Misschien is het het proberen waard door bij player search op "filter out unrealistic targets" te zoeken. Helpt zeker!quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Mijn Lecce-potje had een fout met opslaan en nu kon ik hem niet meer openen...
Ben nu met RBC begonnen, kijken of ik die in de eredivisie kan houden. Ik zoek dringend een spits, aangezien Paul Kpaka nog 9 maanden out is en ik dus alleen Elkhattabi en Daelemans als centrumspitsen heb. Ook wat jeugd, maar ja. Budget van 300k, niet denderend.
Wat bedoel je precies, ik begrijp het niet helemaal?? Ik ben namelijk manager van Wigan Athletic en het engelse elftal.quote:Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap een Nederlandse speler verkopen voor 0 euro en zeg maar 45 miljoen euro na ëën interland. En dan hem selecteren![]()
![]()
Als je een speler verkoopt, kan je een clausule in de verkoop inbrengenquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Chepke het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, ik begrijp het niet helemaal?? Ik ben namelijk manager van Wigan Athletic en het engelse elftal.
ik heb het zelfde probleem met Fortuna, scoor voldoende maar krijg er ook heel veel tegenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zie maar eens even hoeveel ik al gescoord heb.. Het zit em volgens mij meer in mijn verdediging, 2-2 en 3-3 is aan de orde van de dag. Dus ik ben al op zoek naar versterkingen op die posities, maar suggesties zijn altijd welkom
Suggesties voor goedkope en goede keepers zijn ook altijd welkom, ik ben niet echt fan van Need en ten Rouwelaar
Ik heb dat dus geprobeerd, maar daar trappen ze dus niet in he.. Quincy voor 1k op de transferlijst gezet en er kwamen genoeg bijen op de honing. Zodra ik met die clausule op de proppen kwam, haakten ze één voor één af. Ik denk dat de A.I. toch wel zo is dat ze 'n toekomstige international in de smiezen hebben en daar dus geen gekke dingen mee gaan doenquote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je een speler verkoopt, kan je een clausule in de verkoop inbrengenBijvoorbeeld na 1 interland dat de club dan een bepaald bedrag meot betalen.
Ik pak elk seizoen de laagste optie waardoor ik 't meeste budget heb, maar dat is dus max 8 mln of zoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef funrunner het volgende:
Cornolio, misschien helpt het om de loonlast lager te zetten bij je contractverlenging. Bij mij zette ik die 1 miljoen lager maar ik kreeg 20 miljoen meer voor mijn transferbudget.
Heb 't nog es geprobeerd met 10 interlands als toekomstig bedrag, maar helaas ook dat wil niet werken. Blijkbaar moet je al genoeg geld in kas hebben om zo'n speler aan te trekken. Dus als iemand 'n andere "cheat" heeft om aan wat meer geld te komen, dan hoor ik 't graagquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik heb dat dus geprobeerd, maar daar trappen ze dus niet in he.. Quincy voor 1k op de transferlijst gezet en er kwamen genoeg bijen op de honing. Zodra ik met die clausule op de proppen kwam, haakten ze één voor één af. Ik denk dat de A.I. toch wel zo is dat ze 'n toekomstige international in de smiezen hebben en daar dus geen gekke dingen mee gaan doen
[...]
Nee je zegt 't verkeerd: jij vindt cheaten triest. Da's iets anders, als iemand 't graag op 'n andere manier wil doen dan laat diegene dat doen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Cheaten is triest.
Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Kang-He het volgende:
Ja jongens, het is geen CM2 meer.
Van die grappige truukjes proberen uit te halen werkt niet meer.
Cheaten vind ik ook niet geweldig, maar wat ik geprobeerd heb noem ik geen cheaten eigenlijk. Ik ben eerlijk aan de job van bondscoach gekomen en doe 't tot nu toe met 't budget wat ik elk seizoen krijg. Ik heb er ook niet voor gekozen om in zee te gaan met zo'n klojo van 'n geldschieter die vervolgens tot 2048 (quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:43 schreef funrunner het volgende:
Tuurlijk lukt het wel, je maakt meerdere managers aan en je koopt de zooi van je uiteindelijke club voor veel geld en verkoopt de betere spelers aan je uiteindelijke club voor niks en hoppa... maarja cheaten is wel triest (vind ik).
Ik heb wel gehad dat spelers ging klagen omdat hun vraagprijs te hoog was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.
Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef AirRaid het volgende:
ieamnd trouwens nog goede trainingsinstellingen
Misschien Koreaanse ouders of een Koreaanse vader, terwijl zijn moeder in Rusland woonde of ze daar op vakantie waren... Zou heel makkelijk kunnen...quote:
Daar heb ik ook last van met Forest Green Rovers in m'n 2e seizoenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef AirRaid het volgende:
pfff ik heb in mijn 2e seizoen met Fortuna wel f*cking last van geblesseerde spelers
alleen al na de eerste speelronde had ik al 5 geblesseerde varieerend van 2 weken tot 2 maanden en zogauw er eentje weer fit was was wel weer een andere gebleseerd
zat op gegeven moment zelf zonder keeper en moest een 16 jarig broekie uit de jeugd opstellen
door al die blesures ben ik ook steeds genoodzaakt spelrs op te stellen die minder dan 80% fit zijn
gelukkig zijn er net interlands geweest en hebben mijn spelers (op enkele jeugd internationals na) voldoende kunen rusten
Hoe kan ik die toepassen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |