Reken maar dat het er heerlijk warm is. Zondag was het al zeer aangenaam en waren de lampen niet eens aan. Dus kan je wel nagaan bij een uitzending.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht dat het heel warm zou zijn in een studio en wilde al iets luchtigs aan gaan doen. Niet doen dus
Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen wel balen als Nathalie niet op de bank blijkt te komen....
Vorige keer was het er echt niet warm hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Reken maar dat het er heerlijk warm is. Zondag was het al zeer aangenaam en waren de lampen niet eens aan. Dus kan je wel nagaan bij een uitzending.
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is ook niet het vriendinnetje van BB
Dit gaat fout hij krijgt binnenkort ruzie met chantal en ingrid.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, wat zit Rob weer te dicteren
dat met dat haar & de kanker was uitermate belachelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef essie05 het volgende:
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.
Dat was het zeker maar het was BB die Menno wou pesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook niet mee hoor.Meer van..als je maar geen Menno heet.Ik vind het wel een rare actie van BB in ieder geval.
Nivo ala Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Dido praat al weer op haar eigen nivo![]()
Jeeetje, stel je niet zo aan. Kijk je liever naar een bejaardensoos dan? Ik vind dit wel leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef style het volgende:
Wat een kinderlijk gedoe dit zeg.
En Rob voelt zich helemaal in zijn element als spelleider.![]()
Nathalie nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Dido praat al weer op haar eigen nivo![]()
BB does the lama's?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Waar zitten we hier naar te kijken met z'n allen eigenlijk![]()
Naar BB5 met veel Jostiesquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoietsquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie nu ook.
Als ik moet kiezen geef mij die bejaardensoos maarquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef melke het volgende:
[..]
Jeeetje, stel je niet zo aan. Kijk je liever naar een bejaardensoos dan? Ik vind dit wel leuk.
Volgens mij zit jij echt in het verkeerde topicquote:Op woensdag 16 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
[..]
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoiets
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef style het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen geef mij die bejaardensoos maar![]()
Ik ben de kleuterschool inmiddels ontgroeid.
En ik bepaal lekker zelf of ik me wel of niet aanstel.![]()
Wij ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
[..]
Wat kan hier iedereen zanikken zeg! Dan zijn ze saai, dan is het kinderachtig, dan weer dom, dan weer zus. Kijk dan niehiet! Ze moeten toch iets doen tegen de verveling. Voor iedereens info, ze hebben geen tv of computer of zoiets
Ja, volgens mij jij ook! Byequote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt in het verkeerde topic![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.
Maar tis nu sinterklaas tijd voel je je toch een btje weer kinds toch![]()
Dus gezellie meedoen maar met die geit![]()
![]()
Volgens mij lag dat meer aan het feit dat ze 'm voortdurend probeerden af te zeiken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Zw0rld het volgende:
Volgens mij raak je redelijk afgestompt in dat huis.
Dat zag je wel aan Menno, die heel wantrouwend was tegen over Bridget en Ruud.
wel uit de nette wijk zoals Dido zal zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
Dido komt eindelijk uit voor wie ze is...een hoertje van de straat !
Lieske sprak snel achterelkaar en to the pointquote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef melke het volgende:
Het stukje tussen Dido en Lieske, te komisch gewoon!
Bij haar is het net geen toneelspel, dat janken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
lieske janken....ohooo
wEL EEN VERSLAGJE DAN MORGENAVOND HEquote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Dido dat wel. Die is katholiek![]()
sterker, ik zou zo nog een uurtje naar ingrid en joost kunnen kijken die jostiflip spelen hoorquote:
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbijquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben de kleuter tijd ook uitgegroeid.
Maar tis nu sinterklaas tijd voel je je toch een btje weer kinds toch![]()
Dus gezellie meedoen maar met die geit![]()
![]()
Met een kroontje op zeker :quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
wel uit de nette wijk zoals Dido zal zeggen.
Dus troitairprostituee vaan de straat
Das nou niet lief traumasquote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef style het volgende:
[..]
Sinterklaas rijdt al jaren stilletjes ons huisje voorbij![]()
Ik ging toch net douchenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
* Wup wacht nog vol spanning op een foto van een shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |