Een echt onwaarschijnlijk mooie komedie serie uit de jaren 70. Wat mij betreft nooit geevenaard.quote:
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee idd. Ik ga dit ook niet halen tot en met december.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
ik duik m'n nestje in, morgen weer werken....
o ja... Behave!
Heb al gegeten en ben ietsje opgeknapt hoor, maar bedankt voor de goede zorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.![]()
![]()
? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb mijn tv op Talpa staan![]()
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
Dus volgens mij mag Menno haar erop aanspreken morgen
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Wat kan Naat gillen zeg![]()
Goeie schrikactie![]()
Geweldig goed gedaan![]()
![]()
die roel op zijn bek , fantastisch !quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Misschien wel nominerenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
sounds good, ben benieuwd als de rest van de bewoners ook de beelden te zien krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
ik geloof niet dat ik er de streams voor aan hoef te zettenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Dat Menno Nathalie morgen erop mag aanspreken dat ze haar vieze voeten op zijn bed afveegdequote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef TRiXeS het volgende:
? Wat bedoel je?
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
inderdaad ging hij bijna op zijn bek.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaagquote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??
Ik zag het al om 22.55
alhoewel voor...als ik de liveuitzending kijk loen de versatelabbos synchroon met het huis..dus echt livequote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaag
Peter Llewelyn Davies: I'm not Peter Pan.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles waar Kate Winslet in speelt is fantastisch, dus
En als Dustin Hoffman er dan ook nog in speelt, kan het helemaal niet meer kapot.
OE!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Heb vannacht maar vier uurtjes geslapen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Regenworm verslapt even een beetje nu () dus dan plaats ik er maar een
[afbeelding]
Ik zag het met een half oog, maar ik meende dat men voor de live-uitzending als onderwerpen: de nominaties, en 'Menno komt verhaal halen bij Nathalie' noemde.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Echt waar? Of zit je ons alleen maar lekker te maken?![]()
Te lang gestreamd?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb vannacht maar vier uurtjes geslapen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef whitef0x het volgende:
ik ga slapen lange dag geweest Sommige personen heel erg blij gemaakt
![]()
(hoop ik althans
) En morgen weer een dagje werken
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
inderdaad was leuk het gesprek tussen roel en lieskequote:
Het zou wel héél gaaf zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag het met een half oog, maar ik meende dat men voor de live-uitzending als onderwerpen: de nominaties, en 'Menno komt verhaal halen bij Nathalie' noemde.
Misschien wishfull thinking hoor
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten en ik lig in een deuk als menno idd verhaal mag komen halen bij Nathalieveel plezier vannacht
Trusten Isaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten en ik lig in een deuk als menno idd verhaal mag komen halen bij Nathalieveel plezier vannacht
klopt er gebeurd niet veelquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef MissX het volgende:
als ik het hier zo lees hoef ik de streams echt niet meer aan te zetten, het is echt te saai in dat huis
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel héél gaaf zijn.
Vooral als ze die actie eerst ook aan de andere bewoners laten zien.
Zodat Ingrid dan ziet dat ze een zoen op een besmeurde knuffel van Menno gegeven heeft.![]()
En dan Menno gewoon rustig vragen aan Nathalie, waarom ze dat deed, en dat heel Nederland er schande over spreekt.![]()
iedereen was toch zat toenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Droomscenario.
O wat hoop ik dat het waar is dat ie verhaal mag halen bij Nathalie. Ze heeft het verdiend dat smerige loeder. Verplicht op de bank vawege die actie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |