Krijgen jullie ook eens toekomstige zwarte internationals.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Minister Verdonk wil dat Zeeland een plan gaat maken om meer allochtonen naar de provincie te trekken. Dat is toch niet normaal meer?
Djee...
Wiesda?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philipp Degen!
Geweldig jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Die Zwitser die gisteren zijn interview op ARD onderbrak om zijn aangevallen teammaats te gaan helpen. Ludovic Magnin bleef gewoon lullen.
Jij ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
mag ik de pleisters aangeven?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige show ook van Finkers, EHBO, mijn lust en mijn leven
dat mag, ga je gang.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Mag ik de voetballende Hools nog even wijzen op Anti-Racisme & Voetbal
doet u mij maar een spuitjequote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag ik de pleisters aangeven?
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban opquote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doet u mij maar een spuitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |