Tuurlijk heb ik hem gekocht, ik heb alles hiero legaalquote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef Superheld het volgende:
Neen, heb je het wel gekocht dan?
Ik heb nog steeds geen techniek gevonden die het echt goed doet bij mij.
Houden zo. Ik ga even checken.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Superheld het volgende:
Hmm, nee dan zou ik het ook niet weten.
Ik heb er iig nog geen last van.![]()
Als ik jou was zou ik het vragen op de forums van Sigames.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Houden zo. Ik ga even checken.
ja, die heb ik wel eens gehad, maar na het overspelen van de wedstrijd waar ik in zat niks meer van gemerktquote:Op woensdag 16 november 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ook maar hier even plaatsen
Zijn jullie deze foutmelding ook al tegengekomen?
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05463/blasbl.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik krijg dit nu telkens als er uitslagen worden gesimuleerd in de 1e qualificatie ronde wedstrijden van de UEFA cup.
Ja, maar het probleem nu is dat ik gesaved heb na de wedstrijdquote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, die heb ik wel eens gehad, maar na het overspelen van de wedstrijd waar ik in zat niks meer van gemerkt
dan is het misschien toch niet exact dezelfde foutmelding, want bij mij hield het spel er na de melding ook echt mee op, dus kon ik duidelijk niet meer saven... en daarna heb ik de melding niet meer gehadquote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem nu is dat ik gesaved heb na de wedstrijd
Ik begin anders wel even opnieuw.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan is het misschien toch niet exact dezelfde foutmelding, want bij mij hield het spel er na de melding ook echt mee op, dus kon ik duidelijk niet meer saven... en daarna heb ik de melding niet meer gehad
Hoe heb jij die weggekregen/quote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Mindlight het volgende:
Zo'n soort foutmelding ook al wel een keer gezien ja, ook de legale versie.
Ik weet niet meer precies wat de foutmelding was, maar ik drukte ok, startte het spel opnieuw en er was niets meer aan de hand.quote:
Maar Chelski heeft wel een vervelende voorzitter en veel ambitie...zo makkelijk is het dus niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind'em ook niet veel moeilijker..
Tsja, als je met Chelsea gaat spelen is er ook geen reet meer aan.
Lijkt me ook niet , ben toen met championship mangaer 05 met Forest Green Rovers begonnen (speelde in de conference league) , hadden een verschrikkelijk budget (niks of zo) en de training faciliteiten waren ook al niet te best , dan is het tenminste een uitdaging IMHO.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind'em ook niet veel moeilijker..
Tsja, als je met Chelsea gaat spelen is er ook geen reet meer aan.
valt ook wel mee hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:29 schreef Kang-He het volgende:
Er is al voldoende spelersmateriaal terwijl je ook elke speler kunt halen die je wil hebben.
Luxe problemen.
Man Utd heeft 'n budget van nix en 'n schuld van 400 mln t/m 't jaar 2040 ongeveer, Arsenal heeft volgens mij ook niet zoveel en in principe zou je met Chelsea altijd van Newcastle en Liverpool moeten winnen, dus ja met Chelski moet 't simpel zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Escape het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoor.
Liverpool en Man utd zijn ook niet slecht.
Arsenal en newcastle moet je ook tegen, dus met chelsea is het niet zo simpel als iedereen zegt.
man utd en liverpool valt best moeilijk van te winnen, die hebbe allebei een sterke selectie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Man Utd heeft 'n budget van nix en 'n schuld van 400 mln t/m 't jaar 2040 ongeveer, Arsenal heeft volgens mij ook niet zoveel en in principe zou je met Chelsea altijd van Newcastle en Liverpool moeten winnen, dus ja met Chelski moet 't simpel zijn![]()
![]()
Ik krijg zo'n 30 hits als ik Esposito intyp, heb je meer info over 'm? Voornaam, club, nationaliteit?quote:Op zondag 20 november 2005 09:22 schreef funrunner het volgende:
Esposito is weer een juweeltje, een must have voor elk team. Ik heb nu ook bijna een spits van Boca, eveneens een topper.
speel je wel met de patch? Chelsea die een manager van Groningin aanneemtquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb inmiddels een contractvoorstel van Chelsea ontvangen waar ik misschien wel op inga. Ik sta inmiddels in mijn 2e seizoen bij Groningen 2e op 2 punten van Ajax, net in de beker uitgeschakeld via penalties tegen psv toch nog tevreden met de wedstrijd aangezien ik op het moment met 8 blessuregevallen zitnouja, dan maar weer de titel pakken
Niet zo bijdehand hequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er staat vaak een datum in het contract omdat spelers alleen in de transfer periode verhandeld mogen worden. De transferperiode is vanaf 1 januari tot eind januari (ongeveer) en aan het einde van het seizoen ook een paar weken. Dus je moet iets langer dan 10 dagen wachten als je iemand verkoopt op 1 maart.
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Je post is in dat geval wat incompleet, je had dat er wel even bij mogen zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef funrunner het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand heik ben een ervaren Championship/Football Manager speler maar het is nog gewoon in de zomer...iets van 28 juli.
dat had ik ook met van gils, maar daarna heb ik em opnieuw aangeboden aan clubs en toen werd er geboden en ging ie alsnog wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef funrunner het volgende:
Ik heb denk ik last van een bug...ik wil een aantal spelers verkopen en er komen aanbiedingen...sommigen wijs ik af en anderen accepteer ik maar na 10 dagen in het spel nog niks gebeurd.
mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Foutmelding is weg dankzij een nieuw aangemaakte spel.
in de rust doe ik encourage of disappointing, maar ik complimenteer nooit, want dat pakt bij mij altijd verkeerd uit. (sta ik 2-0 voor dan wordt het nog 2-2 of 2-3)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Als je de meeste wedstrijden wint, staat je morale toch meestal wel hoog. Anders zijn ze om een specifieke reden ontevreden wat bijna altijd bij personal staat.
Wat is jullie ervaring met de besprekingen in de helft? Heb een aantal keer gehad dat de keuze "i want you to play like this every week" verkeerd heeft uitgepakt. Als het team een hele moeilijke wedstrijd heeft gewonnen en ik kies hiervoor, worden sommige spelers hier pissed over :S (iets van 'manager is not giving enough credit', maar dat gaat toch nergens over want ik geef ze wel credit voor de prestatie) Dat doe ik nu dus niet meer.
Gelukkig ben ik net ermee begonnen...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....
Chelsea lijkt me überhaupt niet leuk, je hebt al een ongelooflijk team dus er valt weinig te versterken lijkt me..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef mordradead het volgende:
m'n eerste halve seizoen chelsea zit er alweer bijna op, hierna nog een vol seizoen en daarna ga ik naar een nieuwe club vertrekken dit is wel leuk maar ook weer niet zo leuk
Nederland heeft overigens met 9-0 van Malta gewonnen, toch jammer van die 3 afgekeurde doelpunten
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben met FC Eindhoven nu echt aan een werkelijk ongelooflijke reeks bezig in de competitie. Na 13 wedstrijden heb ik er maar liefst 11 gelijkgespeeld en 2 gewonnen
Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voorquote:
Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voor
[afbeelding]
Het begint wel vervelend te worden zo veel gelijk te spelen, maar ja ik kan wel zeggen dat ik nog ongeslagen ben. Maar het is zo frustrerend dat als ik dan eindelijk eerste sta ik de wedstrijd daarop gelijkspeel, waardoor ik die eerste plaats kwijt raak.
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???
Ik zit nog aan 2005, omdat ik 2006 niet de moeite waard vond om te kopen, te weinig veranderingen IMO. Bovendien heb ik nog genoeg lol met 2005!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef PPWB84 het volgende:
Iedereen makkelijk oevrgestapt of hangen we nog aan 2005?
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
Mentaliteit verdedigend, zone dekkendquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.
Hoe zit je verdediging nu in elkaar dan? Welke instructies geef je ze mee?
quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.
Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerdPSV negende
Ajax 12de
. NAC Kampioen
![]()
![]()
NEC CL-voorronde
![]()
Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer![]()
Net alsof NAC nooit kampioen is geweestquote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.
Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerdPSV negende
Ajax 12de
. NAC Kampioen
![]()
![]()
NEC CL-voorronde
![]()
Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer![]()
Mn centrale verdedigers bleken verdedigend ingesteld te zijn en mandekkendquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.
Hoe zit je verdediging nu in elkaar dan? Welke instructies geef je ze mee?
dat kan ja, zo ben ik manager van Nederland en FC Dordrechtquote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Dr.E het volgende:
kun je eik tegelijk m,anager van een land en van een club zijn?
bij mij is van gaal nu manager van az en het nederlands elftal bv, maar ik vroeg me af of dit als speler ook mogelijk is...
Moet je eens voor de grap een Nederlandse speler verkopen voor 0 euro en zeg maar 45 miljoen euro na ëën interland. En dan hem selecterenquote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik van Nederland en Manchester United
Afellay, v. Nistelrooij en Maduro bij Man U en raadt es waar ze nog meer voetballen
Misschien is het het proberen waard door bij player search op "filter out unrealistic targets" te zoeken. Helpt zeker!quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Mijn Lecce-potje had een fout met opslaan en nu kon ik hem niet meer openen...
Ben nu met RBC begonnen, kijken of ik die in de eredivisie kan houden. Ik zoek dringend een spits, aangezien Paul Kpaka nog 9 maanden out is en ik dus alleen Elkhattabi en Daelemans als centrumspitsen heb. Ook wat jeugd, maar ja. Budget van 300k, niet denderend.
Wat bedoel je precies, ik begrijp het niet helemaal?? Ik ben namelijk manager van Wigan Athletic en het engelse elftal.quote:Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap een Nederlandse speler verkopen voor 0 euro en zeg maar 45 miljoen euro na ëën interland. En dan hem selecteren![]()
![]()
Als je een speler verkoopt, kan je een clausule in de verkoop inbrengenquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Chepke het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, ik begrijp het niet helemaal?? Ik ben namelijk manager van Wigan Athletic en het engelse elftal.
ik heb het zelfde probleem met Fortuna, scoor voldoende maar krijg er ook heel veel tegenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
Ik heb dat dus geprobeerd, maar daar trappen ze dus niet in he.. Quincy voor 1k op de transferlijst gezet en er kwamen genoeg bijen op de honing. Zodra ik met die clausule op de proppen kwam, haakten ze één voor één af. Ik denk dat de A.I. toch wel zo is dat ze 'n toekomstige international in de smiezen hebben en daar dus geen gekke dingen mee gaan doenquote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je een speler verkoopt, kan je een clausule in de verkoop inbrengenBijvoorbeeld na 1 interland dat de club dan een bepaald bedrag meot betalen.
Ik pak elk seizoen de laagste optie waardoor ik 't meeste budget heb, maar dat is dus max 8 mln of zoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef funrunner het volgende:
Cornolio, misschien helpt het om de loonlast lager te zetten bij je contractverlenging. Bij mij zette ik die 1 miljoen lager maar ik kreeg 20 miljoen meer voor mijn transferbudget.
Heb 't nog es geprobeerd met 10 interlands als toekomstig bedrag, maar helaas ook dat wil niet werken. Blijkbaar moet je al genoeg geld in kas hebben om zo'n speler aan te trekken. Dus als iemand 'n andere "cheat" heeft om aan wat meer geld te komen, dan hoor ik 't graagquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik heb dat dus geprobeerd, maar daar trappen ze dus niet in he.. Quincy voor 1k op de transferlijst gezet en er kwamen genoeg bijen op de honing. Zodra ik met die clausule op de proppen kwam, haakten ze één voor één af. Ik denk dat de A.I. toch wel zo is dat ze 'n toekomstige international in de smiezen hebben en daar dus geen gekke dingen mee gaan doen
[...]
Nee je zegt 't verkeerd: jij vindt cheaten triest. Da's iets anders, als iemand 't graag op 'n andere manier wil doen dan laat diegene dat doen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Cheaten is triest.
Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Kang-He het volgende:
Ja jongens, het is geen CM2 meer.
Van die grappige truukjes proberen uit te halen werkt niet meer.
Cheaten vind ik ook niet geweldig, maar wat ik geprobeerd heb noem ik geen cheaten eigenlijk. Ik ben eerlijk aan de job van bondscoach gekomen en doe 't tot nu toe met 't budget wat ik elk seizoen krijg. Ik heb er ook niet voor gekozen om in zee te gaan met zo'n klojo van 'n geldschieter die vervolgens tot 2048 (quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:43 schreef funrunner het volgende:
Tuurlijk lukt het wel, je maakt meerdere managers aan en je koopt de zooi van je uiteindelijke club voor veel geld en verkoopt de betere spelers aan je uiteindelijke club voor niks en hoppa... maarja cheaten is wel triest (vind ik).
Ik heb wel gehad dat spelers ging klagen omdat hun vraagprijs te hoog was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.
Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef AirRaid het volgende:
ieamnd trouwens nog goede trainingsinstellingen
Misschien Koreaanse ouders of een Koreaanse vader, terwijl zijn moeder in Rusland woonde of ze daar op vakantie waren... Zou heel makkelijk kunnen...quote:
Daar heb ik ook last van met Forest Green Rovers in m'n 2e seizoenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef AirRaid het volgende:
pfff ik heb in mijn 2e seizoen met Fortuna wel f*cking last van geblesseerde spelers
alleen al na de eerste speelronde had ik al 5 geblesseerde varieerend van 2 weken tot 2 maanden en zogauw er eentje weer fit was was wel weer een andere gebleseerd
zat op gegeven moment zelf zonder keeper en moest een 16 jarig broekie uit de jeugd opstellen
door al die blesures ben ik ook steeds genoodzaakt spelrs op te stellen die minder dan 80% fit zijn
gelukkig zijn er net interlands geweest en hebben mijn spelers (op enkele jeugd internationals na) voldoende kunen rusten
Hoe kan ik die toepassen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.![]()
hier is twente in het eerste seizoen gedragradeerd NEC speelde nacompetitie maar won wel de beker en mocht dus europa inquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef ethiraseth het volgende:
Wel erg naar dat oudere spelers opeens heel erg aftakelen. Ik kon Rivaldo gratis krijgen, die nog heel erg goed was, 2 maanden later komt hij eindelijk, zijn zn stats ongeveer gehalveerd.![]()
Toch blijft het grappig wat voor dingen er elke keer weer gebeuren. Net klaar met mijn 2de seizoen en Utrecht is rechtstreeks gedegradeerd, vitesse en NEC spelen nacompetitie en psv eindigde maar als 7de.![]()
Je download het bestand.quote:
Wordt je er ophet middenveld niet totaal uitgetikt?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
en dan met dit sterrenteam nog wel.
Ik bedoel...Molina en de Vlieger zijn in het echt super maar het lijkt wel of ze stront aan hun vingers hebben.
En m'n spitsen lijken wel het rosenberg...maar die had ik niet gekocht verdorie!
Of zou het toch realistisch zijn...hmm
Je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:34 schreef footballmanager11 het volgende:
Weer een wedstrijd gespeeld. RBC-feyenoord. Stat 1-0 voor maken ze uit twee schoten twee doelpunt laatste 15 minuten. Kut spel!
?quote:is de training bij jullie in de standaardinstelling wanneer je bij een club begint ook zo kut ingesteld? alleen al als je op dat automatische trainers verdeling knopje druk gaat het niveau van de training al omhoog. Vaak huur ik nog wat extra coaches om de niveaus omhoog te krijgen en de workload lager te krijgen, hoe regelen jullie de training?
Dat is ook echt een uitdaging zeg. Met Chelsea spelen en een transferbudget van 150 miljoen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
waarom begin je niet met chelsea, dan lukt het je vast wel om niet te degraderen
Edgar Barreto, Freddy Guarin, Mike Zonneveld, Jaime Alberto Castrillonquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het spel sinds vandaag geinstalleerd. Leuk voor de wintermaanden.
Ik ben begonnen met Ajax. Terwijl ik zit te typen heb ik amper goed naar de spelers gekeken. Dus eerst eens een systeem bedenken, dan kijken wat de zwakkere plekken zijn en aankopen doen. Heb een redelijk budget meegekregen volgens mij.
Ik weet al dat ik wat middenvelders nodig heb. Iemand tips?
Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Dan heeft ie denk ik al gespeeld voor Anderlecht in een Europees duel.
Misschien omdat Anderlecht voor de transfer al Voorronde CL-heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax en heb Wilhelmsson (5.000.000/Anderlecht) en Perez (3.000.000/AZ) gekocht. Nu moet ik een spelerlijst indienen voor de CL kwalificatie. Maar waarom staat er bij Wilhelmsson -(NSG)-.
Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?
Jammerquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.
Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Iemand nog een goede spits in de aanbieding? Rosenberg is het niet, Yannis doet het aardig, maar heb nog iemand nodig.
Zo die rosenberg is me er eentje in mijn eerste jaar als coach bij Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).
Maar om er een paar te noemen: Lebohang Mokoena, Cesar Delgado, Klaas Jan Huntelaar, Robin van Persie (op huurbasis).
Bij mij heeft hij telkens 4-6 nominaties... zegt me genoeg. En hij staat dan rechts midden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef Kang-He het volgende:
Op de transferlijst gooien en aanbieden bij andere clubs voor wat verlaagde prijzen.
De Jong zou ik overigens houden. Of in ieder geval, dat is een goede bij mij.
Met zoveel teams achter hem aan, kan je de prijs makkelijk opdrijven tot het dubbele (minimaal).quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:58 schreef Naggelwauz het volgende:
Ajax doet een bod van ¤9,135,000 + Muslu op Miranda, en het leuke is dat ik deze speler een half seizoen geleden heb gekocht voor ¤70,000
Hmm, nu krijg ik ze ook binnen van AC Milan, Real Madrid, Inter en Barcelona![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:58 schreef Naggelwauz het volgende:
Ajax doet een bod van ¤9,135,000 + Muslu op Miranda, en het leuke is dat ik deze speler een half seizoen geleden heb gekocht voor ¤70,000
Hmm, nu krijg ik ze ook binnen van AC Milan, Real Madrid, Inter en Barcelona![]()
Ik denk ook niet dat dat dezelfde speler isquote:Op zondag 11 december 2005 04:23 schreef Fatality het volgende:
[..]Miranda voetbalt bij mij in het reserveteam
Wie is Miranda?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:58 schreef Naggelwauz het volgende:
dan staat je work load te hoog op de trainingenquote:Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef Fatality het volgende:
Ik word een beetje moe van alle blessures, elke week zijn er zo'n 10 spelers zwaar geblesseerd.
Patrice Evra is goed, Lazzari was in 't vorige spel super (is nu alleen AML volgens mij), verder Heinze (Man Utd) en misschien Zonneveld?quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
dan staat je work load te hoog op de trainingen
Met anderlecht bezig, vorig jaar 25 punten los kampioen, kwartfinale cl uitgeschakeld door juventus door blessurelast terwijl ik ze in de groepfase 2 keer versloeg
Wat spelers verkocht en wat aangekocht, ik denk nu dat ik de halve finale/finale zeker haal
Opstelling: 4-1-2-1-2
Carini(van inter gekocht, superkeeper)
Van den Borre Kompany Gladstone(braziliaans toptalent) Deschacht(zwak)
Mascherano(beste vm in het spel)
Wilhelmsson(super) Dénilson(DE dénilson idd)
Romagnoli(nog zoon argentijnse international)
Eddy Johson(beste targetman in spel in 2008) Mokoena(spotgoedkope goalgetter)
Enkel langs mijn linkse flank lijken soms gaten te komen, weet iemand een super Linksback?
mja zijn allemaal goede spelers maar ik ben wel maar Anderlecht en mn budget is maar 12 milj euroquote:Op maandag 12 december 2005 02:45 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Patrice Evra is goed, Lazzari was in 't vorige spel super (is nu alleen AML volgens mij), verder Heinze (Man Utd) en misschien Zonneveld?
Teleurstellend? 16e is een prima prestatie voor Fortuna.quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef AirRaid het volgende:
ben tijdens mijn 2e seizoen met Fortuna Sittard ontslagen
stond op een uiterst teleurstellende 16e plek
Waarom is ie leuk, krijgen de spelers daar dubbele spiermassa van?quote:
lebohang Mokoena? JA die was in fbm2005 echt wel goedquote:Op maandag 12 december 2005 12:47 schreef JeroenV het volgende:
Met mijn Ajax gaat het ook drama. Ik sta 11e, en (realistisch) geen enkele speler kan een bal in de touwen krijgen. In de winterstop komt Mokoena, maar ik vraag me af of ik die zelf wel haal.
ik speel liever met patch, want anders loopt m'n league vast aan't einde van't seizoen. (belgie, alleen de hoogste klasse lopen)quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
Spelen jullie liever met of zonder de patch??
Alle trainingen intensief, maar de workload erg lichtquote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Waarom is ie leuk, krijgen de spelers daar dubbele spiermassa van?
Nou verpats Ramon Zomer, Schuurman ben je zowiezo kwijt, Bouchiba, Cathalina in de eerste plaatsquote:Op maandag 12 december 2005 14:16 schreef Zwoerd het volgende:
En weet iemand nog wat leuke spelers voor iemand die met het eerste seizoen met Twente begint??![]()
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
-edit-
ga je eerst z'n post deleten , om hem daarna te gaan quotenquote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.
die game legaal kopen....ok...maar als ze er 50 euro voor vragen...terwijl ze al jaren met dezelfde game-engine werken....enige wat ze toevoegen is dat je ronde dotjes kan zien rondzoefen op een groen vlak....quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
-edit-
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.
Wat voor tactiek heb jij gebruikt dan, want met 0 punten uit mn eerste 5 wedstrijden gaat het hier nog niet echt lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nou verpats Ramon Zomer, Schuurman ben je zowiezo kwijt, Bouchiba, Cathalina in de eerste plaats
Welk schema heb je over?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef Asap het volgende:
Ben met Arsenal bezig en heb Ronaldo en Henry in de spits, winnen is echt een eitje geworden. Deze twee scoren aan de lopende band![]()
Het trainingschema van Sigamesforum werkt echt super! Mijn spelers raken zelden geblesseerd en gaan in stats hard omhoog
Lekkere snelle reactie!quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts lichtquote:
Hij werkt wel gewoon ja, ik heb 'm ook geïmporteerd. Alleen nog te vroeg om conclusies te trekkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts ligt
Die oplossing is heel erg simpelquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere snelle reactie!![]()
Had inmiddels al zeven e-mails en door je quote blijven de e-mails komen, dank je!![]()
(oplossing nog niet gevonden trouwens, dus vraag blijft staan)![]()
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is om 't spel gewoon te laten draaienquote:
Idd niet zo slim, lette niet echt opquote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ga je eerst z'n post deleten , om hem daarna te gaan quoten![]()
Haal dan niks weg of quote 'm niet![]()
Het codewoord is compatibiliteitquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Het codewoord is gevallen!![]()
ja en wat ook raar is, je wint van de grote clubs en verliest van de kleine clubs en dan scoren juist de spelers die nog geen deuk in een pakje boter schieten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal het spel niet de schuld geven, maar het is gek dat je in de voorbereiding aan de lopende band scoort en niks tegen krijgt, maar zodra het begint je niks meer wint en ze als een gek om je oren krijgt...
anderhalf uurtjequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe scouten jullie eigelijk spelers, ik ben nu al anderhalf uur aan het zoeken, maar kan gewoon niks vinden met een beetje kwaliteit wat bij mij wil komen spelen![]()
wat vind je lower? Kheb ook nog ergens een game met FC Eindhovenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Enchanter het volgende:
Nog iemand anders die met een team uit een 'lower league' speelt ?
Of ben ik de enigste ?
Is VVV lower league, want dan speel ik het, ja...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Enchanter het volgende:
Nog iemand anders die met een team uit een 'lower league' speelt ?
Of ben ik de enigste ?
Ik speel conf. league in Engeland (zit 3 divisies beneden de premier league) erg moeilijk , maar wel een uitdagingquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat vind je lower? Kheb ook nog ergens een game met FC Eindhoven
ik vind de engelse competitie niks aan om te spelen (net als Spanje, Italië en Duitsland)quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik speel conf. league in Engeland (zit 3 divisies beneden de premier league) erg moeilijk , maar wel een uitdaging![]()
ik zou het gemiddelde conference team toch niet als europese top willen omschrijven....quote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind de engelse competitie niks aan om te spelen (net als Spanje, Italië en Duitsland)
ik speel meestal met de Nederlandse, Oekraïnse (Dinamo Kiev) en de Russische (Spartak Moscow) competitie. Ik werk mezelf liever richting de Europese top, dan dat ik er al ben
CL dat is voor een club een wat grotere prijs dan de landstitelquote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef dvdk het volgende:
wat winnen julie liever, championsleague....of gewoon de landstitel...je moet kiezen.
Bedankt!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:56 schreef Naggelwauz het volgende:
http://www.sortitoutsi.net/fm2006/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4671
Zo leuk, ik kom zoveel dezelfde spelers in jouw team tegen als ik heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Naggelwauz het volgende:
De CL inderdaad.
Ik ben net met AZ voor de vierde keer op rij landskampioen geworden![]()
Selectie:
[afbeelding]
Dat zijn de extremen. Realistischer dan Fm vind je niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Volgens mij is dit spel dus helemaal niet realistisch
als ik die standen, uitslagen en wedstrijden hierzo bekijk
Kom je alleen maar om te zeiken of heb je ook nog wat interessants te melden?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef jpg97 het volgende:
hahahaha zegt de een: 'realistischer dan Fm vind je niet hoor"
zegt de ander daarna: " Net met AZ de CL gewonnen "
ja als je in 2010 zit en je hebt heel je team veranderd en opgebouwd etc. loopt het natuurlijk andersquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef jpg97 het volgende:
hahahaha zegt de een: 'realistischer dan Fm vind je niet hoor"
zegt de ander daarna: " Net met AZ de CL gewonnen "
Niet opgelsagen, de tranfer daarna een week uitgesteld en het is weer goedquote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef Zwoerd het volgende:
Is iemand hiermee al bekent??
Ik trek een speler aan voor 3.8M. Deze prijs zie ik ook 2 keer in een nieuwsbericht staan.
Dan komt er daarna een bericht dat de supporters boos zijn door het vertrek van die speler voor 4.8M.![]()
Als ik bij de transferuitgaven kijken staat er ook 4.8M. Nu heb ik geen geld mooi over een rechtsbuiten die ik nog nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |