta liberty city?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:12 schreef Syd het volgende:
ik wil graag mijn NBA ruilen
[afbeelding]
Screens van het spel
Zet hier maar neer waarvoor je het wilt ruilen of mail naar : [afbeelding]
Bedoel je niet GTA voor je psp? En niet jou psp met GTA ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen tegen mijn psp met gta liberty city?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |