ik ben elke week aan de beurt om mijn eigen huis schoon te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
ja, laat ik ook maar weer eens verder gaan met stofzuigen. Twee verdiepingen gehad, nu de begane grond nog....quote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, de woonkamer is ook weer schoon, mijn algemene corvee zit er voor de komende 3 maanden ook weer opBen alleen volgende week aan de beurt op mijn verdieping, lekker wc en douche schoonmaken
Luie donderquote:
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaakquote:
Okee, ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
48 uur in 4 dagen vond ik genoeg, nu ga ik me klemzuipen op kosten van de zaak.
Krijgen jullie ook eens toekomstige zwarte internationals.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Minister Verdonk wil dat Zeeland een plan gaat maken om meer allochtonen naar de provincie te trekken. Dat is toch niet normaal meer?
Djee...
Wiesda?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philipp Degen!
Geweldig jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Die Zwitser die gisteren zijn interview op ARD onderbrak om zijn aangevallen teammaats te gaan helpen. Ludovic Magnin bleef gewoon lullen.
Jij ookquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
mag ik de pleisters aangeven?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige show ook van Finkers, EHBO, mijn lust en mijn leven
dat mag, ga je gang.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Mag ik de voetballende Hools nog even wijzen op Anti-Racisme & Voetbal
doet u mij maar een spuitjequote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag ik de pleisters aangeven?
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban opquote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doet u mij maar een spuitje
een griepspuit is nooit verkeerd hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezelf doodwensen, staat daar ook een ban op
Was leuke live-uitzending inderdaad.quote:
Dat is BB!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Was leuke live-uitzending inderdaad.
Lekker gemeen van ze die aktie van Menno met Nathalie.
Iemand die 5 uur per dag voor de spiegel gekke bekken naar zichzelf staat te trekken en met verdraaide stemmetjes praat kan wat mij betreft ook zo snel mogelijk vertrekken.quote:
Trusteh Clauwtje.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee verstandig doet en ook slapen gaat
Tot morgen Hools!!
Ben je me nu al zatquote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
Iemand die 5 uur per dag voor de spiegel gekke bekken naar zichzelf staat te trekken en met verdraaide stemmetjes praat kan wat mij betreft ook zo snel mogelijk vertrekken.
quote:
Ik heb ook wel een beetjte trek.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Gollemrulez het volgende:
mwah frikandellenresten zouden er nu wel ingaan....
Nozzman is over het algemeen flauwquote:
Ik ken ze wel van hem,sommige,zoals deze kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nozzman is over het algemeen flauw
Godskolere,leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:48 schreef keeper het volgende:
Ha-lo.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Godskolere,leef jij ook nog?
quote:Wat dan op zich wel jammer is
Niet als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef keeper het volgende:.
Gaat Arsenal Ajax nog puntjes geven op Highbury?
Mee eensch.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:54 schreef keeper het volgende:
Goed dat je weer zwart bent btw DG.
Het is even een bakje koude nasi geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook wel een beetjte trek.
Niet in krikandellen dan, maar ga zo nog even de koelkast nalopen op hapjes.
Eng.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef keeper het volgende:
Lekker hoor.
Zit nu met een heerlijke bak Stracciatella yoghurt voor mijn neusquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg wel zin in iets van al dat gelul over eten
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
bekende billen? nee niet bekend, ik wacht op een foto
Goed voor je lijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef rubbereend het volgende:
fijn de honger is ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |