maar je gaat nu ook zonder trustenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er staat geen truste bij toch ?
nu ga ik wel
En marokko ook al niet!quote:
Same here!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook slapen
Tot morgen Hoolies!
50 % tochquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
Ja hoor, ik doe meequote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Bjoro het volgende:mag je hier ongegeneert blij zijn dat zwitserland door is ?
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
het wordt OF een nederlander OF nietquote:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te worden
Mark von Bommel?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.
Wie mag ik aftrekken?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag T&T wat mij betreft wel aftrekken
Ben je nou alweer van de Twister-Zwarte Piet aan het dromen?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben twister aan het spelen met de man van mijn dromen
en Hiddink gaat zoals gebruikelijk 4e wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Zuid-Korea Oranje gaat verslaan - daar zou ik dan wel weer stiekem van genieten en 16 topics over openen
Ik wel, ene Liverpool FC (...) had dat namelijk al ergens anders gepost.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Doc het volgende:
Alle nog levende coaches die NL op een WK getrained hebben kunnen zowaar op dit WK staan! Opmerkelijk dat ik dat nog nergens vermeld heb gehoord.
Van mij wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zou leuk zijn, als Nederland dan wereldkampioen basketball mag worden
Wat een kenner! En wat een top-usernaamquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, ene Liverpool FC (...) had dat namelijk al ergens anders gepost.![]()
Voor dit soort teksten zou je nu inmiddels Amerikaanse vrienden moeten hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef popolon het volgende:
Net de auto voor 't eerst in de garage gezet sinds ik hier woon, 't werd me iets te gortig met de sneeuw.
Morgen, m'n vrouw heeft de camera mee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
waar blijven de foto's van de sneeuw Popo
Dat kan niet .. we worden al wereldkampioen ijshockeyquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zou leuk zijn, als Nederland dan wereldkampioen basketball mag worden
Mogguh!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
*schrikt*quote:Op donderdag 17 november 2005 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
kiekeboe
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wat ziet Wytske er weer leuk uit.
Ik heb je al eens gezien, dat was al meer dan genoeg schrikken voor mijn hart.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Niet doen,is slecht voor je hart
Zeker wetenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten.
Toch ga ik slapen, Wytske zegt zelf dat ze het niet erg vindt als ik ga slapen![]()
.
Tegenwoordig met nog minder haar op de knarquote:Op donderdag 17 november 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gezien, dat was al meer dan genoeg schrikken voor mijn hart.
Die Turken, wat een boefjesquote:Op donderdag 17 november 2005 01:37 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine schatert nog steeds om die Turken!
Ik doel meer op de uitschakeling.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die Turken, wat een boefjes![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 07:18 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
De koffie staat klaar ---> zelfbediening vandaag
quote:
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi'squote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
iedereen nog zo dronken van het "hoera-de-turken-gaan-niet-naar-het-WK"-feest ?
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi's
Ik vond het toen ik in de Mercatorbuurt woonde altijd wel lachen eigenlijk, één groot straatfeest. En ach, het gebeurt niet elke week tenslottequote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?
Dat vind ik juist superquote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef Againzender het volgende:
Axel update: net in het ziekenhuis geweest, en de heupjes staan weer goed, dus hij is van die beugel verlost en kan nu pas echt goed het huis onveilig gaan maken
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi's
ik niet echt...een uurtje is leuk, maar de hele nacht door wordt het echt vervelend, althans vind ik !quote:
Geen Turkije en geen Marokko op het WK, dat wordt rustig hier in de buurt deze zomerquote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik niet echt...een uurtje is leuk, maar de hele nacht door wordt het echt vervelend, althans vind ik !
Idem hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen Turkije en geen Marokko op het WK, dat wordt rustig hier in de buurt deze zomer
dat compenseert vast niet mijn intense woede en teleurstelling over beide ondernemingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ben blij met UPC en Chello....
ja je moet even je schoen leeghalen, de sint heeft er lekkers voor je ingedaanquote:
getverrrrrquote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
ja je meot even ej schoen leeghalen, de sint heeft er lekkers voor je ingedaan
Hij wordt vast net zo lief als z'n vader destijds wasquote:Op donderdag 17 november 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:oi
voor Axel
nu ben je nog blij AZ, maar als hij over een jaar of 14 door het huis loopt te puberen valt dat ook weer tegen
Siiiiieeeeeeentjequote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
hey!
Dat was ff een dik feest hier gisteren.... ze werden echt helemaal gek hier...l
Melbourne helemaal op z'n kop.. (mocht ook wel na 32 jaar)
je valt echt met je neus in de boter daar!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
hey!
G'day, I'm appelsientje, and Guus is from my country. Want to play monopoly?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Siiiiieeeeeeentje![]()
![]()
![]()
en jij maar rondlopen.....Guus, komt uit mijn land, ole ole
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
hey!
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
G'day, I'm appelsientje, and Guus is from my country. Want to play monopoly?
hahahaquote:
Zie ik daar Fons in de gevangenis zitten?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zie ik daar Fons in de gevangenis zitten?
quote:
Helaas nietquote:
en toen werd je vanmorgen wakker in een vreemd bed?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas nietmaar ik heb wel iets geks mee gemaakt gisteren..
stond dus voetbal te kijken en voor me stonden 2 meiden en 1 man en ze hadden al wat te veel op.. mar die waren elkaar dus aan het zoenen.. en strellen enz enz... gewoon het voorspel voor een trio.. maar tja ik wil voetbal kijken!! en niet naar het gelebber van die 3... (ze stonden dus echt voor mij neus)
Nee... ik heb daar geen geld voorquote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
Maar het is hier wel ok hoor. Ben je al dronken geweest?
En het bier was gratis gisteren zei je netquote:Op donderdag 17 november 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee... ik heb daar geen geld voor
Het uitgaans leven is hier aardig duur en geef ff liever mijn geld uit aan andere dingen..
Jaquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
En het bier was gratis gisteren zei je net
![]()
ja, dan zou ik toch ernstig mn best doen om dronken te wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
En het bier was gratis gisteren zei je net
![]()
Het is zo deprimerendquote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is aan je avatar te merken Tolk.
En bye bye Sien!
nee man dit is pas emotiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Stomme Turken, dat is echt dom zeg...
dat ik het allemaal heel erg serieus meen wat er staatquote:
je kent me toch (een beetje)quote:
ach joh....tis maar Fok!quote:
tja tuurlijk ....maar jij past je snel aan natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Jawel, moet nog wel wat dingetjes inhalen enzo, maar ja, daar ben je dan ook student voor
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste blok vooral herhaling voor mij, het leren van het schrijven van een nieuwsbericht. Naja, dat kan ik inmiddels al wel geloof ik dus ja
Nu gaan we daadwerkelijk op pad straks, dat wordt wel leuk
Dat denk zelfs ik vaakquote:
Dat heet een douche...sommige mensen gaan er zelfs iedere dag onder staanquote:
Je hebt wat gehaald???quote:Op donderdag 17 november 2005 15:10 schreef dndiek het volgende:
Goededag
Verbredingscursus inderdaad gehaald
Rondje op mijn kosten!
Vond het al zo raar dat het warm water was.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
Dat heet een douche...sommige mensen gaan er zelfs iedere dag onder staan![]()
Ik werk zoals je misschien weet bij de Belastingdienst en ik had al een cursus over de Loon- en Omzetbelasting geha(al)d en deze week had ik de cursus over de Inkomstenbelasting en daar heb ik net van gehoord dat ik die ook gehaald hebquote:Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hebt wat gehaald???
Ach....boeiend....doe maar een biertje....
Je kunt ons nu dus helpen om de belastingpapieren in te vullen....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk zoals je misschien weet bij de Belastingdienst en ik had al een cursus over de Loon- en Omzetbelasting geha(al)d en deze week had ik de cursus over de Inkomstenbelasting en daar heb ik net van gehoord dat ik die ook gehaald heb
[afbeelding]
kan er natuurlijk altijd één beginnen....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef dndiek het volgende:
het gaat vooral om ondernemers, dus als je een onderneming hebt
Nee, dat is een Turkenbak.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
ik heb nog een Renault Clio SporT te koop....iets voor jou ?
quote:
kijk hier ff....dan snap je hem misschien (ook die opm. v Golfer !)quote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Niks mis met een Renault Clio. }:-(
voor de veranderingquote:
ik ga meequote:
ik snap hem wel hoor..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
Lees dan ook effe het topic van Turkije - Zwitserland, dan snap je hem wel...
en terecht!.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
Blijft genieten dat de Turken niet meedoen in 2006 en nog gestraft worden.
een straf lijkt mij niet meer dan logisch iddquote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
eend je krijgt nog de groeten van Wytske
[afbeelding]
Geen idee, modje?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een vraagje..
Ik wil op datum zoeken op de FP, oftewel alle nieuwsberichten per dag zien. Maar als ik dat doe gaat het maar terug tot 12 november, en ik wil verder terug. Iemand enig idee?
idd toppiejoppiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
Bij mij niet iig.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is gewoon normaal toch?
naar mijn weten kan je alleen op nieuwsberichten zoeken en niet op datum als het langer dan een week geleden is.quote:
ik ben elke week aan de beurt om mijn eigen huis schoon te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
ja, laat ik ook maar weer eens verder gaan met stofzuigen. Twee verdiepingen gehad, nu de begane grond nog....quote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
Luie donderquote:
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaakquote:
Okee, ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaak.
Krijgen jullie ook eens toekomstige zwarte internationals.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Minister Verdonk wil dat Zeeland een plan gaat maken om meer allochtonen naar de provincie te trekken. Dat is toch niet normaal meer?
Djee...
Wiesda?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philipp Degen!
Geweldig jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Die Zwitser die gisteren zijn interview op ARD onderbrak om zijn aangevallen teammaats te gaan helpen. Ludovic Magnin bleef gewoon lullen.
Jij ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
mag ik de pleisters aangeven?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige show ook van Finkers, EHBO, mijn lust en mijn leven
dat mag, ga je gang.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Mag ik de voetballende Hools nog even wijzen op Anti-Racisme & Voetbal
doet u mij maar een spuitjequote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag ik de pleisters aangeven?
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban opquote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doet u mij maar een spuitje
een griepspuit is nooit verkeerd hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban op
Was leuke live-uitzending inderdaad.quote:
Dat is BB!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Was leuke live-uitzending inderdaad.
Lekker gemeen van ze die aktie van Menno met Nathalie.
Iemand die 5 uur per dag voor de spiegel gekke bekken naar zichzelf staat te trekken en met verdraaide stemmetjes praat kan wat mij betreft ook zo snel mogelijk vertrekken.quote:
Trusteh Clauwtje.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee verstandig doet en ook slapen gaat
Tot morgen Hools!!
Ben je me nu al zatquote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
Iemand die 5 uur per dag voor de spiegel gekke bekken naar zichzelf staat te trekken en met verdraaide stemmetjes praat kan wat mij betreft ook zo snel mogelijk vertrekken.
quote:
Ik heb ook wel een beetjte trek.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Gollemrulez het volgende:
mwah frikandellenresten zouden er nu wel ingaan....
Nozzman is over het algemeen flauwquote:
Ik ken ze wel van hem,sommige,zoals deze kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nozzman is over het algemeen flauw
Godskolere,leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:48 schreef keeper het volgende:
Ha-lo.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Godskolere,leef jij ook nog?
quote:Wat dan op zich wel jammer is
Niet als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef keeper het volgende:.
Gaat Arsenal Ajax nog puntjes geven op Highbury?
Mee eensch.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:54 schreef keeper het volgende:
Goed dat je weer zwart bent btw DG.
Het is even een bakje koude nasi geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook wel een beetjte trek.
Niet in krikandellen dan, maar ga zo nog even de koelkast nalopen op hapjes.
Eng.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef keeper het volgende:
Lekker hoor.
Zit nu met een heerlijke bak Stracciatella yoghurt voor mijn neusquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg wel zin in iets van al dat gelul over eten
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
bekende billen? nee niet bekend, ik wacht op een foto
Goed voor je lijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef rubbereend het volgende:
fijn de honger is ook weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |