quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
Misschien dat Hummie aan z'n marionettentouwtjes trokquote:Op woensdag 16 november 2005 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel iets met een contract te maken hebben denk ik...
Of hij heeft nog niet alles gezien en gelezen
Slaap lekker danquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
ik duik m'n nestje in, morgen weer werken....
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
was was die mild zeg.
Truste en werkse morgequote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens ik las de chat met Menno eerder vandaag, was was die mild zeg.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
o ja... Behave!
Ik verbaas mij meer over al die glijende huisvrouwen in dat topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij ook wel voorzichtig is in zijn uitspraken. Hij zal zich contractueel met BB toch wel aan een aantal spelregels moeten houden. Zolang het spel nog gaande is kan hij natuurlijk ook niet uit de school klappen.
Stel je voor dat Lieske er NU al niet meer in had gezeten, had je dan nog gekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet inderdaad iets gaan gebeuren want de zin er na te kijken neemt nu snel af.
quote:
Ja ff snel doorgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Hey lieverd.. ook alweer thuis?
...wat is dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Offtopicquote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik gebruik dit toch wat saaie moment even om te melden dat Soap the final season vanmiddag eindelijk op mijn deurmat lag... Dat wordt weer genieten
Was wel erg off-topic, maar ja..
Nostalgiequote:
hilarischquote:
Alles waar Kate Winslet in speelt is fantastisch, dusquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Offtopic
Net Finding Neverland gezien. Wat een pracht van een film, een waar kunststukje op onwaarschijnlijk hoog niveau. Fantastisch!
Eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |