Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is om 't spel gewoon te laten draaienquote:
Idd niet zo slim, lette niet echt opquote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ga je eerst z'n post deleten , om hem daarna te gaan quoten![]()
Haal dan niks weg of quote 'm niet![]()
Het codewoord is compatibiliteitquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Het codewoord is gevallen!![]()
ja en wat ook raar is, je wint van de grote clubs en verliest van de kleine clubs en dan scoren juist de spelers die nog geen deuk in een pakje boter schieten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal het spel niet de schuld geven, maar het is gek dat je in de voorbereiding aan de lopende band scoort en niks tegen krijgt, maar zodra het begint je niks meer wint en ze als een gek om je oren krijgt...
anderhalf uurtjequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe scouten jullie eigelijk spelers, ik ben nu al anderhalf uur aan het zoeken, maar kan gewoon niks vinden met een beetje kwaliteit wat bij mij wil komen spelen![]()
wat vind je lower? Kheb ook nog ergens een game met FC Eindhovenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Enchanter het volgende:
Nog iemand anders die met een team uit een 'lower league' speelt ?
Of ben ik de enigste ?
Is VVV lower league, want dan speel ik het, ja...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Enchanter het volgende:
Nog iemand anders die met een team uit een 'lower league' speelt ?
Of ben ik de enigste ?
Ik speel conf. league in Engeland (zit 3 divisies beneden de premier league) erg moeilijk , maar wel een uitdagingquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat vind je lower? Kheb ook nog ergens een game met FC Eindhoven
ik vind de engelse competitie niks aan om te spelen (net als Spanje, Italië en Duitsland)quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik speel conf. league in Engeland (zit 3 divisies beneden de premier league) erg moeilijk , maar wel een uitdaging![]()
ik zou het gemiddelde conference team toch niet als europese top willen omschrijven....quote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind de engelse competitie niks aan om te spelen (net als Spanje, Italië en Duitsland)
ik speel meestal met de Nederlandse, Oekraïnse (Dinamo Kiev) en de Russische (Spartak Moscow) competitie. Ik werk mezelf liever richting de Europese top, dan dat ik er al ben
CL dat is voor een club een wat grotere prijs dan de landstitelquote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef dvdk het volgende:
wat winnen julie liever, championsleague....of gewoon de landstitel...je moet kiezen.
Bedankt!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:56 schreef Naggelwauz het volgende:
http://www.sortitoutsi.net/fm2006/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4671
Zo leuk, ik kom zoveel dezelfde spelers in jouw team tegen als ik heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Naggelwauz het volgende:
De CL inderdaad.
Ik ben net met AZ voor de vierde keer op rij landskampioen geworden![]()
Selectie:
[afbeelding]
Dat zijn de extremen. Realistischer dan Fm vind je niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Volgens mij is dit spel dus helemaal niet realistisch
als ik die standen, uitslagen en wedstrijden hierzo bekijk
Kom je alleen maar om te zeiken of heb je ook nog wat interessants te melden?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef jpg97 het volgende:
hahahaha zegt de een: 'realistischer dan Fm vind je niet hoor"
zegt de ander daarna: " Net met AZ de CL gewonnen "
ja als je in 2010 zit en je hebt heel je team veranderd en opgebouwd etc. loopt het natuurlijk andersquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef jpg97 het volgende:
hahahaha zegt de een: 'realistischer dan Fm vind je niet hoor"
zegt de ander daarna: " Net met AZ de CL gewonnen "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |