abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32891196
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef ethiraseth het volgende:
Wel erg naar dat oudere spelers opeens heel erg aftakelen. Ik kon Rivaldo gratis krijgen, die nog heel erg goed was, 2 maanden later komt hij eindelijk, zijn zn stats ongeveer gehalveerd.

Toch blijft het grappig wat voor dingen er elke keer weer gebeuren. Net klaar met mijn 2de seizoen en Utrecht is rechtstreeks gedegradeerd, vitesse en NEC spelen nacompetitie en psv eindigde maar als 7de.
hier is twente in het eerste seizoen gedragradeerd NEC speelde nacompetitie maar won wel de beker en mocht dus europa in
Nec stat nu weerr troosteloos laatste maar zit wel in de poulefase va de uefacup

Dordrecht werd kampioen van de GGD en veendam promoveerde via nacompetitie

sparta staat nu onderaan in de GGD
pi_32891354
Wat een tering spel is dit zeg, echt niet normaal! Zit ik in de groepsronde van de uefa cup met feyenoord. Ik moet winnen om door te gaan. Kom mooi op voorsprong, wat denk je!? 74 minuut maken hun helemaal tegen de verhoudingen in 1-1! Dit heb ik nou zo vaak wat een kut spel!
50 euro door de plee gespoeld. De hele competitie is ook nep. AZ staat laatste in de competitie en ik hoor ook allemaal verhalen van andere spelers. Zo is bij iemand anders feyenoord gedegradeerd!!!!!

Kortom een kut spel en ik raad niemand aan hem te kopen!
pi_32891828
Ja...jammer genoeg kan je de moeilijkheidsgraad niet op very easy zetten he

is de training bij jullie in de standaardinstelling wanneer je bij een club begint ook zo kut ingesteld? alleen al als je op dat automatische trainers verdeling knopje druk gaat het niveau van de training al omhoog. Vaak huur ik nog wat extra coaches om de niveaus omhoog te krijgen en de workload lager te krijgen, hoe regelen jullie de training?
pi_32893382
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Chepke het volgende:

[..]

Hoe kan ik die toepassen?
Je download het bestand.
Vervolgens pak je het bestand uit met WinZip of WinRAR.
Je stopt de uitgepakte bestanden in een willekeurige map.
Je start FM2006
Je gaat naar de Manager tab --> Training --> Schedules --> Edit Schedules --> Import --> Vervolgens zoek je bij location de map waar je je uitgepakte bestanden in hebt gestopt.

De rest spreekt voor zich.

[ Bericht 3% gewijzigd door Asskicker14 op 07-12-2005 16:01:21 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32914506
Zo Celtic verslagen 6-5 wat een score
Real Madrid opzij gezet 5-1, had meerkunnen zijn.
Op naar de kwartfinale...
..... met Fc Twente
pi_32915484
Bij mij had Fenerbache in de groepsfase o.a. de volgende resultaten:
Fenerbache-Feyenoord 2-6
Liverpool-Fenerbache 6-1
Feyenoord-Fenerbache 6-6

Heb met Feyenoord en PSV de 2e ronde UEFA Cup gehaald.
PSV won ik met 6-2 en 2-1 van Boavista(de 6-2 speelde ik uit )
Feyenoord 2-0 uit gewonnen tegen Servette, thuis 1-1.

Het is nu Feyenoord-Celtic en PSV-Rode Ster.

Nadat ik Bolat uitgeleend had om hem speelminuten op te laten doen(heb hem aan Feyenoord verhuurd omdat ik hem beter achtte als de huidige Feyenoord keepers) raakte Gomes in de 1e duel na de verhuur voor 2 tot 3 maanden geblesseerd met een schedelbreuk.. dan Ruud Boffin maar op doel
pi_32915517
Ik heb met Manchester United met 9 - 2 gewonnen van CSKA Sofia.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:48:36 #158
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32915784

Dit vind ik zo frustrerend aan het spel...de pc gaat op een gegeven moment gewoon vals spelen tegen je.

2 schotjes op doel....scoren ze 1-0....ik beleger ze met bijna 30 schoten op doel....en echt GOEDE kansen...maar die flut (invallende!) keeper van hun keept alsof ie jean-marie pfaff himself is.

Ik had toch minstens moeten winnen....

Onrealistisch gewoon.
pi_32915817
Jean-Marie Pfaff.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:00:23 #160
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32916085

en dan met dit sterrenteam nog wel.

Ik bedoel...Molina en de Vlieger zijn in het echt super maar het lijkt wel of ze stront aan hun vingers hebben.

En m'n spitsen lijken wel het rosenberg...maar die had ik niet gekocht verdorie!

Of zou het toch realistisch zijn...hmm
  Redactie Games donderdag 8 december 2005 @ 15:38:48 #161
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_32919969
Cesar Delgado moet je kopen!
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_32920204
Rosenberg, gelukkig is hij in het spel een stuk beter Ik hab hem voor 1,7m overgenomen van Ajax (met AZ) en een paar maanden later is hij al 6,5m waard en hij scoort al vanaf het begin aan de lopende band
pi_32923360
Een paar van mijn ster(ke) spelers:

En een overzichtje van mijn selectie:

pi_32923669
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]

en dan met dit sterrenteam nog wel.

Ik bedoel...Molina en de Vlieger zijn in het echt super maar het lijkt wel of ze stront aan hun vingers hebben.

En m'n spitsen lijken wel het rosenberg...maar die had ik niet gekocht verdorie!

Of zou het toch realistisch zijn...hmm
Wordt je er ophet middenveld niet totaal uitgetikt?

Guarin zit ook in mijn team , topvoetballer
pi_32925248
Nu gooi ik hem helemaal weg, zoiets neps heb ik nog nooit meegemaakt!!!!!!!!!!!!! echt nep!!!!!!!!!
Sta ik in de nederlandse beken uit tegen dordrecht tot de 73ste minuut 3-1 voor. Maken ze 73 en 76 minuut gelijk. Is het verlenging maken ze weer twee goals!!!!! 5-3 verloren. De wedstrijdstats waren helemaal in mijn voordeel. Ik had veel meer kansen veel meer schoten. En dan het ergste nog, Dordrecht staat 16de in de eerste divisie! Van mij kan dit spel de tering krijgen en de volgende keer koop ik hem ook niet meer maar krijg ik hem wel op ee adnere manier. Kut spel!
  donderdag 8 december 2005 @ 21:23:38 #166
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32928722
Tjah, beker wedstrijden zijn altijd speciaal en de bal kan raar rollen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32929007
Weer een wedstrijd gespeeld. RBC-feyenoord. Stat 1-0 voor maken ze uit twee schoten twee doelpunt laatste 15 minuten. Kut spel!
  donderdag 8 december 2005 @ 21:53:04 #168
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32929504
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:34 schreef footballmanager11 het volgende:
Weer een wedstrijd gespeeld. RBC-feyenoord. Stat 1-0 voor maken ze uit twee schoten twee doelpunt laatste 15 minuten. Kut spel!
Je bent gewoon slecht
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 8 december 2005 @ 22:19:05 #169
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32930229
Je moet je tactiek aan gaan passen ja, je kunt bij 'n voorsprong bijvoorbeeld ook je manschappen wat teruguit laten voetballen en op de counter loeren. Daarbij flink laten tijdrekken, etc.

Je zal er iets meer moeite voor moeten doen om 't team aan 't draaien te krijgen, als 't eenmaal loopt hoef je niet veel meer te veranderen. Al is de A.I. zo dat teams je redelijk snel doorhebben qua tactiek, dus zou ik 2 varianten blijven behouden om enigszins verrassing in je spel te houden.

Succes FM11
- "I need Tipi for my bunghole" -
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:06:34 #170
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32933263
Koop wat Mexicaantjes: Perez, Osorio, Pineda...in de spits Palacio zonder enige twijfel een van de grootste talenten in het spel. Zorg verder voor een goede bezetting op elke positie en oja...bij trainen heb ik alles op 5 sterren
pi_32938673
quote:
is de training bij jullie in de standaardinstelling wanneer je bij een club begint ook zo kut ingesteld? alleen al als je op dat automatische trainers verdeling knopje druk gaat het niveau van de training al omhoog. Vaak huur ik nog wat extra coaches om de niveaus omhoog te krijgen en de workload lager te krijgen, hoe regelen jullie de training?
?
pi_32938708
Of heeft het trainingsniveau eigenlijk vrijwel geen invloed op de prestaties van je spelers? Misschien stijgen ze wel zo langzaam qua punten dat je er niets aan hebt? Nog nooit echt goed op gelet namelijk...
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:34:10 #173
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_32940480
Nou de trainers die je aanstelt en waar je ze op laat specificieren hebben veel invloed op de progressie van je spelers...alles staat bij mij in het groen met vooruitgang en 2 spelers in het oranje.
pi_32940890
Ja ok dat begrijp ik, maar sinds het begin van CM staat het potentieel van de speler vast, dus heeft een goede danwel slechte trainersbezetting wel zoveel invloed op de ontwikkeling?
pi_32940911
Onder de voorwaarde dat spelers wel wedstrijden spelen natuurlijk
pi_32942654
Een club als Dordrecht kan evengoed nooit zo nep terugkomen, en het erge is dat ik ook heel erg verdedigde en tegenaanval had ingesteld. Dit spel is gewoon heel erg nep, maar goed daar waren we al achter.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:08:41 #177
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32942740
waarom begin je niet met chelsea, dan lukt het je vast wel om niet te degraderen
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:10:34 #178
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32942790
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
waarom begin je niet met chelsea, dan lukt het je vast wel om niet te degraderen
Dat is ook echt een uitdaging zeg. Met Chelsea spelen en een transferbudget van 150 miljoen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:12:17 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32942829
ik ben via groningen (kampioenschap) naar Chelsea gegaan en heb nog niets verloren het lijkt me wel duidelijk dat ik ga vertrekken
Bernie en ik zijn tof.
pi_32946747
Ik heb het spel sinds vandaag geinstalleerd. Leuk voor de wintermaanden.

Ik ben begonnen met Ajax. Terwijl ik zit te typen heb ik amper goed naar de spelers gekeken. Dus eerst eens een systeem bedenken, dan kijken wat de zwakkere plekken zijn en aankopen doen. Heb een redelijk budget meegekregen volgens mij.

Ik weet al dat ik wat middenvelders nodig heb. Iemand tips?

[ Bericht 9% gewijzigd door JeroenV op 09-12-2005 15:52:40 ]
pi_32947242
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het spel sinds vandaag geinstalleerd. Leuk voor de wintermaanden.

Ik ben begonnen met Ajax. Terwijl ik zit te typen heb ik amper goed naar de spelers gekeken. Dus eerst eens een systeem bedenken, dan kijken wat de zwakkere plekken zijn en aankopen doen. Heb een redelijk budget meegekregen volgens mij.

Ik weet al dat ik wat middenvelders nodig heb. Iemand tips?
Edgar Barreto, Freddy Guarin, Mike Zonneveld, Jaime Alberto Castrillon
pi_32949068
Het begint in ieder geval al weer verslavend. Ik wilde even gaan slapen, maar is er nog niet van gekomen.

Ik heb weinig veranderd. Mitea is verkocht, Boukhari wil ik verkopen. Ik heb Gaitan, Kislyak en Vitti er voor terug gehaald. Nu is het middenveld iets beter bezet.

De eerste wedstrijd is om de JC schaal, tegen PSV. Uitslag: 4-1, mede dankzij een hattrick van Yannis Anastasiou
pi_32950450
Ik ben begonnen met Ajax en heb Wilhelmsson (5.000.000/Anderlecht) en Perez (3.000.000/AZ) gekocht. Nu moet ik een spelerlijst indienen voor de CL kwalificatie. Maar waarom staat er bij Wilhelmsson -(NSG)-.
pi_32950661
Dan heeft ie denk ik al gespeeld voor Anderlecht in een Europees duel.
pi_32950699
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Dan heeft ie denk ik al gespeeld voor Anderlecht in een Europees duel.
Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?
pi_32950733
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax en heb Wilhelmsson (5.000.000/Anderlecht) en Perez (3.000.000/AZ) gekocht. Nu moet ik een spelerlijst indienen voor de CL kwalificatie. Maar waarom staat er bij Wilhelmsson -(NSG)-.
Misschien omdat Anderlecht voor de transfer al Voorronde CL-heeft gespeeld.

Laat maar, beetje laat
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_32950881
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?
Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.
pi_32950960
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.
Jammer . Heb hem voornamelijk gehaald voor de CL .

Ach, seizoen is binnen 3 uur afgelopen:P
pi_32956547
Iemand nog een goede spits in de aanbieding? Rosenberg is het niet, Yannis doet het aardig, maar heb nog iemand nodig.
pi_32957420
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Iemand nog een goede spits in de aanbieding? Rosenberg is het niet, Yannis doet het aardig, maar heb nog iemand nodig.
Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).

Maar om er een paar te noemen: Lebohang Mokoena, Cesar Delgado, Klaas Jan Huntelaar, Robin van Persie (op huurbasis).
pi_32957494
Ik heb helaas maar een miljoentje of vier. Rosenberg zal ik nog maar eens testen dan. Die jij noemen zijn net te duur.
Mido geprobeerd, maar die wilde niet komen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:40:42 #192
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32960731
Waarom blijft dat irritante gedoe erin zitten dat ik echt veel te veel goals tegen krijg die precies de 1e/5e/10e/etc goal van een speler is. Het is zo erg dat ik bijna kan voorspellen wie er tegen me scoren door te kijken naar welke spelers op 4/9/etc goals staan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32961980
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).

Maar om er een paar te noemen: Lebohang Mokoena, Cesar Delgado, Klaas Jan Huntelaar, Robin van Persie (op huurbasis).
Zo die rosenberg is me er eentje in mijn eerste jaar als coach bij Ajax . Ik speel nu 4-3-3

Stekelenburg
Trabelsi - Heitinga - Escudé - Maxwell
Wilhelmsson - Sneijder - Perez
Charisteas - Rosenberg - Mitea/Babel

Aardig toch?

En moet van een paar spelers af. Pienaar, de Jong, Boukhari, allemaal niet nodig.
Hoe kom ik er snel van af?

[ Bericht 4% gewijzigd door _moder8or_ op 10-12-2005 01:47:23 ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:30:08 #194
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32962053
Op de transferlijst gooien en aanbieden bij andere clubs voor wat verlaagde prijzen.

De Jong zou ik overigens houden. Of in ieder geval, dat is een goede bij mij.
pi_32962078
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef Kang-He het volgende:
Op de transferlijst gooien en aanbieden bij andere clubs voor wat verlaagde prijzen.

De Jong zou ik overigens houden. Of in ieder geval, dat is een goede bij mij.
Bij mij heeft hij telkens 4-6 nominaties... zegt me genoeg. En hij staat dan rechts midden.
pi_32963025
Tering, uitgeschakeld in de eerste ronde UEFA cup door Basel

3-1 thuis gewonnen en 5-2 uit verloren Laatste doelpt in de 95 minuut
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:23:26 #197
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32967331
Ik heb gisteren echt een thriller meegemaakt....was in de halve finales met m'n standard luik uitgeschakeld (uefa cup)....toen de competitie...ik had een mega-inhaalrace gemaakt om Anderlecht terug in te halen....nog 2 wedstrijden te gaan.

Ik stond 6 punten achter.
De laatste wedstrijd was tegen Anderlecht...uit....
Anderlecht moest dus verliezen..tegen charleroi, deden ze ook...

Ik won tegen antwerpen met 3-1....

Met 1-0 gewonnen toen van Anderlecht! ons puntenaantal was percies hetzelfde, het doelsaldo ook dus toen kwam er nog een play-off...

En ik moest tussen playoff leg 1 en leg 2 nog de cupfinal spelen.....
Dus al met al maar 3 dagen tussen matches...ik heb die dan tegen kvmechelen met een veredeld B-elftal gespeeld maar je zult altijd zien dat ze er verlenginen uitslepen en penalties

Als je naar m'n fixtures kijkt moest ik dus bijna in 1 maand wel 5 keer tegen anderlecht spelen...
En de 1ste wedstrijd van het nieuwe seizoen....de supercup....(johan cruyf schaal van belgie)...ook weer tegen anderlecht zeker....

Oh en nu eindelijk antheunis op pensioen is kon ik soliciteren naar de job van bondscoach van belgie... .dat heeft de double (landstitel en beker winnen) opgeleverd.
pi_32969508
Is dit spel er ook voor de nieuwe X Box?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:31:17 #199
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32970458
Argh, mn taktiek is gekraakt door de pc, nu moet ik weer een nieuwe winnende taktiek bedenken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32971079
Vukovic en Markoski zijn leuke spitsen, daarnaast Collins John, Balanos, Mendez, middenveld, Fafiani wordt zóóó goed, Hamdi Salihi,
Verdedigers: Simic, Zonneveld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')