speel je wel met de patch? Chelsea die een manager van Groningin aanneemtquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb inmiddels een contractvoorstel van Chelsea ontvangen waar ik misschien wel op inga. Ik sta inmiddels in mijn 2e seizoen bij Groningen 2e op 2 punten van Ajax, net in de beker uitgeschakeld via penalties tegen psv toch nog tevreden met de wedstrijd aangezien ik op het moment met 8 blessuregevallen zitnouja, dan maar weer de titel pakken
Niet zo bijdehand hequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er staat vaak een datum in het contract omdat spelers alleen in de transfer periode verhandeld mogen worden. De transferperiode is vanaf 1 januari tot eind januari (ongeveer) en aan het einde van het seizoen ook een paar weken. Dus je moet iets langer dan 10 dagen wachten als je iemand verkoopt op 1 maart.
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Je post is in dat geval wat incompleet, je had dat er wel even bij mogen zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef funrunner het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand heik ben een ervaren Championship/Football Manager speler maar het is nog gewoon in de zomer...iets van 28 juli.
dat had ik ook met van gils, maar daarna heb ik em opnieuw aangeboden aan clubs en toen werd er geboden en ging ie alsnog wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef funrunner het volgende:
Ik heb denk ik last van een bug...ik wil een aantal spelers verkopen en er komen aanbiedingen...sommigen wijs ik af en anderen accepteer ik maar na 10 dagen in het spel nog niks gebeurd.
mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Foutmelding is weg dankzij een nieuw aangemaakte spel.
in de rust doe ik encourage of disappointing, maar ik complimenteer nooit, want dat pakt bij mij altijd verkeerd uit. (sta ik 2-0 voor dan wordt het nog 2-2 of 2-3)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Als je de meeste wedstrijden wint, staat je morale toch meestal wel hoog. Anders zijn ze om een specifieke reden ontevreden wat bijna altijd bij personal staat.
Wat is jullie ervaring met de besprekingen in de helft? Heb een aantal keer gehad dat de keuze "i want you to play like this every week" verkeerd heeft uitgepakt. Als het team een hele moeilijke wedstrijd heeft gewonnen en ik kies hiervoor, worden sommige spelers hier pissed over :S (iets van 'manager is not giving enough credit', maar dat gaat toch nergens over want ik geef ze wel credit voor de prestatie) Dat doe ik nu dus niet meer.
Gelukkig ben ik net ermee begonnen...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....
Chelsea lijkt me überhaupt niet leuk, je hebt al een ongelooflijk team dus er valt weinig te versterken lijkt me..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef mordradead het volgende:
m'n eerste halve seizoen chelsea zit er alweer bijna op, hierna nog een vol seizoen en daarna ga ik naar een nieuwe club vertrekken dit is wel leuk maar ook weer niet zo leuk
Nederland heeft overigens met 9-0 van Malta gewonnen, toch jammer van die 3 afgekeurde doelpunten
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben met FC Eindhoven nu echt aan een werkelijk ongelooflijke reeks bezig in de competitie. Na 13 wedstrijden heb ik er maar liefst 11 gelijkgespeeld en 2 gewonnen
Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voorquote:
Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voor
[afbeelding]
Het begint wel vervelend te worden zo veel gelijk te spelen, maar ja ik kan wel zeggen dat ik nog ongeslagen ben. Maar het is zo frustrerend dat als ik dan eindelijk eerste sta ik de wedstrijd daarop gelijkspeel, waardoor ik die eerste plaats kwijt raak.
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???
Ik zit nog aan 2005, omdat ik 2006 niet de moeite waard vond om te kopen, te weinig veranderingen IMO. Bovendien heb ik nog genoeg lol met 2005!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef PPWB84 het volgende:
Iedereen makkelijk oevrgestapt of hangen we nog aan 2005?
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
Mentaliteit verdedigend, zone dekkendquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.
Hoe zit je verdediging nu in elkaar dan? Welke instructies geef je ze mee?
quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.
Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerdPSV negende
Ajax 12de
. NAC Kampioen
![]()
![]()
NEC CL-voorronde
![]()
Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer![]()
Net alsof NAC nooit kampioen is geweestquote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.
Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerdPSV negende
Ajax 12de
. NAC Kampioen
![]()
![]()
NEC CL-voorronde
![]()
Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer![]()
Mn centrale verdedigers bleken verdedigend ingesteld te zijn en mandekkendquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.
Hoe zit je verdediging nu in elkaar dan? Welke instructies geef je ze mee?
dat kan ja, zo ben ik manager van Nederland en FC Dordrechtquote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Dr.E het volgende:
kun je eik tegelijk m,anager van een land en van een club zijn?
bij mij is van gaal nu manager van az en het nederlands elftal bv, maar ik vroeg me af of dit als speler ook mogelijk is...
Moet je eens voor de grap een Nederlandse speler verkopen voor 0 euro en zeg maar 45 miljoen euro na ëën interland. En dan hem selecterenquote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik van Nederland en Manchester United
Afellay, v. Nistelrooij en Maduro bij Man U en raadt es waar ze nog meer voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |