hier is twente in het eerste seizoen gedragradeerd NEC speelde nacompetitie maar won wel de beker en mocht dus europa inquote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef ethiraseth het volgende:
Wel erg naar dat oudere spelers opeens heel erg aftakelen. Ik kon Rivaldo gratis krijgen, die nog heel erg goed was, 2 maanden later komt hij eindelijk, zijn zn stats ongeveer gehalveerd.![]()
Toch blijft het grappig wat voor dingen er elke keer weer gebeuren. Net klaar met mijn 2de seizoen en Utrecht is rechtstreeks gedegradeerd, vitesse en NEC spelen nacompetitie en psv eindigde maar als 7de.![]()
Je download het bestand.quote:
Wordt je er ophet middenveld niet totaal uitgetikt?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
en dan met dit sterrenteam nog wel.
Ik bedoel...Molina en de Vlieger zijn in het echt super maar het lijkt wel of ze stront aan hun vingers hebben.
En m'n spitsen lijken wel het rosenberg...maar die had ik niet gekocht verdorie!
Of zou het toch realistisch zijn...hmm
Je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:34 schreef footballmanager11 het volgende:
Weer een wedstrijd gespeeld. RBC-feyenoord. Stat 1-0 voor maken ze uit twee schoten twee doelpunt laatste 15 minuten. Kut spel!
?quote:is de training bij jullie in de standaardinstelling wanneer je bij een club begint ook zo kut ingesteld? alleen al als je op dat automatische trainers verdeling knopje druk gaat het niveau van de training al omhoog. Vaak huur ik nog wat extra coaches om de niveaus omhoog te krijgen en de workload lager te krijgen, hoe regelen jullie de training?
Dat is ook echt een uitdaging zeg. Met Chelsea spelen en een transferbudget van 150 miljoen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
waarom begin je niet met chelsea, dan lukt het je vast wel om niet te degraderen
Edgar Barreto, Freddy Guarin, Mike Zonneveld, Jaime Alberto Castrillonquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het spel sinds vandaag geinstalleerd. Leuk voor de wintermaanden.
Ik ben begonnen met Ajax. Terwijl ik zit te typen heb ik amper goed naar de spelers gekeken. Dus eerst eens een systeem bedenken, dan kijken wat de zwakkere plekken zijn en aankopen doen. Heb een redelijk budget meegekregen volgens mij.
Ik weet al dat ik wat middenvelders nodig heb. Iemand tips?
Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Dan heeft ie denk ik al gespeeld voor Anderlecht in een Europees duel.
Misschien omdat Anderlecht voor de transfer al Voorronde CL-heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax en heb Wilhelmsson (5.000.000/Anderlecht) en Perez (3.000.000/AZ) gekocht. Nu moet ik een spelerlijst indienen voor de CL kwalificatie. Maar waarom staat er bij Wilhelmsson -(NSG)-.
Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow bedankt. Nu moet ik wachten op een nieuw CL seizoen?
Jammerquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heeel misschien kan je hem na de winterstop nog inschrijven, maar ik denk dat je een seizoen moet wachten.
Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Iemand nog een goede spits in de aanbieding? Rosenberg is het niet, Yannis doet het aardig, maar heb nog iemand nodig.
Zo die rosenberg is me er eentje in mijn eerste jaar als coach bij Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Rosenberg zou ik gewoon houden, één van de beste afmakers in het spel. Hij vormt in mijn AZ spel een dodelijk duo met Huntelaar (in 2009/2010).
Maar om er een paar te noemen: Lebohang Mokoena, Cesar Delgado, Klaas Jan Huntelaar, Robin van Persie (op huurbasis).
Bij mij heeft hij telkens 4-6 nominaties... zegt me genoeg. En hij staat dan rechts midden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef Kang-He het volgende:
Op de transferlijst gooien en aanbieden bij andere clubs voor wat verlaagde prijzen.
De Jong zou ik overigens houden. Of in ieder geval, dat is een goede bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |