abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:08:32 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32755962
Cheaten is triest.
A.M.A.B
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:51:56 #127
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32757207
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Cheaten is triest.
Nee je zegt 't verkeerd: jij vindt cheaten triest. Da's iets anders, als iemand 't graag op 'n andere manier wil doen dan laat diegene dat doen..

Ik cheat trouwens niet, ik maak gebruik van de gegeven ruimte in 't spel
- "I need Tipi for my bunghole" -
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:21:20 #128
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32758067
Ja jongens, het is geen CM2 meer.

Van die grappige truukjes proberen uit te halen werkt niet meer.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:14:06 #129
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32759489
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Kang-He het volgende:
Ja jongens, het is geen CM2 meer.

Van die grappige truukjes proberen uit te halen werkt niet meer.
Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_32777196
"Cheaten" gaat alleen maar ten koste van het realisme van het spel, en dat is waar het in Football Manager juist om draait...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:43:59 #131
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32779176
Tuurlijk lukt het wel, je maakt meerdere managers aan en je koopt de zooi van je uiteindelijke club voor veel geld en verkoopt de betere spelers aan je uiteindelijke club voor niks en hoppa... maarja cheaten is wel triest (vind ik).
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:49:02 #132
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32779267
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:43 schreef funrunner het volgende:
Tuurlijk lukt het wel, je maakt meerdere managers aan en je koopt de zooi van je uiteindelijke club voor veel geld en verkoopt de betere spelers aan je uiteindelijke club voor niks en hoppa... maarja cheaten is wel triest (vind ik).
Cheaten vind ik ook niet geweldig, maar wat ik geprobeerd heb noem ik geen cheaten eigenlijk. Ik ben eerlijk aan de job van bondscoach gekomen en doe 't tot nu toe met 't budget wat ik elk seizoen krijg. Ik heb er ook niet voor gekozen om in zee te gaan met zo'n klojo van 'n geldschieter die vervolgens tot 2048 ( ) zo'n 3 mln per maand afschrijft om z'n rekening af te betalen. Dus probeer ik voor mezelf wat meer geld binnen te halen door zoiets es uit te proberen
- "I need Tipi for my bunghole" -
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:59:19 #133
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32779471
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef freiss het volgende:

[..]

Nou, het 'truukje' van het "speler wordt boos wegens weigeren bod" door een heel hoog bedrag in te vullen werkt nog steeds.
Ik heb wel gehad dat spelers ging klagen omdat hun vraagprijs te hoog was.
pi_32782971
Ik ben opnieuw begonnen met Valencia en heb een transferbedrag van maarliefst 4 miljoen (!) gekregen. Ook is er nog een uitstaande lening van 50 miljoen (400k per maand tot '33).

Ik ben op zoek naar een nieuwe keeper en wil daarom Leo Franco aantrekken van Atletico. Alleen is hij een beetje boven m'n budget van 4 mln. Barcelona wilde Mista, ik wilde Messi.. en nu heeft Barca Mista en ik Messi. Best leuke ruil want Mista zou toch weinig speelminuten krijgen met Di Vaio, Villa & Kluivert voorin.
  zondag 4 december 2005 @ 23:56:47 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32823836
Ik zit nu halverwege m'n eerste seizoen met Forest Green Rovers en de doelstelling was/is om niet te degraderen , ik sta verassend 13e , heb wel een tactiek van gedownload omdat ik maar net een goede tactiek kon maken.
IK heb een paar jonkies van nederlandse hoofdklassers gehaald en die voldoen redelijk.
Ik ben inmiddels overleden
pi_32824991
ik ben geowned door kluivert, die gek dolde mn hele verdediging, onrealistisch kutspel
pi_32831848
Zit nu halverwege 5e seizoen. Ben eind seizoen 4 met de VS/PSV manager ontslagen bij PSV.
Heb een nieuwe manager aangemaakt met PSV en met de VS manager ben ik bij Den Bosch aangenomen, maar kreeg het niet aan het voetballen en ben na 15 duels(5 vorig seizoen, 10 dit seizoen opgestapt.
Met PSV de beker en de JCS gewonnen(mijn 1e prijzen in FM2006!!:P).

Sta met PSV momenteel 4e op 6 punten van nr 1 Ajax, lig uit de beker en zit in de 1e rondena de groepsronde UEFA Cup.
Vonlanthen scoort bij mij goed, net zoals Taianan.

Bij Feyenoord werd Laudrup ontslagen, en ze zagen de VS manager als nieuwe trainer, dus in het nieuws bericht waarin gevraagd wordt of ik interesse heb antwoord ik dat ik wel interesse heb, zijn ze boos bij de vs omdat ik evt. weg zou gaan.. en dat terwijl ik Feyenoord er juist naast wou hebben..
  maandag 5 december 2005 @ 13:19:13 #138
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32833181
M'n eerste seizoen met Forest Green Rovers zit er op en ben keurig 11e geworden in de conf. league.
's kijken of er volgend jaar wat geld te regelen is voor wat verdediginde aanwinsten.
Verdediging is niet slecht , maar zodra er 1 geblesseerd is , moet ik weer 1 of andere kneus opstellen die op de transferlijst staat.
Anders maar huren
  maandag 5 december 2005 @ 13:33:19 #139
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32833560
2de seizoen met Emmen, na in het eerste seizoen overtuigend gepromoveerd te zijn en door een hele grote dosis geluk de beker te hebben gewonnen. Maar het is wel een rare competitie tot nu toe. Na 18 wedstrijden sta ik 4de, ondanks dat ik 10x gelijk heb gespeeld. Het verschil tussen mij en de nummer 13 is ook slechts 7 punten, dus als het heel even tegenzit sta ik over 3 wedstrijden weer 10de.

In de uefa cup had ik de groepsfase overleefd in een poule met Inter (werd ik met 4-1 door weggespeeld ), toulouse (mezelf naar een 3-1 winst gecountered), sevilla (met mazzel 1-1 gelijkspel) en hajduk split (2-1 winst). Derde voorronde met heel veel mazzel overleefd door een 2-1 winst op Valerenga.

Al meerdere keren door andere clubs gevraagd maar om nou naar een bijna failliet AZ te gaan of een Utrecht dat een slechtere selectie heeft dan Emmen zag ikniet zitten. Ik wacht wel op een mooie buitenlandse club.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32835004
4de Seizoen met FC Twente na enkele keren 2de te zijn geworden gaan we dit jaar toch echt de 1ste plaats in de eredivisie,
Collins John, Ronald Gomez, Dario Simic, Valdivia, Franklin Augustin Salas, Richard, Guarin, Islamoglu, Luke Steele, Wout Brama,, Marko Markoski, Walter Centeno, Quavas Kirk...

Enkele aanraders om eens naar te gaan kijken.
  maandag 5 december 2005 @ 21:49:03 #141
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32847154
Wat klopt hier niet?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32847869
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat klopt hier niet?

[afbeelding]
pi_32866932
hoezo klopt het niet???

hij heeft al 2e nationaliteit zuid-koreaan
zal dan vast wel zijn koreaanse naam zijn
pi_32866969
ieamnd trouwens nog goede trainingsinstellingen
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:48:06 #145
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32867487
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef AirRaid het volgende:
ieamnd trouwens nog goede trainingsinstellingen
Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32868721
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat klopt hier niet?

[afbeelding]
Misschien Koreaanse ouders of een Koreaanse vader, terwijl zijn moeder in Rusland woonde of ze daar op vakantie waren... Zou heel makkelijk kunnen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_32872217
pfff ik heb in mijn 2e seizoen met Fortuna wel f*cking last van geblesseerde spelers
alleen al na de eerste speelronde had ik al 5 geblesseerde varieerend van 2 weken tot 2 maanden en zogauw er eentje weer fit was was wel weer een andere gebleseerd

zat op gegeven moment zelf zonder keeper en moest een 16 jarig broekie uit de jeugd opstellen
door al die blesures ben ik ook steeds genoodzaakt spelrs op te stellen die minder dan 80% fit zijn
gelukkig zijn er net interlands geweest en hebben mijn spelers (op enkele jeugd internationals na) voldoende kunen rusten
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:27:38 #148
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32873367
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef AirRaid het volgende:
pfff ik heb in mijn 2e seizoen met Fortuna wel f*cking last van geblesseerde spelers
alleen al na de eerste speelronde had ik al 5 geblesseerde varieerend van 2 weken tot 2 maanden en zogauw er eentje weer fit was was wel weer een andere gebleseerd

zat op gegeven moment zelf zonder keeper en moest een 16 jarig broekie uit de jeugd opstellen
door al die blesures ben ik ook steeds genoodzaakt spelrs op te stellen die minder dan 80% fit zijn
gelukkig zijn er net interlands geweest en hebben mijn spelers (op enkele jeugd internationals na) voldoende kunen rusten
Daar heb ik ook last van met Forest Green Rovers in m'n 2e seizoen
  woensdag 7 december 2005 @ 00:53:00 #149
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32880222
Wel erg naar dat oudere spelers opeens heel erg aftakelen. Ik kon Rivaldo gratis krijgen, die nog heel erg goed was, 2 maanden later komt hij eindelijk, zijn zn stats ongeveer gehalveerd.

Toch blijft het grappig wat voor dingen er elke keer weer gebeuren. Net klaar met mijn 2de seizoen en Utrecht is rechtstreeks gedegradeerd, vitesse en NEC spelen nacompetitie en psv eindigde maar als 7de.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32890050
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik gebruik deze training. Werkt heel goed bij mij. De statistieken en prestaties van de spelers werden op slag beter. Vooral Fernando Gago wordt nu als voetbalgod beschouwt bij Man. Utd met een gemiddelde rating van 8.14, die Mascherano tot bankzitter heeft gedegradeerd en nu is Maduro ontevreden omdat hij 3de keus is en ik interesse heb getoond in Fabregas.
Hoe kan ik die toepassen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')