Ze kan zo modelwerk gaan doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die muts staat Lieske eigenlijk wel.... (wat eigenlijk ook niet!)
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zachtquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die 2 woorden wil ik helemaal niet in 1 zin horen.
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
Ik ook mag ik bij jou komen hebben we samen nachtmerriesquote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die 2 woorden wil ik helemaal niet in 1 zin horen.
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
En bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zacht![]()
Kom op jonge je heb toch nog wel inspiratiequote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets zeggen over de bewoners, maar ik zou niet weten watAlles wat ik nu over Dido en Roel zou kunnen schrijven, is al 50x eerder geschreven. Er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Dan maar gewoon wat screens plaatsen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Straks gaat Rob zijn been volspuiten, loopt lekker zacht![]()
Wie mag er voor jou het pand dan gaan verlaten?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets zeggen over de bewoners, maar ik zou niet weten watAlles wat ik nu over Dido en Roel zou kunnen schrijven, is al 50x eerder geschreven. Er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Dan maar gewoon wat screens plaatsen.
Gooi jij er dan eens een leuke doortastende opmerking inquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom op jonge je heb toch nog wel inspiratie![]()
Roel zei net wel dat hij dacht in een volgende fase te zitten met Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eens. Mijn tijdelijke twijfel over Ingrid is geheel verdwenen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
- een rake observatie-
Ingrid is dus misschien helemaal niet zo'n bitch maar gewoon een hele lieve onzekere seriemoordenares ofzo...
Ik vind ze wel weer lief!
Je komt maar hoor. Gezelig.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook mag ik bij jou komen hebben we samen nachtmerries![]()
Moet t weer van mij aankomen, het is altijd de vrouwquote:Op woensdag 16 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi jij er dan eens een leuke doortastende opmerking in.. Dan kan ik daar weer op reageren.
Die van mij het pand mag verlaten wordt denk ik niet eens genomineerd: Nathalie.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Wie mag er voor jou het pand dan gaan verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |