Dat denk zelfs ik vaakquote:
Dat heet een douche...sommige mensen gaan er zelfs iedere dag onder staanquote:
Je hebt wat gehaald???quote:Op donderdag 17 november 2005 15:10 schreef dndiek het volgende:
Goededag
Verbredingscursus inderdaad gehaald
Rondje op mijn kosten!
Vond het al zo raar dat het warm water was.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
Dat heet een douche...sommige mensen gaan er zelfs iedere dag onder staan![]()
Ik werk zoals je misschien weet bij de Belastingdienst en ik had al een cursus over de Loon- en Omzetbelasting geha(al)d en deze week had ik de cursus over de Inkomstenbelasting en daar heb ik net van gehoord dat ik die ook gehaald hebquote:Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hebt wat gehaald???
Ach....boeiend....doe maar een biertje....
Je kunt ons nu dus helpen om de belastingpapieren in te vullen....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk zoals je misschien weet bij de Belastingdienst en ik had al een cursus over de Loon- en Omzetbelasting geha(al)d en deze week had ik de cursus over de Inkomstenbelasting en daar heb ik net van gehoord dat ik die ook gehaald heb
[afbeelding]
kan er natuurlijk altijd één beginnen....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef dndiek het volgende:
het gaat vooral om ondernemers, dus als je een onderneming hebt
Nee, dat is een Turkenbak.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
ik heb nog een Renault Clio SporT te koop....iets voor jou ?
quote:
kijk hier ff....dan snap je hem misschien (ook die opm. v Golfer !)quote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Niks mis met een Renault Clio. }:-(
voor de veranderingquote:
ik ga meequote:
ik snap hem wel hoor..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
Lees dan ook effe het topic van Turkije - Zwitserland, dan snap je hem wel...
en terecht!.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
Blijft genieten dat de Turken niet meedoen in 2006 en nog gestraft worden.
een straf lijkt mij niet meer dan logisch iddquote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
eend je krijgt nog de groeten van Wytske
[afbeelding]
Geen idee, modje?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een vraagje..
Ik wil op datum zoeken op de FP, oftewel alle nieuwsberichten per dag zien. Maar als ik dat doe gaat het maar terug tot 12 november, en ik wil verder terug. Iemand enig idee?
idd toppiejoppiequote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:
Bij mij niet iig.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is gewoon normaal toch?
naar mijn weten kan je alleen op nieuwsberichten zoeken en niet op datum als het langer dan een week geleden is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |