Een echt onwaarschijnlijk mooie komedie serie uit de jaren 70. Wat mij betreft nooit geevenaard.quote:
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee idd. Ik ga dit ook niet halen tot en met december.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
ik duik m'n nestje in, morgen weer werken....
o ja... Behave!
Heb al gegeten en ben ietsje opgeknapt hoor, maar bedankt voor de goede zorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eet dan tenminste even een crackertje met kaas of zo.![]()
![]()
? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb mijn tv op Talpa staan![]()
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
Dus volgens mij mag Menno haar erop aanspreken morgen
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Wat kan Naat gillen zeg![]()
Goeie schrikactie![]()
Geweldig goed gedaan![]()
![]()
die roel op zijn bek , fantastisch !quote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Misschien wel nominerenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie net in de promo voor de uitzending van morgen: Menno komt verhaal halen bij Nathalie, en daarbij beelden van de voetenveegscene van Nathalie.
sounds good, ben benieuwd als de rest van de bewoners ook de beelden te zien krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
ik geloof niet dat ik er de streams voor aan hoef te zettenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef MissHobje het volgende:
WHHAHHAHA Ik lag dubbel
Goeie schrikactie![]()
![]()
Dat Menno Nathalie morgen erop mag aanspreken dat ze haar vieze voeten op zijn bed afveegdequote:Op woensdag 16 november 2005 22:58 schreef TRiXeS het volgende:
? Wat bedoel je?
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
inderdaad ging hij bijna op zijn bek.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
die roel op zijn bek , fantastisch !
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaagquote:Op woensdag 16 november 2005 22:59 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd... trouwens, zagen jullie dit net pas??
Ik zag het al om 22.55
alhoewel voor...als ik de liveuitzending kijk loen de versatelabbos synchroon met het huis..dus echt livequote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
me too...versatel setop box loopt een end voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |