maar je gaat nu ook zonder trustenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er staat geen truste bij toch ?
nu ga ik wel
En marokko ook al niet!quote:
Same here!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook slapen
Tot morgen Hoolies!
50 % tochquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
Ja hoor, ik doe meequote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Bjoro het volgende:mag je hier ongegeneert blij zijn dat zwitserland door is ?
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
32 landen, 4 Nederlands coaches, 12,5 % kans dat een Nederlander wereldkampioen wordt.
het wordt OF een nederlander OF nietquote:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag T&T er wat mij betreft wel aftrekken want die hebben echt het niveau niet om wereldkampioen te worden
Mark von Bommel?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.
Wie mag ik aftrekken?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag T&T wat mij betreft wel aftrekken
Ben je nou alweer van de Twister-Zwarte Piet aan het dromen?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben twister aan het spelen met de man van mijn dromen
en Hiddink gaat zoals gebruikelijk 4e wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat, wanneer er een NL-er wereldkampioen wordt, het MvB is.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Zuid-Korea Oranje gaat verslaan - daar zou ik dan wel weer stiekem van genieten en 16 topics over openen
Ik wel, ene Liverpool FC (...) had dat namelijk al ergens anders gepost.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Doc het volgende:
Alle nog levende coaches die NL op een WK getrained hebben kunnen zowaar op dit WK staan! Opmerkelijk dat ik dat nog nergens vermeld heb gehoord.
Van mij wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zou leuk zijn, als Nederland dan wereldkampioen basketball mag worden
Wat een kenner! En wat een top-usernaamquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, ene Liverpool FC (...) had dat namelijk al ergens anders gepost.![]()
Voor dit soort teksten zou je nu inmiddels Amerikaanse vrienden moeten hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef popolon het volgende:
Net de auto voor 't eerst in de garage gezet sinds ik hier woon, 't werd me iets te gortig met de sneeuw.
Morgen, m'n vrouw heeft de camera mee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
waar blijven de foto's van de sneeuw Popo
Dat kan niet .. we worden al wereldkampioen ijshockeyquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zou leuk zijn, als Nederland dan wereldkampioen basketball mag worden
Mogguh!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
*schrikt*quote:Op donderdag 17 november 2005 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
kiekeboe
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wat ziet Wytske er weer leuk uit.
Ik heb je al eens gezien, dat was al meer dan genoeg schrikken voor mijn hart.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Niet doen,is slecht voor je hart
Zeker wetenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten.
Toch ga ik slapen, Wytske zegt zelf dat ze het niet erg vindt als ik ga slapen![]()
.
Tegenwoordig met nog minder haar op de knarquote:Op donderdag 17 november 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gezien, dat was al meer dan genoeg schrikken voor mijn hart.
Die Turken, wat een boefjesquote:Op donderdag 17 november 2005 01:37 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine schatert nog steeds om die Turken!
Ik doel meer op de uitschakeling.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die Turken, wat een boefjes![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 07:18 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
De koffie staat klaar ---> zelfbediening vandaag
quote:
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi'squote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
iedereen nog zo dronken van het "hoera-de-turken-gaan-niet-naar-het-WK"-feest ?
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi's
Ik vond het toen ik in de Mercatorbuurt woonde altijd wel lachen eigenlijk, één groot straatfeest. En ach, het gebeurt niet elke week tenslottequote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?
Dat vind ik juist superquote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij woont zeker heeeel ver van potentiele nachtelijke toeterplaatsen af ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef Againzender het volgende:
Axel update: net in het ziekenhuis geweest, en de heupjes staan weer goed, dus hij is van die beugel verlost en kan nu pas echt goed het huis onveilig gaan maken
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ze liever gehad dan die duffe Zwitser-nazi's
ik niet echt...een uurtje is leuk, maar de hele nacht door wordt het echt vervelend, althans vind ik !quote:
Geen Turkije en geen Marokko op het WK, dat wordt rustig hier in de buurt deze zomerquote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik niet echt...een uurtje is leuk, maar de hele nacht door wordt het echt vervelend, althans vind ik !
Idem hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen Turkije en geen Marokko op het WK, dat wordt rustig hier in de buurt deze zomer
dat compenseert vast niet mijn intense woede en teleurstelling over beide ondernemingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ben blij met UPC en Chello....
ja je moet even je schoen leeghalen, de sint heeft er lekkers voor je ingedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |