abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32454229
hier is ie op een afbeelding (sorry heb even geen zin meer in afstudeeropdracht )

http://www.badongo.com/pi(...)05-11-21_tactiek.jpg
pi_32475203
Ben met az nog int eerste jaar speel 4-4-2 met een ruit op het midden, werkt perfect sta in het eerste jaar al boven aan en heb hoogendorp gekocht scoort 1-1 en huysegemsn pikt ook zijn goaltjes mee, maar wilde zn contract niet verlengen dus die gaat naar parma voor noppes,
pi_32478891
zit in m'n tweede seizoen met ajax

opstelling:
keeper: Lobont
RB: VandenBorre (gekocht van Anderlecht, over een heel seizoen haalt ie gemiddeld ruim een 8!)
VC: Heitinga
VC: Boulahrouz
LB: Torres (uit paraguay ofzo) /Lindenbergh

dan drie centrale middenvelders:
Sneijder
Galasek / Guarin
Kallstrom (niet alleen in de vorige FM goed)

ook drie spitsen:
Ryan Babel
Bosko Balaban (tip!) / Kluivert (redelijk)
Desire-Job/Wiltord (gratis transfer opgepikt)

Reserves o.a.:
Stekelenburg
N. De Jong
Denilson (valt tegen)
Buijs
Vlaar (valt ook tegen)
Emanuelson

Maxwell en Trabelsi na het eerste seizoen verkocht, wilden allebei niet bijtekenen
grygera en escude niet echt goed genoeg

Sneijder wil aan het eind van het tweede seizoen niet bijtekenen
hij heeft aanboden gehad van Arsenal en Roma, maar daar gaat ie ook niet op in, omdat ie nog bij Ajax wil blijven...
pi_32480551
Ik probeer momenteel even een spelletje met FC Eindhoven. Je hebt 75k om uit te geven, door de verkoop van een paar spelers die ik toch niet zal gebruiken is dat nu opgelopen tot 300k. Voordat geld heb ik 3 spelers gekocht, Brncic van MVV, Zschussen van TOP en Enzo Giovanni Scorza. Ik heb Jurgen Dirkx als gratis verdediger kunnen aantrekken, Iderlindo Moreno Freire is gehuurd van Sparta en Marten Boverhof van PSV..
Ik speel de door mezelf aangepaste variant van de standaard taktiek 532 Counter, in de oefenwedstrijden ging dit erg goed moet ik zeggen maar na 3 wedstrijden sta ik 11de met 1 overwinning (op omniworld), 1 nederlaag (van MVV) en 1 gelijkspel (tegen Excelsior).
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:45:43 #55
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32483012
Ik heb inmiddels een contractvoorstel van Chelsea ontvangen waar ik misschien wel op inga. Ik sta inmiddels in mijn 2e seizoen bij Groningen 2e op 2 punten van Ajax, net in de beker uitgeschakeld via penalties tegen psv toch nog tevreden met de wedstrijd aangezien ik op het moment met 8 blessuregevallen zit nouja, dan maar weer de titel pakken
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:22:56 #56
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32483851
Ik heb denk ik last van een bug...ik wil een aantal spelers verkopen en er komen aanbiedingen...sommigen wijs ik af en anderen accepteer ik maar na 10 dagen in het spel nog niks gebeurd.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:52:13 #57
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32486251
Er staat vaak een datum in het contract omdat spelers alleen in de transfer periode verhandeld mogen worden. De transferperiode is vanaf 1 januari tot eind januari (ongeveer) en aan het einde van het seizoen ook een paar weken. Dus je moet iets langer dan 10 dagen wachten als je iemand verkoopt op 1 maart .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_32487064
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb inmiddels een contractvoorstel van Chelsea ontvangen waar ik misschien wel op inga. Ik sta inmiddels in mijn 2e seizoen bij Groningen 2e op 2 punten van Ajax, net in de beker uitgeschakeld via penalties tegen psv toch nog tevreden met de wedstrijd aangezien ik op het moment met 8 blessuregevallen zit nouja, dan maar weer de titel pakken
speel je wel met de patch? Chelsea die een manager van Groningin aanneemt
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:25:19 #59
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32487148
Ik ben wel even manager van het Nederlands elftal en in mijn eerste seizoen kampioen geworden... ja ik speel wel met de patch
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:04:50 #60
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32490083
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er staat vaak een datum in het contract omdat spelers alleen in de transfer periode verhandeld mogen worden. De transferperiode is vanaf 1 januari tot eind januari (ongeveer) en aan het einde van het seizoen ook een paar weken. Dus je moet iets langer dan 10 dagen wachten als je iemand verkoopt op 1 maart .
Niet zo bijdehand he ik ben een ervaren Championship/Football Manager speler maar het is nog gewoon in de zomer...iets van 28 juli.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:47:24 #61
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32491345
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef funrunner het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand he ik ben een ervaren Championship/Football Manager speler maar het is nog gewoon in de zomer...iets van 28 juli.
Sorry, dat kan ik niet ruiken. Je post is in dat geval wat incompleet, je had dat er wel even bij mogen zeggen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_32492034
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:22 schreef funrunner het volgende:
Ik heb denk ik last van een bug...ik wil een aantal spelers verkopen en er komen aanbiedingen...sommigen wijs ik af en anderen accepteer ik maar na 10 dagen in het spel nog niks gebeurd.
dat had ik ook met van gils, maar daarna heb ik em opnieuw aangeboden aan clubs en toen werd er geboden en ging ie alsnog weg
pi_32496376
Mijn FC Eindhoven avontuur liep op een drama uit, dus had ik besloten om opnieuw te beginnen met FC Eindhoven, maar in een ander systeem. Dit systeem werkt matigjes ik ben na 7 wedstrijden nog ongeslagen (1 keer winst en 6 gelijke spelen) hierdoor sta ik slechts 8ste. De 3de ronde van de Dutch Cup is ook bereikt, moet nu alleen tegen FC Utrecht hierdoor zie ik de kans op de volgende ronde niet echt groot
pi_32501403
Hoe kun je de motivatie van een speler verbeteren? Ik heb een aantal goede spelers weten aan te trekken. Helaas is hun motivatie poor/very poor. Daardoor vallen hun prestatie ook tegen. Hoe zou ik hun motivatie kunnen verbeteren?
pi_32503482
Zien wat hun probleem is Staat misschien wel onder personal van die speler. Anders misschien keer kritiek/compliment geven na de wedstrijd over zijn spel
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_32506539
Als je de meeste wedstrijden wint, staat je morale toch meestal wel hoog. Anders zijn ze om een specifieke reden ontevreden wat bijna altijd bij personal staat.

Wat is jullie ervaring met de besprekingen in de helft? Heb een aantal keer gehad dat de keuze "i want you to play like this every week" verkeerd heeft uitgepakt. Als het team een hele moeilijke wedstrijd heeft gewonnen en ik kies hiervoor, worden sommige spelers hier pissed over :S (iets van 'manager is not giving enough credit', maar dat gaat toch nergens over want ik geef ze wel credit voor de prestatie) Dat doe ik nu dus niet meer.
pi_32508473
Foutmelding is weg dankzij een nieuw aangemaakte spel.
  woensdag 23 november 2005 @ 15:11:29 #68
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_32508675
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Foutmelding is weg dankzij een nieuw aangemaakte spel.
mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_32511184
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Als je de meeste wedstrijden wint, staat je morale toch meestal wel hoog. Anders zijn ze om een specifieke reden ontevreden wat bijna altijd bij personal staat.

Wat is jullie ervaring met de besprekingen in de helft? Heb een aantal keer gehad dat de keuze "i want you to play like this every week" verkeerd heeft uitgepakt. Als het team een hele moeilijke wedstrijd heeft gewonnen en ik kies hiervoor, worden sommige spelers hier pissed over :S (iets van 'manager is not giving enough credit', maar dat gaat toch nergens over want ik geef ze wel credit voor de prestatie) Dat doe ik nu dus niet meer.
in de rust doe ik encourage of disappointing, maar ik complimenteer nooit, want dat pakt bij mij altijd verkeerd uit. (sta ik 2-0 voor dan wordt het nog 2-2 of 2-3)
Na de wedstrijd zeg ik wel done of sensational mits er gewonnen is natuurlijk
pi_32511281
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

mjah, dat is natuurlijk erg prettig voor je, maar het lijkt me toch geen geweldige oplossing als je een spel hebt waar je al 14 seizoenen in zit ofzo....
Gelukkig ben ik net ermee begonnen...
pi_32515041
Ik ben met FC Eindhoven nu echt aan een werkelijk ongelooflijke reeks bezig in de competitie. Na 13 wedstrijden heb ik er maar liefst 11 gelijkgespeeld en 2 gewonnen
  woensdag 23 november 2005 @ 19:37:14 #72
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32516242
m'n eerste halve seizoen chelsea zit er alweer bijna op, hierna nog een vol seizoen en daarna ga ik naar een nieuwe club vertrekken dit is wel leuk maar ook weer niet zo leuk

Nederland heeft overigens met 9-0 van Malta gewonnen, toch jammer van die 3 afgekeurde doelpunten
Bernie en ik zijn tof.
pi_32517140
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:37 schreef mordradead het volgende:
m'n eerste halve seizoen chelsea zit er alweer bijna op, hierna nog een vol seizoen en daarna ga ik naar een nieuwe club vertrekken dit is wel leuk maar ook weer niet zo leuk

Nederland heeft overigens met 9-0 van Malta gewonnen, toch jammer van die 3 afgekeurde doelpunten
Chelsea lijkt me überhaupt niet leuk, je hebt al een ongelooflijk team dus er valt weinig te versterken lijkt me..

BTW: Dalibor Stevanovic (AMC) = een aanrader Hij is hier echt belachelijk goed, ik heb em helaas niet kunnen halen (Keus tussen FC Eindhoven en Sparta Praag lijkt me idd niet zo moeilijk)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:56:58 #74
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32520879
Ik ben via groningen (kampioen en JC schaal) naar chelsea gegaan maar na 13 wedstrijdjes heb ik dat ook wel gezien maar ik plak er nog een seizoen achter om kampioen te worden en de CL te winnen ze spelen uefa cup daarna ga ik lekker naar m'n oude liefde (vanuit 2005) Millwall... of een andere lagere divisie club
Bernie en ik zijn tof.
pi_32526181
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben met FC Eindhoven nu echt aan een werkelijk ongelooflijke reeks bezig in de competitie. Na 13 wedstrijden heb ik er maar liefst 11 gelijkgespeeld en 2 gewonnen
Hoe doe je dat
pi_32526346
Jezus dit is frustrerend zeg. Al 2x nu met oranje in de kwartinale van t wk 2010 maar telkens als ik t spel eens save loopt t vast of whatever en kan ik weer beginnen op 5 juni
pi_32534182
onder een andere naam opslaan?
pi_32536045
quote:
Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Hoe doe je dat
Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voor

Het begint wel vervelend te worden zo veel gelijk te spelen, maar ja ik kan wel zeggen dat ik nog ongeslagen ben. Maar het is zo frustrerend dat als ik dan eindelijk eerste sta ik de wedstrijd daarop gelijkspeel, waardoor ik die eerste plaats kwijt raak.
pi_32553185
mensne die het gevoel hebebn dat het spel te moeilijk is, te willekeurig is in resultaten, last hebben van comebacks..probeer eens zonder de patch te spelen..dat schijnt leuker te zijn. Ook al loop je wat fixes mis, maar de nieuwe patch creerde er ook een paar ernstige. Dus als je je irriteert ga spelen zonder patch en kijk hoe dat gaat. patch 6.0.2 zal een stuk beter zijn, maar tot die tijd is de originele game zo gek nog niet msischien. Iedereen makkelijk oevrgestapt of hangen we nog aan 2005?
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:11:54 #80
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32553996
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Tsja gewoon een kwestie van in de eerste periode 1keer winnen en 5 gelijkspelen en daarna hetzelfde herhalen in de 2de periode. Momenteel staat het er zo voor

[afbeelding]

Het begint wel vervelend te worden zo veel gelijk te spelen, maar ja ik kan wel zeggen dat ik nog ongeslagen ben. Maar het is zo frustrerend dat als ik dan eindelijk eerste sta ik de wedstrijd daarop gelijkspeel, waardoor ik die eerste plaats kwijt raak.
Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???
A.M.A.B
pi_32565038
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zou je niet eens je aanval verbeteren, wanneer je zoveel gelijk blijft spelen???
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:06:32 #82
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32567770
Lucas van Gremio is een supertalent, 18 jaar maar ook de Italiaanse nationaliteit.
pi_32571252
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef PPWB84 het volgende:
Iedereen makkelijk oevrgestapt of hangen we nog aan 2005?
Ik zit nog aan 2005, omdat ik 2006 niet de moeite waard vond om te kopen, te weinig veranderingen IMO. Bovendien heb ik nog genoeg lol met 2005!
Denk 2007 weer
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:23:34 #84
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32571988
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
Had ik even niet op gelet. Zit idd wel goed voorin.

Hoe zit je verdediging nu in elkaar dan? Welke instructies geef je ze mee?
A.M.A.B
pi_32572020
Ik heb me van club veranderd.
Ontslag aangeboden bij Ajax, en ben nu bij Chelsea bezig.
pi_32574656
Mijn potje met Lecce vordert redelijk. Zit nu in begin december.

Sta 7e in de competitie, met 22 punten uit 13 duels. Heb o.a. Inter thuis klop gegeven, niet gek dacht ik zo.

Mijn absolute sterspeler is natuurlijk Mirko Vucinic, die al 13 goals maakte in de Serie A en nu tweede staat op de topscorerslijst achter Zlatan Ibrahimovic. Over het hele seizoen heeft Vucinic zelfs al 17 keer gescoord in 15 duels. Ook Graziano Pellè doet het goed, met 8 goals uit 15 wedstrijden. Moet wel bij worden vermeld dat hij met name in de 9-1 winst op Napoli in de beker toesloeg.

In de Coppa Italia sta ik aan de vooravond van een dubbele ontmoeting met Sampdoria.

De fans en het bestuur zijn zeer blij met me, ben inmiddels een mediagenieke manager en kreeg recent nog de lof voor mijn aanvallende speelstijl. Dit terwijl ik gewoon 4-4-2 speel, maar wel met drie aanvallend ingestelde middenvelders.

Leuk dat de toch redelijk beperkte stopper Lorenzo Stovini inmiddels is opgeroepen voor de Squadra, nog niet gedebuteerd. In Italië waarderen ze zo'n jongen wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32600224
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Mentaliteit verdedigend, zone dekkend
de backs mogen mee opkomen maar hun mentaliteit is normaal (iets aan de verdedigende kant)
Tackling is normaal, ik heb het wel op Hard gehad maar toen kreeg ik de ene rode kaart na de ander

In de team mentaliteit staat mn verdediging als deep ingesteld.

Verdere instructies moet ik even opzoeken, ik heb nu niet het spel zo 1,2,3 bij de hand.
pi_32610637
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.

Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerd PSV negende Ajax 12de (da's wel realistisch trouwens) . NAC Kampioen NEC CL-voorronde

Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer

[ Bericht 18% gewijzigd door Radegast op 27-11-2005 14:54:10 ]
  zondag 27 november 2005 @ 09:31:56 #89
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32612685
quote:
Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:
Man, wat vind ik FM2006 slecht tot nu toe. Vooral de Nederlandse competitie is lachwekkend.

Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerd PSV negende Ajax 12de . NAC Kampioen NEC CL-voorronde

Nee, ik ga toch maar terug naar FM2005 met de WWSM 5.0.5-patch... Stukje realistischer
Ik ben inmiddels overleden
pi_32613086
quote:
Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef Radegast het volgende:

Eerste seizoen afgelopen. Feyenoord gedegradeerd PSV negende Ajax 12de . NAC Kampioen NEC CL-voorronde

Net alsof NAC nooit kampioen is geweest
Gewoon realistisch dus.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32614917
Zit inmiddels halverwege 4e seizoen bij PSV.

De resultaten:
Eredivisie: 2005-2006: 12e,2006-2007: 5e en 2007-2008: 2e, 2008-2009: 4e na 16 duels
Beker: 2005-2006:kwart finale ,2006-2007: 4e ronde en 2007-2008: kwart finale, 2008-2009: moet in kwart finale tegen NAC.
JCS: 2005-2006 en 2008-2009 kansloos van Ajax verloren.
CL: 2005-2006 Laatste in poule met 1 punt
UEFA Cup: 2007-2008 Poules overleefd maar door Hertha uitgeschakeld.
CL 2008-2009 mijn beste resultaat:

Deze overwinning betekende een plaats in de 2e ronde.
De resultaten:
Real 4-2 verlies
Schalke 5-1 winst
Club Brugge 2-1 winst
Club Brugge 4-2 winst
Real Madrid 3-2 winst
Schalke 0-2 verlies.

In de volgende ronde wacht Steaua, Ajax moet tegen Sparta Praag.

Mijn selectie momenteel:
Doel: Gomes, Boffin(volgend jaar Bolat als die weer terug is van uitleen aan NAC)
Verdediging: Pocognoli, Buijs, Alex, Deschacht, Peljto en De Troetsel
Middenveld: Cocu, Guarin, Afellay, Kavlak, Aissati, Adu, Farfan, Kallstrom en Taianan
Aanval: Maroufi, Vonlanthen, Tim Janssen en Tim Janssens(belgische regen:))

Dan heb ik verder o.a. Cedric Baes, Arne Nilis en Olivier ter Horst die eraan komen.

Sebastien Pocognoli is een echte topper, linksback en het hoogste gemiddelde bij PSV momenteel. Hij wordt op de voet gevolgd door Vonlanthen, Danny Buijs en Taianan. Tim Janssen is inmiddels Nederlands international(1 int. 0 goals)

Ik ben ook manager van Trinidad en Tobago werd zowaar aangenomen toen Beenhakker stopte
Ben nu in de 3e ronde voor plaatsing voor WK, als ik in die groep(die nog moet beginnen) in de top 3 eindig ben ik naar het WK.

-edit-
Edwin van der Sar is bondscoach van Zwitserland
pi_32619066
Heb vlak na het schrijven van mijn vorige post een aanbod van de VS gekregen om daar trainer te worden. Dit heb ik geaccepteerd

Mijn debuut was meteen op de Noord Amerikaanse Gold Cup.

VS - Bahama's 10-0(o.a. 5x Freddy Adu) alle spelers op mijn keeper na hadden een 10, mijn keeper een 8.
El Salvador - VS 0-6

Met een doelsaldo van 16 voor 0 tegen door naar de kwart finale:
VS - Canada 3-0
Halve Finale:
VS - Brazilie 0-2
Kleine Finale:
VS - Honduras 2-0

Zo heb ik dit toernooi in 5 duels 21 goals gemaakt en 2 tegen gekregen.
Bij de top 10 van spelers met hoogste gemiddelde staan:
Donovan 2, Convey 4, Ward 5, Spector 6, Johnson 7, Beasley 8 en Bocanegra 9. De nummer 1, 3 en 10 zijn van Brazilie.

De topscorerslijst:
1 Eddie Johnson 8
2 Freddy Adu 6
- Adruano 6
4 Landon Donovan 3
- Taylor Twellman 3
- Diego Tardelli 3

Landon Donovan heeft op 26 jarige leeftijd al 105 interlands en 38 goals. Adu is nu 19, 21 interlands 7 goals. Eddie Johnson heeft momenteel 46 goals in 44 interlands, hij is 24 jaar.

Zometeen begint meteen de kwallificatie voor het WK met een wedstrijd tegen Mexico.
In de zomer speel ik om de confederations cup, in de poule zit ik bij Nieuw Zeeland, Frankrijk en Zuid Afrika.
pi_32628069
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Mn centrale verdedigers bleken verdedigend ingesteld te zijn en mandekkend
  zondag 27 november 2005 @ 22:11:04 #94
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32629637
Feyenoord staat bij mij in het tweede seizoen na 10 wedstrijden 16e Ikzelf sta eerste met FC Dordrecht op 7 punten voorsprong op Roda JC
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_32638861
Ben met de PSV/VS manager ontslagen bij PSV. Heb een nieuwe manager bij PSV genomen en ben met de VS manager ook bij Den Bosch aangenomen.

Met PSV 9e geindigd maar wel de beker gewonnen(mijn allereerste prijs in FM).
DBO stond bij mijn komst al laatste en zijn we ook gebleven.

Heb met VS 3 duels in de 3e ronde Kwalificatie gespeeld. 1-1 tegen Mexico, 5-0 tegen El Salvador en 2-0 tegen Guatemala. Daarmee sta ik 1e samen met Mexico.
pi_32650345
kun je eik tegelijk m,anager van een land en van een club zijn?

bij mij is van gaal nu manager van az en het nederlands elftal bv, maar ik vroeg me af of dit als speler ook mogelijk is...
  maandag 28 november 2005 @ 18:32:26 #97
120139 freiss
pi_32651126
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Dr.E het volgende:
kun je eik tegelijk m,anager van een land en van een club zijn?

bij mij is van gaal nu manager van az en het nederlands elftal bv, maar ik vroeg me af of dit als speler ook mogelijk is...
dat kan ja, zo ben ik manager van Nederland en FC Dordrecht
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 28 november 2005 @ 18:50:16 #98
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32651516
Ik van Nederland en Manchester United

Afellay, v. Nistelrooij en Maduro bij Man U en raadt es waar ze nog meer voetballen
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_32651926
Mijn Lecce-potje had een fout met opslaan en nu kon ik hem niet meer openen...

Ben nu met RBC begonnen, kijken of ik die in de eredivisie kan houden. Ik zoek dringend een spits, aangezien Paul Kpaka nog 9 maanden out is en ik dus alleen Elkhattabi en Daelemans als centrumspitsen heb. Ook wat jeugd, maar ja. Budget van 300k, niet denderend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 november 2005 @ 19:52:40 #100
120139 freiss
pi_32652972
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik van Nederland en Manchester United

Afellay, v. Nistelrooij en Maduro bij Man U en raadt es waar ze nog meer voetballen
Moet je eens voor de grap een Nederlandse speler verkopen voor 0 euro en zeg maar 45 miljoen euro na ëën interland. En dan hem selecteren
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')