Geen trauma's hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das nou niet lief traumas![]()
* dikke knuf geeft
![]()
Toppersquote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Met een kroontje op zeker :
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze op:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, ok zo beter dan![]()
Ben het zelf eigenlijk ook wel met je eens, maar ja altijd hetzelfde is zo saai
Wilde ook al zeggen: dit is toch geen toneelspel?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef versabommie het volgende:
ochgod, rob en dido en rob moet zeggen : ik vind je mooi , en dido zegt dan : dat moet je niet zeggen...
dat spelletje doet die mindfucking dido toch al de hele editie???![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Gatver
Wat is die smerige mankpoot met ons Lieske aan het doen![]()
![]()
HET GROTE MAD-MAGAZINE SPEL!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Sonique het volgende:
Gaan ze zodirect ook een steen immiteren enzo?
Da's nog niks! Je wil niet wéten wat die smeerlap in zijn hóófd allemaal met 'r doet.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Zw0rld het volgende:
Gatver
Wat is die smerige mankpoot met ons Lieske aan het doen![]()
![]()
haha, dank je wel, ik dacht al dat je hem verzonnen had:)quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging toch net douchen
[afbeelding]
* immiteerd een keiquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
HET GROTE MAD-MAGAZINE SPEL!
Immiteer een kei![]()
Zo is het inderdaad worm en niet anders!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij moet met zijn manke poot van lieske afblijven
Tis Rob helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij moet met zijn manke poot van lieske afblijven
zo jij ook watquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef style het volgende:
[..]
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbij![]()
Ik wilde niet de hele avond buiten doorbrengenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
haha, dank je wel, ik dacht al dat je hem verzonnen had:)
stoer hoor, gewoon aandoen morgen
* Zw0rld is braaf en onschuldig.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nog niks! Je wil niet wéten wat die smeerlap in zijn hóófd allemaal met 'r doet.
Waarschijnlijk 't zelfde als jij.
Nee, keien praten nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
* immiteerd een kei
En goed heb ik gewonnen![]()
Chips nog een xquote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, keien praten niet![]()
Je mag 't nog een keer proberen
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef style het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Style is helemaal blij![]()
Dat komt door zijn kunstbeenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
En dat brede, besluitvaardigheid uitstralende, kordate loopje van Rob daar heb ik ook schoon genoeg van.
Zet ook m'n schoen vol verwachting klaar. Zie nu dat het altijd kan.quote:
* versabommie highfived Snaptnix en lacht Lovebeaver uitquote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, keien praten niet![]()
Je mag 't nog een keer proberen
tis me net iets te ...euh ja hoe noem je zoiets ...mokums...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
En dat brede, besluitvaardigheid uitstralende, kordate loopje van Rob daar heb ik ook schoon genoeg van.
Rob hij heeft net een andere trui aangetrokkenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Tis Rob helemaal niet![]()
Hmmmz
Wie heeft er dan zo'n shirtje aan
Hier zijn de schoenen ook te klein ...weet niet hoe ik die kado's erin moet vrotten!quote:
ze zijn volgens mij ook gestopt met fietsen! Kutfeest!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef MPJT het volgende:
[..]
Rob een kunstbeen??? Wist iemand dat al???![]()
![]()
![]()
Dus toch Rquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob hij heeft net een andere trui aangetrokken
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie highfived Snaptnix en lacht Lovebeaver uit![]()
Dido zegde: "de pleuris gaat uitbreken, roel, dat geef ik je zwart op wit"quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Is het de moeite waard om bij te lezen, of kan ik dat net zo goed laten
Laatmaarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Hey lieverdquote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
Wat kan ze mooi zijn he?quote:
Ben kleurenblind maar kon het toch redelijk volgen!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat dat bijlezen maar zitten, of je moet dol zijn op kleurtoneelstukjes.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zet ook m'n schoen vol verwachting klaar. Zie nu dat het altijd kan.
Zou het er dan toch eindelijk nog een keer van komen![]()
Sinterklaas kapoentje.....
Ja ik dacht ik gooi er eens een omschrijving tegenaan anders wordt het zo eentonig, maar dat bedoelde ik inderdaad wéér, ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis me net iets te ...euh ja hoe noem je zoiets ...mokums...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben kleurenblind maar kon het toch redelijk volgen!
hey lekker dingquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:goeienavond samen... dat ik er weer ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |