quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat dat bijlezen maar zitten, of je moet dol zijn op kleutertoneelstukjes.
trustquote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Zw0rld het volgende:
Ik geloof het wel weer.
Nog een prettige avond luitjes.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef Zw0rld het volgende:
Ik geloof het wel weer.
Nog een prettige avond luitjes.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het niet boeiend vanavond
Ik ga ff wat nuttigs doen en dan slapen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het niet boeiend vanavond
Ik ga ff wat nuttigs doen en dan slapen![]()
Kep een keer 3 jaar en een keer anderhalf jaar vast in amsterdam gewerkt. Niets geen last met niemand niet op de werkvloer terwijl ik soms met minimaal 200 amsterdammers werkte....Het zijn juist de types als Rob die bij mij de walging en verachting van alles wat ammerdams is op doen borrelen. Tis lullig dat een hele stad de lul moet zijn door een handjevol mokumse blufmongolenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Gadver de berelucht hangt weer om Rob heen, met z'n dominante kapsonesgedoe.
Sanp wat je bedoeld.'quote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een keer 3 jaar en een keer anderhalf jaar vast in amsterdam gewerkt. Niets geen last met niemand niet op de werkvloer terwijl ik soms met minimaal 200 amsterdammers werkte....Het zijn juist de types als Rob die bij mij de walging en verachting van alles wat ammerdams is op doen borrelen. Tis lullig dat een hele stad de lul moet zijn door een handjevol mokumse blufmongolen![]()
Dat heb je KEI-goed gedaan meidquote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sanp wat je bedoeld.'
Irriteer me ook mateloos aan Nathalie![]()
oja
* steen imitatie afgelopen
Dat was de straf voor het kaal scheren,als hij er dan ook nog eens grapjes over maakte van dat hij een chemokuurtje had gehad was de straf van Big Brother dat hij dan ook maar op de blaren moest zitten en die kaal geschoren plekken niet mocht verstoppen onder een mutsquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
[Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.]
Dat was alleen maar om Menno te pesten.
Nee idd. Ik ga dit ook niet halen tot en met december.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef MPJT het volgende:
Het wordt serieus tijd voor actie in het huis..desnoods zetten ze robs rechter been in de hens, maar dit is niet om aan te kijken!
Wat gaan we nu immiteren en tnxquote:Op woensdag 16 november 2005 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat heb je KEI-goed gedaan meidJe hebt gewonnen. wil je nog een keertje spelen
![]()
Oja. Prijs bij bommie persoonlijk op te halen
psssst..... leestekens.......quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef riri het volgende:
[..]
Dat was de straf voor het kaal scheren,als hij er dan ook nog eens grapjes over maakte van dat hij een chemokuurtje had gehad was de straf van Big Brother dat hij dan ook maar op de blaren moest zitten en die kaal geschoren plekken niet mocht verstoppen onder een muts
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:30 schreef MPJT het volgende:
Het wordt serieus tijd voor actie in het huis..desnoods zetten ze robs rechter been in de hens, maar dit is niet om aan te kijken!
zal wel iets met een contract te maken hebben denk ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens ik las de chat met Menno eerder vandaag, was was die mild zeg.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
Misschien dat Hummie aan z'n marionettentouwtjes trokquote:Op woensdag 16 november 2005 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel iets met een contract te maken hebben denk ik...
Of hij heeft nog niet alles gezien en gelezen
Slaap lekker danquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
ik duik m'n nestje in, morgen weer werken....
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
was was die mild zeg.
Truste en werkse morgequote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens ik las de chat met Menno eerder vandaag, was was die mild zeg.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ik verbaas mij meer over al die glijende huisvrouwen in dat topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.
Stel je voor dat Lieske er NU al niet meer in had gezeten, had je dan nog gekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
quote:
Ja ff snel doorgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Hey lieverd.. ook alweer thuis?
...wat is dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Offtopicquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Nostalgiequote:
hilarischquote:
Alles waar Kate Winslet in speelt is fantastisch, dusquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Offtopic
Net Finding Neverland gezien. Wat een pracht van een film, een waar kunststukje op onwaarschijnlijk hoog niveau. Fantastisch!
Eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |