Op perfecte maat gegeven door FC UTREG SPELER Braafheid ...quote:
Nee!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef frizti het volgende:
vol?
Als ik niet van slap gelul zou houden zou ik:quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je van gefluit en slap gelul houdt wel.
Anders kan je de streams beter uit laten.
je bent zo blij dat de toppic titel verkeerd gaatquote:Op woensdag 16 november 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op perfecte maat gegeven door FC UTREG SPELER Braafheid ...
Ik is trots!![]()
ik kwam thuis en heb eerlijk gezegd nog een biertje ind e tuin kunnen drinken vandaag!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zie dat de bewoners buiten zitten? zo lekker weer is het toch niet?? [ben zelf vanavond zeikend nat geregend....]
Ik vond deze wel intrigerend.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef versabommie het volgende:
isa, cart, fluug....[lief gezicht] kunnen jullie het subject ff aanpassen in 'de hel gaat uitbreken'? [/lief gezicht]
dank modjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Tnx voor de spelfout Bommie, heb ik ook weer wat te doen....
Na alle BB's die ik nu heb gezien, ben ik er van overtuigd dat BB zeker bepaald WIE er in de finale komt. Het kiezen van de winnaar gaat volgens mij wel eerlijk en volgens de regels, maar ze hebben echt hun draaiboeken allang klaar.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet in het eerlijk verlopen van de stemmen.. ik denk dat BB al lang de winnaar gekozen heeft en er voor gaat zorgen dat diegene ook wint.. Het is heel eenvoudig.. Medewerkers van BB kunnen massaal gaan smsen op degene die BB vindt dat moet blijven.. dan worden de stemmen " eerlijk " geteld en BB bepaalt exact hoe het verloopt..
Hey die Gert, ja alles lekker.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond deze wel intrigerend.
Ik begon net zo iets te krijgen van: ik kap met dat domme gewauwel over domme bewoners in domme slowchat-topics, maar die titel lokte me toch weer naar binnen.
Alles goed hier?![]()
![]()
en gehageldquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zie dat de bewoners buiten zitten? zo lekker weer is het toch niet?? [ben zelf vanavond zeikend nat geregend....]
Nou als dat net zo erg gaat worden als dat BB hard is dit jaar kunnen we nog wat verwachten van BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey die Gert, ja alles lekker.
Dido wist roel te melden dat de hel gaat uitbreken, de pleuris gaat uitbarsten en dat BB kei en keihard gaat worden
Ja, het zal vast de hardste BB ooit gaan worden vanaf nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey die Gert, ja alles lekker.
Dido wist roel te melden dat de hel gaat uitbreken, de pleuris gaat uitbarsten en dat BB kei en keihard gaat worden
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, het zal vast de hardste BB ooit gaan worden vanaf nu.![]()
Bij mij niet hoor....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer dood
Ik vond die vorige véél mooierquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!
SCHELE!
Ga je oogjes eens poetsen, die beesten kijken niet scheel maar je recht aanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
over hard gesproken, volgens mij is jouw avatar zo scheel als de neten!
SCHELE!
Cool! Heeft ze op Natte Lie of Roel gestemp?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ok, ok zo beter danquote:
Rob heeft ze wijsgemaakt dat er buiten geen camera's hangenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Anitra het volgende:
Ik snap het ook niet dat ze buiten zitten. Hier komt het met bakken naar beneden.
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is nog niets bijzonder aan de hand hè? Dan ga ik zo maar lekker douchen. En eens kijken wat ik morgen aandoe naar de studio. Geen idee namelijk en ik hoop maar dat ik niet in beeld kom. Dan zie ik er namelijk zo uit ---->>![]()
Jouw avatar is helemaal butt!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga je oogjes eens poetsen, die beesten kijken niet scheel maar je recht aan![]()
Post je ff wat je aandoet?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is nog niets bijzonder aan de hand hè? Dan ga ik zo maar lekker douchen. En eens kijken wat ik morgen aandoe naar de studio. Geen idee namelijk en ik hoop maar dat ik niet in beeld kom. Dan zie ik er namelijk zo uit ---->>![]()
Hier ook niet en nog ga ik niet buiten zittenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Rob heeft ze wijsgemaakt dat er buiten geen camera's hangen![]()
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Anitra het volgende:
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.
Als je nou gewoon aantrekt wat je op die avatar aan hebt dan kom je zeker in beeld en kun je zoals beloofd speciaal voor mij pontificaal in beeld roepen dat Rob BOE is !quote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leukerquote:Op woensdag 16 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds scheel....>SCHELE!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, ok zo beter dan![]()
Ben het zelf eigenlijk ook wel met je eens, maar ja altijd hetzelfde is zo saai
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Giggio het volgende:
hebbe se al genomineert/d/dt/td ?
Och, de uitzending is vast interessanter dan ikquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Post je ff wat je aandoet?
Want áls je in beeld komt is het vast niet lang. Dus je moet in een flits te herkennen zijn.
En ik weet niet of je zó'n rood hoofd krijgt dat het ons meteen opvalt.![]()
Dat zeiden ze 2 maanden terug ook alquote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Als je die roze hoed opzet en een I LOVE RUUD t-shirt aantrekt weet ik vrijwel zeker dat hij je wel op gaat merken...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwt
Niet dat ik denk dat dát gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Wel een bordje met fok omhoog houden he.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, de uitzending is vast interessanter dan ik
De streams zijn waarschijnlijk interessanter dan ik.
mijn avater is niet butt.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw avatar is helemaal butt!
Ja, ik weet het, maar dat heb je dus niet vor het uitkiezen hèquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leuker
Hé Scan, ga je nou je eigen exit in het servival-topic hier lopen aankondigenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bent als er iemand exit gaat. Lijkt me leuker
Of je moet tijdens de live uitzending heel hard FOK! roepen, weet je zeker dat je in beeld komt, en als de camera's op je gericht staan dan heel snel een FOK shirt laten zien. Oh wacht even, je wou daar onopvallend naar toe. Dan zal dit niet gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het valt reuze mee hoor, je hebt zelf niet snel in de gaten dat je in beeld bent in de studio.
Ik kan me ook een eerdere opmerking herinneren dat ze zoiets zeiden als 'nu gaat het echt beginnen'. En dat was toen ook al een deja vue.quote:
Ik heb vorige keer boven gestaan en toen gebeurde het niet gelukkigquote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel een beetje een idee krijgt als meneer de Wild een microfoon onder je neus duwt
Niet dat ik denk dat dát gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog steeds scheel....>SCHELE!
Ik kon beter niet laten merken iets met fok te maken te hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef Zw0rld het volgende:
Wel een bordje met fok omhoog houden he.![]()
Nee Hans Anders is beter die kikt nu op t getal 35quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .
dat zit ik me ook nog af te vragen, volgens mijn vriendin heeft Chantal een hint gekregen dat er morgen iets voor haar staat te gebeuren, maar dat kon ik er niet uit op makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Weet iemand nou wat Rob eerder vanavond geheimzinnig zat te doen tegen ingrid en chantal?
Oh!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
Echt zo'n skimutsquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik ga even wat eten, want ik ben niet te pruimen.
eet smakelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Dan herkennen we d'r vastquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Het was toen trouwens helemaal niet warm in de studio dus je moet niet een hemdje aan gaan trekken ofzo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Waarschijnlijk weet Dido dat wel. Die is katholiekquote:
Sorry van daarnetquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]neem er een flesje bier/glaasje wijn bij, kikker je van op
![]()
Waarschijnlijk heeft ze wat aandacht nodig.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieske een alternatieve look ineens
Ga nou maar lekker etenquote:
Die kan roel wel gevenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze wat aandacht nodig.
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieske een alternatieve look ineens
Wupje ga ff naar google type in shirt en kijk dan bij plaatjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
* Wup wacht nog vol spanning op een foto van een shirt
Moet je tegen Sjankkwal zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.
Dat was alleen maar om Menno te pesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Heel vreemd, kan me toch echt herinneren dat er ten tijde van de Menno scheeraktie werd gezegd dat er geen hoofddeksel meer opmochten in huis.
dat is alleen als je er kanker bij roeptquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
Ja maar dat ging om Menno...dit gaat natuurlijk wel om Lieske he!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het viel knap tegen. Het is ook een "open" decor dus de kou blijft hangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht dat het heel warm zou zijn in een studio en wilde al iets luchtigs aan gaan doen. Niet doen dus
Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen wel balen als Nathalie niet op de bank blijkt te komen....
wow wat leer ik hier toch veel:)quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef lovebear het volgende:
Wupje ga ff naar google type in shirt en kijk dan bij plaatjes.
Fotos van shirts genoeg![]()
Misschien slaan ze hem wel het ziekenhuis in.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Wat loopt Rob nou te jiskefetten met "Karbiet".....
dido gaat rovertje spelen.. komt de kluis jatten... wordt ze door roel in elkaar geslagen met het been van Rob.... Is mevrouw de Queen straks weer boos.... oooowww... dido naaiit Roel derbij, betrekt Roel in het spel... "pak iemand bij de strot zegt DSido... [ en vervolgens wordt Roel genomineerd].....NIET DOEN ROEL....JE WORDT VERRADEN!!
wat een Joost humor:(quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hoog beraad tussen Chantal, Roel, Nath en Dido.
Ze gaan doen alsof de kluis wordt gejat
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker helder, Begrijp best dat jij daar niet op een fatsoenlijke manie rmee kan kijken, prehistorische holbewoner met je knuppeltje. Ga naar pearle ofzo .
Kan me voorstellen dat je daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar dat heb je dus niet vor het uitkiezen hè
Ik ben al heel erg blij en enthousiast dat ik de kans krijg morgen te gaan. En misschien zie ik Chantal's toekomstige zaaddonor het huis wel binnentrekken haha.
Ten tijde van Rikkert werd er geen probleem van gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef style het volgende:
Lieske is ook niet het vriendinnetje van BBquote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging om Menno...dit gaat natuurlijk wel om Lieske he!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |