ik ben elke week aan de beurt om mijn eigen huis schoon te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
ja, laat ik ook maar weer eens verder gaan met stofzuigen. Twee verdiepingen gehad, nu de begane grond nog....quote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
Luie donderquote:
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaakquote:
Okee, ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaak.
Krijgen jullie ook eens toekomstige zwarte internationals.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Minister Verdonk wil dat Zeeland een plan gaat maken om meer allochtonen naar de provincie te trekken. Dat is toch niet normaal meer?
Djee...
Wiesda?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philipp Degen!
Geweldig jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Die Zwitser die gisteren zijn interview op ARD onderbrak om zijn aangevallen teammaats te gaan helpen. Ludovic Magnin bleef gewoon lullen.
Jij ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
mag ik de pleisters aangeven?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige show ook van Finkers, EHBO, mijn lust en mijn leven
dat mag, ga je gang.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Mag ik de voetballende Hools nog even wijzen op Anti-Racisme & Voetbal
doet u mij maar een spuitjequote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag ik de pleisters aangeven?
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban opquote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doet u mij maar een spuitje
een griepspuit is nooit verkeerd hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |