Tuurlijk heb ik hem gekocht, ik heb alles hiero legaalquote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef Superheld het volgende:
Neen, heb je het wel gekocht dan?
Ik heb nog steeds geen techniek gevonden die het echt goed doet bij mij.
Houden zo. Ik ga even checken.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:35 schreef Superheld het volgende:
Hmm, nee dan zou ik het ook niet weten.
Ik heb er iig nog geen last van.![]()
Als ik jou was zou ik het vragen op de forums van Sigames.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Houden zo. Ik ga even checken.
ja, die heb ik wel eens gehad, maar na het overspelen van de wedstrijd waar ik in zat niks meer van gemerktquote:Op woensdag 16 november 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ook maar hier even plaatsen
Zijn jullie deze foutmelding ook al tegengekomen?
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05463/blasbl.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik krijg dit nu telkens als er uitslagen worden gesimuleerd in de 1e qualificatie ronde wedstrijden van de UEFA cup.
Ja, maar het probleem nu is dat ik gesaved heb na de wedstrijdquote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, die heb ik wel eens gehad, maar na het overspelen van de wedstrijd waar ik in zat niks meer van gemerkt
dan is het misschien toch niet exact dezelfde foutmelding, want bij mij hield het spel er na de melding ook echt mee op, dus kon ik duidelijk niet meer saven... en daarna heb ik de melding niet meer gehadquote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem nu is dat ik gesaved heb na de wedstrijd
Ik begin anders wel even opnieuw.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan is het misschien toch niet exact dezelfde foutmelding, want bij mij hield het spel er na de melding ook echt mee op, dus kon ik duidelijk niet meer saven... en daarna heb ik de melding niet meer gehad
Hoe heb jij die weggekregen/quote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Mindlight het volgende:
Zo'n soort foutmelding ook al wel een keer gezien ja, ook de legale versie.
Ik weet niet meer precies wat de foutmelding was, maar ik drukte ok, startte het spel opnieuw en er was niets meer aan de hand.quote:
Maar Chelski heeft wel een vervelende voorzitter en veel ambitie...zo makkelijk is het dus niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind'em ook niet veel moeilijker..
Tsja, als je met Chelsea gaat spelen is er ook geen reet meer aan.
Lijkt me ook niet , ben toen met championship mangaer 05 met Forest Green Rovers begonnen (speelde in de conference league) , hadden een verschrikkelijk budget (niks of zo) en de training faciliteiten waren ook al niet te best , dan is het tenminste een uitdaging IMHO.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind'em ook niet veel moeilijker..
Tsja, als je met Chelsea gaat spelen is er ook geen reet meer aan.
valt ook wel mee hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:29 schreef Kang-He het volgende:
Er is al voldoende spelersmateriaal terwijl je ook elke speler kunt halen die je wil hebben.
Luxe problemen.
Man Utd heeft 'n budget van nix en 'n schuld van 400 mln t/m 't jaar 2040 ongeveer, Arsenal heeft volgens mij ook niet zoveel en in principe zou je met Chelsea altijd van Newcastle en Liverpool moeten winnen, dus ja met Chelski moet 't simpel zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Escape het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoor.
Liverpool en Man utd zijn ook niet slecht.
Arsenal en newcastle moet je ook tegen, dus met chelsea is het niet zo simpel als iedereen zegt.
man utd en liverpool valt best moeilijk van te winnen, die hebbe allebei een sterke selectie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Man Utd heeft 'n budget van nix en 'n schuld van 400 mln t/m 't jaar 2040 ongeveer, Arsenal heeft volgens mij ook niet zoveel en in principe zou je met Chelsea altijd van Newcastle en Liverpool moeten winnen, dus ja met Chelski moet 't simpel zijn![]()
![]()
Ik krijg zo'n 30 hits als ik Esposito intyp, heb je meer info over 'm? Voornaam, club, nationaliteit?quote:Op zondag 20 november 2005 09:22 schreef funrunner het volgende:
Esposito is weer een juweeltje, een must have voor elk team. Ik heb nu ook bijna een spits van Boca, eveneens een topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |