Je ziet ze vliegen!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Nah, Roel heeft toch niet wéér een geheime opdracht? Geloof ik niet.
Mmmmm....chocolademelk! Wel dikmakend, maar ik ben ziek dus een beetje zielig.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met amandel?
Ik zit weer aan de warme chocolademelk, verslavend...
Moet zeggen dat dat me ook echt gewoon niet lukt onbewust al siunds ik hier kom....ik onthou wel cartwoman en flugel besef ik ook steeds als ze online komenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]Eindelijk iemand die mij niet als mod ziet
![]()
Mocht nietquote:Op woensdag 16 november 2005 20:26 schreef MissX het volgende:
die stemafspraken die gemaakt mogen worden, dat mocht toch in vorige afleveringen niet???
Ik kan me dat niet herinneren iig.
Ha Bunnyma..fijn dat ik iemand blij kan maken.Ik vind het gewoon heel vreemd,ik had wel verwacht dat Roel(als het wel klopt) dit meteen gedeeld zou hebben met Roel en Joost en niet met Dido.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oohh essie...... je maakt me weer een beetje blij!!!
Zou het, denk je echt?
ohw: lees de streamverslagen!quote:
Goed zo, verwen jezelf maar een beetje.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef Day het volgende:
[..]
Mmmmm....chocolademelk! Wel dikmakend, maar ik ben ziek dus een beetje zielig.![]()
* naar de keuken loopt!!!
Met die heisa rond Roel deed ze hetzelfde. Ze leek het allemaal totaal niet te begrijpen en vervolgens ontleedt ze precies wat er gebeurde in een gesprek met Roel.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat Dido alleen maar naief lijkt en ondertussen juist heel slim is.. BB heeft nog nauwelijks hard opgetreden.. dus jah.. het zal er misschien nog een keer van komen.. maar om Dido dan slim te gaan noemen omdat zij dat toevallig uitspreekt??![]()
![]()
Denk niet dat roel zo dom is om er nog zo over te denkenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:30 schreef odie22 het volgende:
Roel die denkt , zo die bh is al uit , nu de rest nog
Bij CartWOman lees ik altijd CatWoman.... dan denk ik altijd megabitchalarm.... maar toen ik haar foto zag heb ik mijn mening drastisch bij moeten stellen...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
....ik onthou wel cartwoman.....
Hahaha Rob raakte lieske heel erg goedquote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef Arliator het volgende:
Hee!!! Dat deed ik ook toen ik op schoolzwemmen zat, slaan met handdoeken!!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bij CartWOman lees ik altijd CatWoman.... dan denk ik altijd megabitchalarm.... maar toen ik haar foto zag heb ik mijn mening drastisch bij moeten stellen...
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bij CartWOman lees ik altijd CatWoman.... dan denk ik altijd megabitchalarm.... maar toen ik haar foto zag heb ik mijn mening drastisch bij moeten stellen...
Hij doet niet voor niks zoveel moeite hoor , en zo loopt Joost toch altijd ?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat roel zo dom is om er nog zo over te denken
en josti loopt trouwens weer gillend door het huis
ik denk dat wij op dezelfde wave hebben gesurft dudequote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vreselijk...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
Dido en Roel dit moet geen weken zo doorgaan.![]()
![]()
Dat was een geintje; Menno en zij hebben elkaar bont en blauw geslagen met die dingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:34 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wist dit nog niet?Je kan iemand pijn doen met een handdoek. Dan ook weer die opmerking, "hee ik wou dat ik het wist toen Menno er nog was" TRUT!
Volgens mij is er geen redden meer aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vreselijk...![]()
En ze graven hun eigen graf, als Roel slim is kapt 'ie ermee voordat Dido dat doet. Dat kan 'm nog redden.
Die muts staat Lieske eigenlijk wel.... (wat eigenlijk ook niet!)quote:
Oke dan heb ik het verkeerd geiinterpeteerd, maar toen ze zo klungelig met die handdoek in de weer was dacht ik dat ze het echt meendequote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat was een geintje; Menno en zij hebben elkaar bont en blauw geslagen met die dingen.
quote:
Denk dat je die uitspraak een beetje in verkeerd verband ziet. Toen Menno En ing op het hoogtepunt van hun "vriendschap" zaten en erg close waren deden ze allemaal debiele spellen tegen elkaar, sloegen elkaar voor de lol op de schouders en dat soort pijnlijke gein.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:34 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wist dit nog niet?Je kan iemand pijn doen met een handdoek. Dan ook weer die opmerking, "hee ik wou dat ik het wist toen Menno er nog was" TRUT!
Ze kan zo modelwerk gaan doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die muts staat Lieske eigenlijk wel.... (wat eigenlijk ook niet!)
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zachtquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die 2 woorden wil ik helemaal niet in 1 zin horen.
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
Ik ook mag ik bij jou komen hebben we samen nachtmerriesquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die 2 woorden wil ik helemaal niet in 1 zin horen.
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
En bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zacht![]()
Kom op jonge je heb toch nog wel inspiratiequote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets zeggen over de bewoners, maar ik zou niet weten watAlles wat ik nu over Dido en Roel zou kunnen schrijven, is al 50x eerder geschreven. Er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Dan maar gewoon wat screens plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |