quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zacht![]()
Wie mag er voor jou het pand dan gaan verlaten?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets zeggen over de bewoners, maar ik zou niet weten watAlles wat ik nu over Dido en Roel zou kunnen schrijven, is al 50x eerder geschreven. Er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Dan maar gewoon wat screens plaatsen.
Gooi jij er dan eens een leuke doortastende opmerking inquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom op jonge je heb toch nog wel inspiratie![]()
Roel zei net wel dat hij dacht in een volgende fase te zitten met Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets zeggen over de bewoners, maar ik zou niet weten watAlles wat ik nu over Dido en Roel zou kunnen schrijven, is al 50x eerder geschreven. Er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Dan maar gewoon wat screens plaatsen.
Helemaal mee eens. Mijn tijdelijke twijfel over Ingrid is geheel verdwenen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
- een rake observatie-
Ingrid is dus misschien helemaal niet zo'n bitch maar gewoon een hele lieve onzekere seriemoordenares ofzo...
Ik vind ze wel weer lief!
Je komt maar hoor. Gezelig.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook mag ik bij jou komen hebben we samen nachtmerries![]()
Moet t weer van mij aankomen, het is altijd de vrouwquote:Op woensdag 16 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi jij er dan eens een leuke doortastende opmerking in.. Dan kan ik daar weer op reageren.
Die van mij het pand mag verlaten wordt denk ik niet eens genomineerd: Nathalie.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Wie mag er voor jou het pand dan gaan verlaten?
Is dat 'fasen in een relatie' nou net zoiets als 'mannenregels'?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Bocaj het volgende:
Roel zei net wel dat hij dacht in een volgende fase te zitten met Dido![]()
Gezellie hoe laat neem ik de twixen meequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je komt maar hoor. Gezelig.![]()
Gedeelde smart is halve smart![]()
Graag gedaan, was nog meest smaakvolle gedachte die ik had toen ik aan een hitsige Rob moest denkenquote:
liever roel wegquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
En ondanks dat ik Dido lang niet de ergste vind, mag zij van mij ook wel exit omdat dat gezever met Roel echt een beetje te veel wordt
Kan er nog iets smaakvol zijn met die gedachtequote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Graag gedaan, was nog meest smaakvolle gedachte die ik had toen ik aan een hitsige Rob moest denken![]()
En vergeet het zingen niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mijn tijdelijke twijfel over Ingrid is geheel verdwenen.
En er is geen enkele bewoner die zó mooi kan huilen als zij.
Jij ooooohooooookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef CartWOman het volgende:
Fluuuuuuugellein je hebt mail terug.![]()
hahaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Is dat 'fasen in een relatie' nou net zoiets als 'mannenregels'?
Het is net wat je smaakvol vindtquote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan er nog iets smaakvol zijn met die gedachte![]()
Er zit wel iets van een vooruitgang in maar het gaat wel erg langzaamquote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Hey nikita is it coldquote:
nee nathalie huppelt ongegeneerd door naar Joost vrees ikquote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Nah, Dido weg joh. Vallen zowel Roel als Nathalie in een diep gat.
Vertel eens dan, hoe ziet nu je lijstje met minst favoriete bewoners eruit? Dacht dat je al eerder had gezegd dat dit ook bij jou wel erg wisselde deze BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van mij het pand mag verlaten wordt denk ik niet eens genomineerd: Nathalie.
En ondanks dat ik Dido lang niet de ergste vind, mag zij van mij ook wel exit omdat dat gezever met Roel echt een beetje te veel wordt
Ieder zn smaak jaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is net wat je smaakvol vindt![]()
Denk dat Roel in een hele andere "mannenwereld"leeft dan wie dan ook...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat 'fasen in een relatie' nou net zoiets als 'mannenregels'?
Ik heb het hem horen zeggen tijdens de internetuitzending en begreep totaal niet waar hij het over had. In mijn ogen nam zij afstand, nadat Hummie in de DBK had gezegd dat Menno zich als een verliefde puber gedroeg. Ik kan me nog herinneren dat Menno met Roel een gesprek hierover had, dat hij niet begreep wat er gebeurd was. Kan me ook nog een gesprek tussen Ingrid en Menno herinneren in het washok, waarbij zij aangaf dat er niks aan de hand was, maar dat ze uit moesten kijken dat ze niet alleen oog voor elkaar hadden en dat ze meer contact wilde met de rest.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno nam gewoon heel snel en hard afstand van Ingrid, Ingrid is echter in mijn ogen een lieve meid die heel wineig zelfvertrouwen heeft. Ze moet wel erg onzeker zijn met dat duimen van d'r. Dat Menno op het hoogtepunt van hun liefde/vriendschap ineens afstand nam, iets wat wij misschien zelf allemaal niet goed hebben kunnen beoordelen maar wat Menno zelf dus aangaf tegen Ruud en Bridget, was misschien een enorme klap in haar gezicht. Uit onzekerheid schaarde ze zich bij de groep die sowieso anti menno was en probeerde misschien toch een beetje haar bescherming bij de groep te vinden. Ik zie de gesprekken die ingrid steeds met Menno aanging eerder als smeekbedes om weer normaal te doen en het weer te laten worden zoals het was, dan dat ik het zie als spelletjes.
Ja ik denk ook dat Ingrid in wezen een héél klein hartje heeft, maar ook heel onzeker.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mijn tijdelijke twijfel over Ingrid is geheel verdwenen.
En er is geen enkele bewoner die zó mooi kan huilen als zij.
Ik luister net ff naar het intervieuw met Gerard Joling op de Talpa site..hij vond Chantal het meest zuiver zingen van allemaal(ik weet niet hoeveel euro's hij gekregen heeft om dat te melden).quote:
Van walgelijkste tot leukste:quote:Op woensdag 16 november 2005 20:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vertel eens dan, hoe ziet nu je lijstje met minst favoriete bewoners eruit? Dacht dat je al eerder had gezegd dat dit ook bij jou wel erg wisselde deze BB.
Wie meest favoriet is hoef ik aan jou niet te vragen natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik luister net ff naar het intervieuw met Gerard Joling op de Talpa site..hij vond Chantal het meest zuiver zingen van allemaal(ik weet niet hoeveel euro's hij gekregen heeft om dat te melden).
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Had hij zn oordoppen in ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OK het is nu definitief bewezen. Die in z'n ballen geknepen weirdo weet niet wat muziek is.
Zéér weinig.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
heeft het zin om de streams aan te zetten?
Ik denk dat jij je meer gaat vermaken dan de streamersquote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef odie22 het volgende:
heel veel sterkte met streamen vanavond, ik hoop dat er nog wat gebeurt , ik ga een balletje gooien, doeiii![]()
Je gaat weg. Ahhh dan kunnen we nu mooi even checken of de saaiheid toch aan jou lagquote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef odie22 het volgende:
heel veel sterkte met streamen vanavond, ik hoop dat er nog wat gebeurt , ik ga een balletje gooien, doeiii![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef odie22 het volgende:
Of dat hij dacht dat Chantal een travo was, en dat hij dat wel aantrekkelijk vondquote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik luister net ff naar het intervieuw met Gerard Joling op de Talpa site..hij vond Chantal het meest zuiver zingen van allemaal(ik weet niet hoeveel euro's hij gekregen heeft om dat te melden).
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Als je van gefluit en slap gelul houdt wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
nou niet echtquote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
NATHALIE, ASOCIALE TOKKIE, KAP EENS MET DAT GESMAK IN MIJN OOR!
Sorry voor de capslock maar ik heb van die oordingetjes in om de streams onder het voetbal te volgen en die haagse aso trekt met dat gesmak mijn trommelvliezen in gruzelementen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |