lebohang Mokoena? JA die was in fbm2005 echt wel goedquote:Op maandag 12 december 2005 12:47 schreef JeroenV het volgende:
Met mijn Ajax gaat het ook drama. Ik sta 11e, en (realistisch) geen enkele speler kan een bal in de touwen krijgen. In de winterstop komt Mokoena, maar ik vraag me af of ik die zelf wel haal.
ik speel liever met patch, want anders loopt m'n league vast aan't einde van't seizoen. (belgie, alleen de hoogste klasse lopen)quote:Op zondag 11 december 2005 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
Spelen jullie liever met of zonder de patch??
Alle trainingen intensief, maar de workload erg lichtquote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Waarom is ie leuk, krijgen de spelers daar dubbele spiermassa van?
Nou verpats Ramon Zomer, Schuurman ben je zowiezo kwijt, Bouchiba, Cathalina in de eerste plaatsquote:Op maandag 12 december 2005 14:16 schreef Zwoerd het volgende:
En weet iemand nog wat leuke spelers voor iemand die met het eerste seizoen met Twente begint??![]()
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
-edit-
ga je eerst z'n post deleten , om hem daarna te gaan quotenquote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.
die game legaal kopen....ok...maar als ze er 50 euro voor vragen...terwijl ze al jaren met dezelfde game-engine werken....enige wat ze toevoegen is dat je ronde dotjes kan zien rondzoefen op een groen vlak....quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
-edit-
Ga eens een keer je games legaal kopen, en dit soort dingen mag je hier niet vragen.
Wat voor tactiek heb jij gebruikt dan, want met 0 punten uit mn eerste 5 wedstrijden gaat het hier nog niet echt lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nou verpats Ramon Zomer, Schuurman ben je zowiezo kwijt, Bouchiba, Cathalina in de eerste plaats
Welk schema heb je over?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef Asap het volgende:
Ben met Arsenal bezig en heb Ronaldo en Henry in de spits, winnen is echt een eitje geworden. Deze twee scoren aan de lopende band![]()
Het trainingschema van Sigamesforum werkt echt super! Mijn spelers raken zelden geblesseerd en gaan in stats hard omhoog
Lekkere snelle reactie!quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts lichtquote:
Hij werkt wel gewoon ja, ik heb 'm ook geïmporteerd. Alleen nog te vroeg om conclusies te trekkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost, zie paar posts eerder: Leuk trainingsschema, maar volgens mij denken de gamers hier dat het een nep-link is ofzo... hij staat op rapid-share en heeft een getallen-naam, dit alleen omdat de naam training al bestond, dus koos de site iets zelf. Het is een zipfile waar de schema's inzitten die je dan gewoon kan importen in je game. Training staat dan op maximaal, maar je workload is slechts ligt
Die oplossing is heel erg simpelquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere snelle reactie!![]()
Had inmiddels al zeven e-mails en door je quote blijven de e-mails komen, dank je!![]()
(oplossing nog niet gevonden trouwens, dus vraag blijft staan)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |