Of je moet tijdens de live uitzending heel hard FOK! roepen, weet je zeker dat je in beeld komt, en als de camera's op je gericht staan dan heel snel een FOK shirt laten zien. Oh wacht even, je wou daar onopvallend naar toe. Dan zal dit niet gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.
Ik kan me ook een eerdere opmerking herinneren dat ze zoiets zeiden als 'nu gaat het echt beginnen'. En dat was toen ook al een deja vue.quote:
Ik heb vorige keer boven gestaan en toen gebeurde het niet gelukkigquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwt
Niet dat ik denk dat dát gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog steeds scheel....>SCHELE!
Ik kon beter niet laten merken iets met fok te maken te hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef Zw0rld het volgende:
Wel een bordje met fok omhoog houden he.![]()
Nee Hans Anders is beter die kikt nu op t getal 35quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .
dat zit ik me ook nog af te vragen, volgens mijn vriendin heeft Chantal een hint gekregen dat er morgen iets voor haar staat te gebeuren, maar dat kon ik er niet uit op makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Weet iemand nou wat Rob eerder vanavond geheimzinnig zat te doen tegen ingrid en chantal?
Oh!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
Echt zo'n skimutsquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik ga even wat eten, want ik ben niet te pruimen.
eet smakelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Dan herkennen we d'r vastquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Waarschijnlijk weet Dido dat wel. Die is katholiekquote:
Sorry van daarnetquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]neem er een flesje bier/glaasje wijn bij, kikker je van op
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |