net alsof je hem zelf geopend hebtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
die OPen het linkje naar de hools OP wil ook al niet
blijft apart, stonden ook op huntenpop dit jaar, je zit na afloop echt te denken van wat the fuckquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 05:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
gOTEedsredomme
werd weers es tijd dsa kt bezopen sawa
Doei
De files probeerden je tegen te houdenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh, gisteren een leuke drukke dag op de METS gehad, maar wat een hel om er te komen zeg
Marine Equipment Trade Show, de grootste beurs op dit gebied ter wereld, met uitsluitend zakenlieden, geen particulieren (Dus pakken all over the place en een hotelkamer in ijdorp zul je nu ook niet vinden).quote:Op woensdag 16 november 2005 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is de METS?
Dan zal die waarschijnlijk ook op TV Home komen. Gister paar minuten Omrop Fryslan gekeken, wat een taaltjequote:Op woensdag 16 november 2005 09:16 schreef Againzender het volgende:
De gemeente Amsterdam wil AT5 aan UPC verkopen![]()
fotoquote:Op woensdag 16 november 2005 08:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een russische klant had ene nieuwe inkoop manager, bloedmooie jonge meid met zo'n heerlijk russisch engels accentje![]()
quote:
Was wel lief dat iedereen probeerde me niet in ijdorp te laten gerakenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
De files probeerden je tegen te houden
nee op een schilderij van vermeer, nou goed.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
prachitg die goochelaars bij BvD
die gasten waren bij ons op dat personeelfeest.....jammer dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 16 november 2005 05:09 schreef pascalheister het volgende:
mogge
blijft apart, stonden ook op huntenpop dit jaar, je zit na afloop echt te denken van wat the fuck
Gofter, komt daaaaaar die koppijn vandaanquote:Op woensdag 16 november 2005 05:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
gOTEedsredomme
werd weers es tijd dsa kt bezopen sawa
Doei
Ik las golferquote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gofter, komt daaaaaar die koppijn vandaan![]()
Dat WILDE je natuurlijk lezenquote:
Hoiquote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen,
Hoe staat het met Ome Guus?
0-0quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen,
Last van m'n onderkaak
Kan niet eens goed kauwen
Hoe staat het met Ome Guus?
Briljante schijnbeweging om de steekpass bij Bresciano te deponeren natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
dat guus kewell niet in de basis had staan
que?quote:
Whehehequote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
uit 't wereldje van VI:
Overvallers tevergeefs op zoek naar Seedorfs penaltybokaal.
Valt mee hoor, het is wel eens erger geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
que?
En doe voorzichtig he, volgens mij heb ik nog wat bloed in mn alcohol zitten, ik kraam al de hele wedstrijd onzin uit, vraag schiggie maar
Nog lange niet, nog lange niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef Againzender het volgende:
Wanneer zal appelsientje online komen?
oefening ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
over 20 minuten gaat hier het brandalarm af.....
gelukkig is het droog....
Brandoefening?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
over 20 minuten gaat hier het brandalarm af.....
gelukkig is het droog....
Hij is in ieder geval niet in het stadion.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die loopt nu polonaise in het stadion.
of hij babbelt met Guus.
tenzij jij zelf wat van plan bent natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
yep...anders weet je het niet van te voren, toch??
oefening was op m'n werk altijd onaangekondigd,quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook alquote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
oefening was op m'n werk altijd onaangekondigd,
In het echie krijg je toch ook geen waarschuwing van te voren?
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, ik werk met theeblaadjes en tarotkaartenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staan
een bureau is geen bureau zonder glazen bolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staan
succes met de oefening !quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
ben ff weg....
en alle brandblusser in paniek leegspuiten natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes met de oefening !
lijkt me trouwens mooi, om er helemaal in op te gaan.
Gaan schreeuwen BRAND BRAND en als een dolle stier door de toko te rennen !
da's inderdaad wel lachen. krijg je meteen een cursus "rust bewaren"quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes met de oefening !
lijkt me trouwens mooi, om er helemaal in op te gaan.
Gaan schreeuwen BRAND BRAND en als een dolle stier door de toko te rennen !
ow, goed plan. nu wil ik hier ook een oefeningquote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar collega's van 4 hoog naar beneden donderen, om ze van de brand te redden
en nog klikken ookquote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ff een topic openen in ONZ
Wat zou jij doen tijdens een brandoefening ?
Dus ik klikken natuulkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ff een topic openen in ONZ
--> ONZquote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Ja hoor. Op tijd om de ontknoping van de wedstrijd in Australie nog even mee te pikken.quote:
oei....wordt lastig voor ze, denk dat ze er dan alsnog uitvliegen, hetgeen ik niet hoop overigens !quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verlengen bij Ome Guus
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Nou is die eikel zijn spywarepc'tje nog niet komen halen. En het had zo'n haast, staat nu al sinds gisteren 20:00 te wachten...
* DarkShine hoopt nog steeds dat die gast zijn pc met het vrouwke komt halen...
Goed, gaat voortreffelijk nog, over 2 dagen ben ik nu in het ziekenhuis om haar in te pakken en mee te nemen naar huis.quote:
Evil DSquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
EET nou maar gewoon een sandwich.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Heb pauze dus ben online aan het kijken...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En de eerste helft van de verlenging zit erop bij Ome Guus, en nog steeds koersen we op pingels af
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
reserve keeper AUS loopt warm voor strafschoppen
Is toch slim?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
Kalac staat bekend als penaltykiller...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is toch slim?
Je weet nooit, al raakt je keeper daluk geblesseerd, je kan maar beter overal op voorbereid zijn.
zou echt een mooie stunt zijn trouwens...dat hij ff 2 pingels pakt !quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kalac staat bekend als penaltykiller...
helaas hebben ze inmiddels al drie keer gewisseldquote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef Bjoro het volgende:
oh jeeeeeeeeeee
normaal is het zo dat de ploeg die de minste recht op heeft de strafschoppen wint !
Om Uruguay.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef snellejelle het volgende:
ik neem er een om mijn verdriet te verdinken
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 november 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
Ben je ook voor Bahrein?
Paaseilandquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Welk "Kansloos" land neemt Guus over 4jaar??
En je bent ook niet tegen Nederland, maar voor Italië, ja?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef snellejelle het volgende:
ben ook niet tegen hiddink ofzo maar gewoon voor uruguay. hoopte ook dat ze zich gewoon direct zouden plaatsen, dat lukte niet dus dan maar via playoffs, maar helaas...
inderdaad! ben vaak voor NL maar niet als ze spelen tegen italië, engeland of argentinië.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
En je bent ook niet tegen Nederland, maar voor Italië, ja?
Lijkt Irak me wel mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Belgiëquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
dat je Afghanistan niet noemtquote:
brabantquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Doe maar Foster'squote:Op woensdag 16 november 2005 13:23 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje?
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doetquote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef DeTolk het volgende:
volgens mij zit ik al over de 250 posts heen voor vandaag...
lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 13:23 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje?
leuke serie iddquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Nog ff mbt de topictitel: Ik zie 1000 keer liever [afbeelding]
ga je schamen!quote:
quote:
idd nu weet ik niet of ik al 397ste staaquote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doet
erg jammer inderdaad, had al een oplossing in de vorm van een gesloten sticky topic waarin alleen dolle_hond zelf kan posten, maar dat vonden ze maar niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doet
in A'dam schijnt de zonquote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef Vom het volgende:
Lekker weertje buiten zeg
Ben ik ff blij dat ik vandaag niet meer naar buiten hoef
gesloten sticky topic, perfecte oplossingquote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
erg jammer inderdaad, had al een oplossing in de vorm van een gesloten sticky topic waarin alleen dolle_hond zelf kan posten, maar dat vonden ze maar niks.
net als een mededelingen topic voor mods.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gesloten sticky topic, perfecte oplossing
qua TT of ken je de serie niet?quote:
Dat is een oude Britse komedie serie, de voorloper van b.v. een serie als Bottom, over 4 ransapen van jongeren in een huis, met een hippie, een anarchist, een sexueeel gefrustreerde viespeuk en 'the cool dude'.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Ik weeet het echt niet...
op een gegeven moment was er ook een mooi Kodak-momentquote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Gave foto van de match van zojuist:
[afbeelding]
er zullen wel een paar niet van statistiek houdende mod's, FA's en A's zijn, errug jammer.....quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
net als een mededelingen topic voor mods.
En dit zijn fans van Federer in Shanghai of niet ?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Die Zwitserse fans zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
[afbeelding]
(Doet me denken aan het WK 2002)
zaterdag in de arena waren er ook chinezen voor NL. de bevolking is multiculureel, waarom de voetbalsupporters dan niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Die Zwitserse fans zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
[afbeelding]
(Doet me denken aan het WK 2002)
heb ie gesmst?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje zojuist vanuit Australië: "Ze gaan hier echt helemaal uit hun dak. Lijkt wel of ze het WK hebben gewonnengekkenhuis"
Hier ook, en ondertussen hagelt het.quote:
De engelse versie van SamSamquote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Ken eigenlijk alleen "Man about the house" of zoiets...
ja ik had hem gesmst om hem veel plezier in het feest daar te wensen en dat was zn antwoordquote:
hier gelukkig niet, vanmorgen dan weer welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Hier ook, en ondertussen hagelt het.
Is vroeger al eens geprobeerd, maar dat werkte niet echt lekker.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
erg jammer inderdaad, had al een oplossing in de vorm van een gesloten sticky topic waarin alleen dolle_hond zelf kan posten, maar dat vonden ze maar niks.
quote:
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
En Rijsbergen en de Jong.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef Bjoro het volgende:
nu nog Don Leo......
....is Arie Haan eigenlijk al uitgeschakeld ??quote:
Volgens mij uitgeschakeld en ontslagenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
....is Arie Haan eigenlijk al uitgeschakeld ??
gelukkig niet door zijn eigen spelersquote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie Haan is gewoon genaaid
en jarigquote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie Haan is gewoon genaaid
Morgen, zondag en maandag is er helemaal niemand jarig, dat moet eigenlijk niet kunnen....quote:
gaan we ff zoeken...vast wel iemand !quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Morgen, zondag en maandag is er helemaal niemand jarig, dat moet eigenlijk niet kunnen....
even op adem komen voor de volgende wedstrijd....quote:
19:30 op Talpaquote:Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef Vom het volgende:
Wordt Jong Oranje eigenlijk nog ergens uitgezonden?
dat is mij wel verteld ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:47 schreef Bjoro het volgende:
Talpa toch ?
bier kopen, dat moet ik nog doen!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef snellejelle het volgende:
ik heb geen zin meer vandaag, gelukkig hebben we zodirect een borrel
dadelijk even 4 kratjes Bavaria halen voor 9,99quote:Op woensdag 16 november 2005 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
bier kopen, dat moet ik nog doen!
waar is die actie?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
dadelijk even 4 kratjes Bavaria halen voor 9,99
quote:Na WK 1974 ook WK 2006 in Duitsland met Australië erbij. Ik krijg een naar voorgevoel...
Jorrit de Bruijn
AH XL (in TIlburg)quote:
zie de post boven jou! Is geen landelijke actie, is volgens mij nog een openingsaanbieding......quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Edah denk ik
zie ook: http://www.goedkoopbier.nl/
zag het al, maar snel even aangepastquote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
zie de post boven jou! Is geen landelijke actie, is volgens mij nog een openingsaanbieding......
ik blaas het nu jouw kant opquote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef dndiek het volgende:
Wat is het leven in TIlburg toch fijn! Hier is het nog steeds droog
Doet me niksquote:
ik kijk morgen wel ff achter op AD sportwereld, daar staan altijd de jarigenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Morgen, zondag en maandag is er helemaal niemand jarig, dat moet eigenlijk niet kunnen....
Hoi Bosquote:Op woensdag 16 november 2005 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Waarom wachten op vannacht als ze er 's middags ook op is (was)quote:
Ja, hoewel ik er vandaag vanaf ben geblevenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoi Bos
Weer klaar met koekhappen?
niks wachten, maar ook genietenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wachten op vannacht als ze er 's middags ook op is (was)
of op http://www.eversstaatop.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:oi
Ambro goed nieuws, vannacht weer Wytske
[..]
ik kijk morgen wel ff achter op AD sportwereld, daar staan altijd de jarigen
quote:
Mooi, het schijnt trouwens dat ze had gezegd afgelopen nacht ook te presenteren, maar dat ze niet was. Hoorde ook dat ze bij 538 zat vannachtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:oi
Ambro goed nieuws, vannacht weer Wytske
volgens mij heb ik dr wel gezien vannachtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi, het schijnt trouwens dat ze had gezegd afgelopen nacht ook te presenteren, maar dat ze niet was. Hoorde ook dat ze bij 538 zat vannacht![]()
internot is echt walgelijk inderdaad !quote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's op internet, daar geloof ik niet in. Geef mij maar ouderwets de krant
Bord op schoot ==> wat eten we eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
ik ga alvast koken,
Wie wil er tafel dekken? , of nemen we het bord op schoot voor de TV?
Op welk kanaal zit eurosport eigelijk?
Is ze er dan drie nachten op rij?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dr wel gezien vannacht
Over een uurtje weer een freeroll tournament he?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima hoor
* Da_Sandman zit lekker te pokeren
Yep, thanks for remindingquote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over een uurtje weer een freeroll tournament he?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:52 schreef Gollemrulez het volgende:
hup T&T hup laat Don Leo niet in zn hempie staan hup T&T hup
Neuh, die selectie van hen is compleet...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, had best gemogen op zich. Kan jij niet regelen dat je met 2 mee moet? Dan zie ik je zaterdag.
Ik zie hem al bij de coach komen ... coach, neem me mee, want MM wil me zienquote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, had best gemogen op zich. Kan jij niet regelen dat je met 2 mee moet? Dan zie ik je zaterdag.
Nou, ik kan hem info geven over ASWH 3, dan staat ie sterk.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zie hem al bij de coach komen ... coach, neem me mee, want MM wil me zien
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
De zelfgemaakte kaasfondue smaakte ook heerlijk.
Ook leukquote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
Hey Clautje!
Ik ben maandag en dinsdag met Europese collega's uit wezen eten. Ben blij dat ik weer een avondje thuis ben
Denk het, 4 uurtjes slaap en dan de Australiers helemaal bekijken was ook te optimistischquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Zonde Boez, roes uitslapen?
Nee, die zitten in [De Babysitter]: Het VBL Cafe #2: Met gratis luiers. twee deuren verder op.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Digger of DD hier?
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, die zitten in [De Babysitter]: Het VBL Cafe #2: Met gratis luiers. twee deuren verder op.
Echt een heerlijke voetbaldag vandaagquote:
Doe nog maar een afzakkertje danquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo, rondje op kosten van Guus, Leo en Foppe.
1 hotel is ook makkelijker voor Guus, Dick, Leo en Marco, hoeven ze niet zo ver te reizen om te klaverjassenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Nu dus echt Klaverjassen in die Heimat, kunnen we uit Hollandse zuinigheid niet met z'n allen 1 hotel afhuren.
Daarom juist.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 hotel is ook makkelijker voor Guus, Dick, Leo en Marco, hoeven ze niet zo ver te reizen om te klaverjassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |