Op perfecte maat gegeven door FC UTREG SPELER Braafheid ...quote:
Nee!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef frizti het volgende:
vol?
Als ik niet van slap gelul zou houden zou ik:quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je van gefluit en slap gelul houdt wel.
Anders kan je de streams beter uit laten.
je bent zo blij dat de toppic titel verkeerd gaatquote:Op woensdag 16 november 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op perfecte maat gegeven door FC UTREG SPELER Braafheid ...
Ik is trots!![]()
ik kwam thuis en heb eerlijk gezegd nog een biertje ind e tuin kunnen drinken vandaag!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zie dat de bewoners buiten zitten? zo lekker weer is het toch niet?? [ben zelf vanavond zeikend nat geregend....]
Ik vond deze wel intrigerend.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef versabommie het volgende:
isa, cart, fluug....[lief gezicht] kunnen jullie het subject ff aanpassen in 'de hel gaat uitbreken'? [/lief gezicht]
dank modjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Tnx voor de spelfout Bommie, heb ik ook weer wat te doen....
Na alle BB's die ik nu heb gezien, ben ik er van overtuigd dat BB zeker bepaald WIE er in de finale komt. Het kiezen van de winnaar gaat volgens mij wel eerlijk en volgens de regels, maar ze hebben echt hun draaiboeken allang klaar.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet in het eerlijk verlopen van de stemmen.. ik denk dat BB al lang de winnaar gekozen heeft en er voor gaat zorgen dat diegene ook wint.. Het is heel eenvoudig.. Medewerkers van BB kunnen massaal gaan smsen op degene die BB vindt dat moet blijven.. dan worden de stemmen " eerlijk " geteld en BB bepaalt exact hoe het verloopt..
Hey die Gert, ja alles lekker.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond deze wel intrigerend.
Ik begon net zo iets te krijgen van: ik kap met dat domme gewauwel over domme bewoners in domme slowchat-topics, maar die titel lokte me toch weer naar binnen.
Alles goed hier?![]()
![]()
en gehageldquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zie dat de bewoners buiten zitten? zo lekker weer is het toch niet?? [ben zelf vanavond zeikend nat geregend....]
Nou als dat net zo erg gaat worden als dat BB hard is dit jaar kunnen we nog wat verwachten van BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey die Gert, ja alles lekker.
Dido wist roel te melden dat de hel gaat uitbreken, de pleuris gaat uitbarsten en dat BB kei en keihard gaat worden
Ja, het zal vast de hardste BB ooit gaan worden vanaf nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey die Gert, ja alles lekker.
Dido wist roel te melden dat de hel gaat uitbreken, de pleuris gaat uitbarsten en dat BB kei en keihard gaat worden
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, het zal vast de hardste BB ooit gaan worden vanaf nu.![]()
Bij mij niet hoor....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer dood
Ik vond die vorige véél mooierquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!
SCHELE!
Ga je oogjes eens poetsen, die beesten kijken niet scheel maar je recht aanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!
SCHELE!
Cool! Heeft ze op Natte Lie of Roel gestemp?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ok, ok zo beter danquote:
Rob heeft ze wijsgemaakt dat er buiten geen camera's hangenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Anitra het volgende:
Ik snap het ook niet dat ze buiten zitten. Hier komt het met bakken naar beneden.
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is nog niets bijzonder aan de hand hè? Dan ga ik zo maar lekker douchen. En eens kijken wat ik morgen aandoe naar de studio. Geen idee namelijk en ik hoop maar dat ik niet in beeld kom. Dan zie ik er namelijk zo uit ---->>![]()
Jouw avatar is helemaal butt!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga je oogjes eens poetsen, die beesten kijken niet scheel maar je recht aan![]()
Post je ff wat je aandoet?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is nog niets bijzonder aan de hand hè? Dan ga ik zo maar lekker douchen. En eens kijken wat ik morgen aandoe naar de studio. Geen idee namelijk en ik hoop maar dat ik niet in beeld kom. Dan zie ik er namelijk zo uit ---->>![]()
Hier ook niet en nog ga ik niet buiten zittenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Rob heeft ze wijsgemaakt dat er buiten geen camera's hangen![]()
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Anitra het volgende:
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.
Als je nou gewoon aantrekt wat je op die avatar aan hebt dan kom je zeker in beeld en kun je zoals beloofd speciaal voor mij pontificaal in beeld roepen dat Rob BOE is !quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leukerquote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds scheel....>SCHELE!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, ok zo beter dan![]()
Ben het zelf eigenlijk ook wel met je eens, maar ja altijd hetzelfde is zo saai
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Giggio het volgende:
hebbe se al genomineert/d/dt/td ?
Och, de uitzending is vast interessanter dan ikquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Post je ff wat je aandoet?
Want áls je in beeld komt is het vast niet lang. Dus je moet in een flits te herkennen zijn.
En ik weet niet of je zó'n rood hoofd krijgt dat het ons meteen opvalt.![]()
Dat zeiden ze 2 maanden terug ook alquote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Als je die roze hoed opzet en een I LOVE RUUD t-shirt aantrekt weet ik vrijwel zeker dat hij je wel op gaat merken...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwt
Niet dat ik denk dat dát gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Wel een bordje met fok omhoog houden he.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, de uitzending is vast interessanter dan ik
De streams zijn waarschijnlijk interessanter dan ik.
mijn avater is niet butt.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw avatar is helemaal butt!
Ja, ik weet het, maar dat heb je dus niet vor het uitkiezen hèquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leuker
Hé Scan, ga je nou je eigen exit in het servival-topic hier lopen aankondigenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leuker
Of je moet tijdens de live uitzending heel hard FOK! roepen, weet je zeker dat je in beeld komt, en als de camera's op je gericht staan dan heel snel een FOK shirt laten zien. Oh wacht even, je wou daar onopvallend naar toe. Dan zal dit niet gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.
Ik kan me ook een eerdere opmerking herinneren dat ze zoiets zeiden als 'nu gaat het echt beginnen'. En dat was toen ook al een deja vue.quote:
Ik heb vorige keer boven gestaan en toen gebeurde het niet gelukkigquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwt
Niet dat ik denk dat dát gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog steeds scheel....>SCHELE!
Ik kon beter niet laten merken iets met fok te maken te hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef Zw0rld het volgende:
Wel een bordje met fok omhoog houden he.![]()
Nee Hans Anders is beter die kikt nu op t getal 35quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .
dat zit ik me ook nog af te vragen, volgens mijn vriendin heeft Chantal een hint gekregen dat er morgen iets voor haar staat te gebeuren, maar dat kon ik er niet uit op makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Weet iemand nou wat Rob eerder vanavond geheimzinnig zat te doen tegen ingrid en chantal?
Oh!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
Echt zo'n skimutsquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik ga even wat eten, want ik ben niet te pruimen.
eet smakelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Dan herkennen we d'r vastquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Waarschijnlijk weet Dido dat wel. Die is katholiekquote:
Sorry van daarnetquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]neem er een flesje bier/glaasje wijn bij, kikker je van op
![]()
Waarschijnlijk heeft ze wat aandacht nodig.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieske een alternatieve look ineens
Ga nou maar lekker etenquote:
Die kan roel wel gevenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze wat aandacht nodig.
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieske een alternatieve look ineens
Wupje ga ff naar google type in shirt en kijk dan bij plaatjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
* Wup wacht nog vol spanning op een foto van een shirt
Moet je tegen Sjankkwal zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.
Dat was alleen maar om Menno te pesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.
dat is alleen als je er kanker bij roeptquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
Ja maar dat ging om Menno...dit gaat natuurlijk wel om Lieske he!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het viel knap tegen. Het is ook een "open" decor dus de kou blijft hangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht dat het heel warm zou zijn in een studio en wilde al iets luchtigs aan gaan doen. Niet doen dus
Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen wel balen als Nathalie niet op de bank blijkt te komen....
wow wat leer ik hier toch veel:)quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef lovebear het volgende:
Wupje ga ff naar google type in shirt en kijk dan bij plaatjes.
Fotos van shirts genoeg![]()
Misschien slaan ze hem wel het ziekenhuis in.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Wat loopt Rob nou te jiskefetten met "Karbiet".....
dido gaat rovertje spelen.. komt de kluis jatten... wordt ze door roel in elkaar geslagen met het been van Rob.... Is mevrouw de Queen straks weer boos.... oooowww... dido naaiit Roel derbij, betrekt Roel in het spel... "pak iemand bij de strot zegt DSido... [ en vervolgens wordt Roel genomineerd].....NIET DOEN ROEL....JE WORDT VERRADEN!!
wat een Joost humor:(quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hoog beraad tussen Chantal, Roel, Nath en Dido.
Ze gaan doen alsof de kluis wordt gejat
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .
Kan me voorstellen dat je daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar dat heb je dus niet vor het uitkiezen hè
Ik ben al heel erg blij en enthousiast dat ik de kans krijg morgen te gaan. En misschien zie ik Chantal's toekomstige zaaddonor het huis wel binnentrekken haha.
Ten tijde van Rikkert werd er geen probleem van gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
Lieske is ook niet het vriendinnetje van BBquote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging om Menno...dit gaat natuurlijk wel om Lieske he!!
Reken maar dat het er heerlijk warm is. Zondag was het al zeer aangenaam en waren de lampen niet eens aan. Dus kan je wel nagaan bij een uitzending.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht dat het heel warm zou zijn in een studio en wilde al iets luchtigs aan gaan doen. Niet doen dus
Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen wel balen als Nathalie niet op de bank blijkt te komen....
Vorige keer was het er echt niet warm hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Reken maar dat het er heerlijk warm is. Zondag was het al zeer aangenaam en waren de lampen niet eens aan. Dus kan je wel nagaan bij een uitzending.
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is ook niet het vriendinnetje van BB
Dit gaat fout hij krijgt binnenkort ruzie met chantal en ingrid.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, wat zit Rob weer te dicteren
dat met dat haar & de kanker was uitermate belachelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef essie05 het volgende:
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.
Dat was het zeker maar het was BB die Menno wou pesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.
Nivo ala Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Dido praat al weer op haar eigen nivo![]()
Jeeetje, stel je niet zo aan. Kijk je liever naar een bejaardensoos dan? Ik vind dit wel leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef style het volgende:
Wat een kinderlijk gedoe dit zeg.
En Rob voelt zich helemaal in zijn element als spelleider.![]()
Nathalie nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Dido praat al weer op haar eigen nivo![]()
BB does the lama's?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Waar zitten we hier naar te kijken met z'n allen eigenlijk![]()
Naar BB5 met veel Jostiesquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoietsquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Als ik moet kiezen geef mij die bejaardensoos maarquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef melke het volgende:
[..]
Jeeetje, stel je niet zo aan. Kijk je liever naar een bejaardensoos dan? Ik vind dit wel leuk.
Volgens mij zit jij echt in het verkeerde topicquote:Op woensdag 16 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
[..]
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoiets
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef style het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen geef mij die bejaardensoos maar![]()
Ik ben de kleuterschool inmiddels ontgroeid.
En ik bepaal lekker zelf of ik me wel of niet aanstel.![]()
Wij ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
[..]
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoiets
Ja, volgens mij jij ook! Byequote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt in het verkeerde topic![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.
Maar tis nu sinterklaas tijd voel je je toch een btje weer kinds toch![]()
Dus gezellie meedoen maar met die geit![]()
![]()
Volgens mij lag dat meer aan het feit dat ze 'm voortdurend probeerden af te zeiken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Zw0rld het volgende:
Volgens mij raak je redelijk afgestompt in dat huis.
Dat zag je wel aan Menno, die heel wantrouwend was tegen over Bridget en Ruud.
wel uit de nette wijk zoals Dido zal zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
Dido komt eindelijk uit voor wie ze is...een hoertje van de straat !
Lieske sprak snel achterelkaar en to the pointquote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef melke het volgende:
Het stukje tussen Dido en Lieske, te komisch gewoon!
Bij haar is het net geen toneelspel, dat janken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
lieske janken....ohooo
wEL EEN VERSLAGJE DAN MORGENAVOND HEquote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Dido dat wel. Die is katholiek![]()
sterker, ik zou zo nog een uurtje naar ingrid en joost kunnen kijken die jostiflip spelen hoorquote:
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbijquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.
Maar tis nu sinterklaas tijd voel je je toch een btje weer kinds toch![]()
Dus gezellie meedoen maar met die geit![]()
![]()
Met een kroontje op zeker :quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
wel uit de nette wijk zoals Dido zal zeggen.
Dus troitairprostituee vaan de straat
Das nou niet lief traumasquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef style het volgende:
[..]
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbij![]()
Ik ging toch net douchenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
* Wup wacht nog vol spanning op een foto van een shirt
Geen trauma's hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das nou niet lief traumas![]()
* dikke knuf geeft
![]()
Toppersquote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Met een kroontje op zeker :
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze op:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, ok zo beter dan![]()
Ben het zelf eigenlijk ook wel met je eens, maar ja altijd hetzelfde is zo saai
Wilde ook al zeggen: dit is toch geen toneelspel?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef versabommie het volgende:
ochgod, rob en dido en rob moet zeggen : ik vind je mooi , en dido zegt dan : dat moet je niet zeggen...
dat spelletje doet die mindfucking dido toch al de hele editie???![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Gatver
Wat is die smerige mankpoot met ons Lieske aan het doen![]()
![]()
HET GROTE MAD-MAGAZINE SPEL!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Sonique het volgende:
Gaan ze zodirect ook een steen immiteren enzo?
Da's nog niks! Je wil niet wéten wat die smeerlap in zijn hóófd allemaal met 'r doet.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Gatver
Wat is die smerige mankpoot met ons Lieske aan het doen![]()
![]()
haha, dank je wel, ik dacht al dat je hem verzonnen had:)quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging toch net douchen
[afbeelding]
* immiteerd een keiquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
HET GROTE MAD-MAGAZINE SPEL!
Immiteer een kei![]()
Zo is het inderdaad worm en niet anders!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij moet met zijn manke poot van lieske afblijven
Tis Rob helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij moet met zijn manke poot van lieske afblijven
zo jij ook watquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef style het volgende:
[..]
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbij![]()
Ik wilde niet de hele avond buiten doorbrengenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
haha, dank je wel, ik dacht al dat je hem verzonnen had:)
stoer hoor, gewoon aandoen morgen
* Zw0rld is braaf en onschuldig.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nog niks! Je wil niet wéten wat die smeerlap in zijn hóófd allemaal met 'r doet.
Waarschijnlijk 't zelfde als jij.
Nee, keien praten nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
* immiteerd een kei
En goed heb ik gewonnen![]()
Chips nog een xquote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, keien praten niet![]()
Je mag 't nog een keer proberen
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef style het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Style is helemaal blij![]()
Dat komt door zijn kunstbeenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
En dat brede, besluitvaardigheid uitstralende, kordate loopje van Rob daar heb ik ook schoon genoeg van.
Zet ook m'n schoen vol verwachting klaar. Zie nu dat het altijd kan.quote:
* versabommie highfived Snaptnix en lacht Lovebeaver uitquote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, keien praten niet![]()
Je mag 't nog een keer proberen
tis me net iets te ...euh ja hoe noem je zoiets ...mokums...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
En dat brede, besluitvaardigheid uitstralende, kordate loopje van Rob daar heb ik ook schoon genoeg van.
Rob hij heeft net een andere trui aangetrokkenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Tis Rob helemaal niet![]()
Hmmmz
Wie heeft er dan zo'n shirtje aan
Hier zijn de schoenen ook te klein ...weet niet hoe ik die kado's erin moet vrotten!quote:
ze zijn volgens mij ook gestopt met fietsen! Kutfeest!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef MPJT het volgende:
[..]
Rob een kunstbeen??? Wist iemand dat al???![]()
![]()
![]()
Dus toch Rquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob hij heeft net een andere trui aangetrokken
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie highfived Snaptnix en lacht Lovebeaver uit![]()
Dido zegde: "de pleuris gaat uitbreken, roel, dat geef ik je zwart op wit"quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Is het de moeite waard om bij te lezen, of kan ik dat net zo goed laten
Laatmaarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Hey lieverdquote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Wat kan ze mooi zijn he?quote:
Ben kleurenblind maar kon het toch redelijk volgen!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat dat bijlezen maar zitten, of je moet dol zijn op kleurtoneelstukjes.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zet ook m'n schoen vol verwachting klaar. Zie nu dat het altijd kan.
Zou het er dan toch eindelijk nog een keer van komen![]()
Sinterklaas kapoentje.....
Ja ik dacht ik gooi er eens een omschrijving tegenaan anders wordt het zo eentonig, maar dat bedoelde ik inderdaad wéér, ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis me net iets te ...euh ja hoe noem je zoiets ...mokums...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben kleurenblind maar kon het toch redelijk volgen!
hey lekker dingquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat dat bijlezen maar zitten, of je moet dol zijn op kleutertoneelstukjes.
trustquote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Zw0rld het volgende:
Ik geloof het wel weer.
Nog een prettige avond luitjes.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Zw0rld het volgende:
Ik geloof het wel weer.
Nog een prettige avond luitjes.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het niet boeiend vanavond
Ik ga ff wat nuttigs doen en dan slapen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het niet boeiend vanavond
Ik ga ff wat nuttigs doen en dan slapen![]()
Kep een keer 3 jaar en een keer anderhalf jaar vast in amsterdam gewerkt. Niets geen last met niemand niet op de werkvloer terwijl ik soms met minimaal 200 amsterdammers werkte....Het zijn juist de types als Rob die bij mij de walging en verachting van alles wat ammerdams is op doen borrelen. Tis lullig dat een hele stad de lul moet zijn door een handjevol mokumse blufmongolenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Gadver de berelucht hangt weer om Rob heen, met z'n dominante kapsonesgedoe.
Sanp wat je bedoeld.'quote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een keer 3 jaar en een keer anderhalf jaar vast in amsterdam gewerkt. Niets geen last met niemand niet op de werkvloer terwijl ik soms met minimaal 200 amsterdammers werkte....Het zijn juist de types als Rob die bij mij de walging en verachting van alles wat ammerdams is op doen borrelen. Tis lullig dat een hele stad de lul moet zijn door een handjevol mokumse blufmongolen![]()
Dat heb je KEI-goed gedaan meidquote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sanp wat je bedoeld.'
Irriteer me ook mateloos aan Nathalie![]()
oja
* steen imitatie afgelopen
Dat was de straf voor het kaal scheren,als hij er dan ook nog eens grapjes over maakte van dat hij een chemokuurtje had gehad was de straf van Big Brother dat hij dan ook maar op de blaren moest zitten en die kaal geschoren plekken niet mocht verstoppen onder een mutsquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
[Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.]
Dat was alleen maar om Menno te pesten.
Nee idd. Ik ga dit ook niet halen tot en met december.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef MPJT het volgende:
Het wordt serieus tijd voor actie in het huis..desnoods zetten ze robs rechter been in de hens, maar dit is niet om aan te kijken!
Wat gaan we nu immiteren en tnxquote:Op woensdag 16 november 2005 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat heb je KEI-goed gedaan meidJe hebt gewonnen. wil je nog een keertje spelen
![]()
Oja. Prijs bij bommie persoonlijk op te halen
psssst..... leestekens.......quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef riri het volgende:
[..]
Dat was de straf voor het kaal scheren,als hij er dan ook nog eens grapjes over maakte van dat hij een chemokuurtje had gehad was de straf van Big Brother dat hij dan ook maar op de blaren moest zitten en die kaal geschoren plekken niet mocht verstoppen onder een muts
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef MPJT het volgende:
Het wordt serieus tijd voor actie in het huis..desnoods zetten ze robs rechter been in de hens, maar dit is niet om aan te kijken!
zal wel iets met een contract te maken hebben denk ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens ik las de chat met Menno eerder vandaag, was was die mild zeg.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
Misschien dat Hummie aan z'n marionettentouwtjes trokquote:Op woensdag 16 november 2005 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel iets met een contract te maken hebben denk ik...
Of hij heeft nog niet alles gezien en gelezen
Slaap lekker danquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
ik duik m'n nestje in, morgen weer werken....
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
was was die mild zeg.
Truste en werkse morgequote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens ik las de chat met Menno eerder vandaag, was was die mild zeg.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ik verbaas mij meer over al die glijende huisvrouwen in dat topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.
Stel je voor dat Lieske er NU al niet meer in had gezeten, had je dan nog gekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
quote:
Ja ff snel doorgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Hey lieverd.. ook alweer thuis?
...wat is dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Offtopicquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Nostalgiequote:
hilarischquote:
Alles waar Kate Winslet in speelt is fantastisch, dusquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Offtopic
Net Finding Neverland gezien. Wat een pracht van een film, een waar kunststukje op onwaarschijnlijk hoog niveau. Fantastisch!
Eens?
Een echt onwaarschijnlijk mooie komedie serie uit de jaren 70. Wat mij betreft nooit geevenaard.quote:
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee idd. Ik ga dit ook niet halen tot en met december.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Heb al gegeten en ben ietsje opgeknapt hoor, maar bedankt voor de goede zorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.![]()
![]()
? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb mijn tv op Talpa staan![]()
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
Dus volgens mij mag Menno haar erop aanspreken morgen
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Wat kan Naat gillen zeg![]()
Goeie schrikactie![]()
Geweldig goed gedaan![]()
![]()
die roel op zijn bek , fantastisch !quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Misschien wel nominerenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
sounds good, ben benieuwd als de rest van de bewoners ook de beelden te zien krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
ik geloof niet dat ik er de streams voor aan hoef te zettenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Dat Menno Nathalie morgen erop mag aanspreken dat ze haar vieze voeten op zijn bed afveegdequote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef TRiXeS het volgende:
? Wat bedoel je?
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
inderdaad ging hij bijna op zijn bek.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaagquote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??
Ik zag het al om 22.55
alhoewel voor...als ik de liveuitzending kijk loen de versatelabbos synchroon met het huis..dus echt livequote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaag
Peter Llewelyn Davies: I'm not Peter Pan.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles waar Kate Winslet in speelt is fantastisch, dus
En als Dustin Hoffman er dan ook nog in speelt, kan het helemaal niet meer kapot.
OE!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Heb vannacht maar vier uurtjes geslapen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Regenworm verslapt even een beetje nu () dus dan plaats ik er maar een
[afbeelding]
Ik zag het met een half oog, maar ik meende dat men voor de live-uitzending als onderwerpen: de nominaties, en 'Menno komt verhaal halen bij Nathalie' noemde.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Echt waar? Of zit je ons alleen maar lekker te maken?![]()
Te lang gestreamd?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb vannacht maar vier uurtjes geslapen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef whitef0x het volgende:
ik ga slapen lange dag geweest Sommige personen heel erg blij gemaakt
![]()
(hoop ik althans
) En morgen weer een dagje werken
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
inderdaad was leuk het gesprek tussen roel en lieskequote:
Het zou wel héél gaaf zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag het met een half oog, maar ik meende dat men voor de live-uitzending als onderwerpen: de nominaties, en 'Menno komt verhaal halen bij Nathalie' noemde.
Misschien wishfull thinking hoor
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten en ik lig in een deuk als menno idd verhaal mag komen halen bij Nathalieveel plezier vannacht
Trusten Isaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten en ik lig in een deuk als menno idd verhaal mag komen halen bij Nathalieveel plezier vannacht
klopt er gebeurd niet veelquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef MissX het volgende:
als ik het hier zo lees hoef ik de streams echt niet meer aan te zetten, het is echt te saai in dat huis
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel héél gaaf zijn.
Vooral als ze die actie eerst ook aan de andere bewoners laten zien.
Zodat Ingrid dan ziet dat ze een zoen op een besmeurde knuffel van Menno gegeven heeft.![]()
En dan Menno gewoon rustig vragen aan Nathalie, waarom ze dat deed, en dat heel Nederland er schande over spreekt.![]()
iedereen was toch zat toenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Droomscenario.
O wat hoop ik dat het waar is dat ie verhaal mag halen bij Nathalie. Ze heeft het verdiend dat smerige loeder. Verplicht op de bank vawege die actie![]()
rent-a-friendquote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Giggio het volgende:
Rob: "Mijn vrienden beuken er gelijk op los"
welke vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |