quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:34 schreef Arliator het volgende:Ingrid wist dit nog niet?
![]()
Je kan iemand pijn doen met een handdoek. Dan ook weer die opmerking, "hee ik wou dat ik het wist toen Menno er nog was" TRUT!
Denk dat je die uitspraak een beetje in verkeerd verband ziet. Toen Menno En ing op het hoogtepunt van hun "vriendschap" zaten en erg close waren deden ze allemaal debiele spellen tegen elkaar, sloegen elkaar voor de lol op de schouders en dat soort pijnlijke gein.
IK was zelf iemand die ook heel hard stond te roepen dat Ingrid de grote bitch was maar ik leer het steeds beter te relativeren mede door uitspraken van Menno toen die buiten het huis kwam.
Menno nam gewoon heel snel en hard afstand van Ingrid, Ingrid is echter in mijn ogen een lieve meid die heel wineig zelfvertrouwen heeft. Ze moet wel erg onzeker zijn met dat duimen van d'r. Dat Menno op het hoogtepunt van hun liefde/vriendschap ineens afstand nam, iets wat wij misschien zelf allemaal niet goed hebben kunnen beoordelen maar wat Menno zelf dus aangaf tegen Ruud en Bridget, was misschien een enorme klap in haar gezicht. Uit onzekerheid schaarde ze zich bij de groep die sowieso anti menno was en probeerde misschien toch een beetje haar bescherming bij de groep te vinden. Ik zie de gesprekken die ingrid steeds met Menno aanging eerder als smeekbedes om weer normaal te doen en het weer te laten worden zoals het was, dan dat ik het zie als spelletjes.
En ik weet ik zag het ook niet zo genuanceerd toen Menno er nog in zat maar dankzij Menno's eigen woorden begon ik dit te relativeren.
Ingrid is dus misschien helemaal niet zo'n bitch maar gewoon een hele lieve onzekere seriemoordenares ofzo...
Ik vind ze wel weer lief!