quote:Op woensdag 16 november 2005 18:52 schreef Gollemrulez het volgende:
hup T&T hup laat Don Leo niet in zn hempie staan hup T&T hup
Neuh, die selectie van hen is compleet...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, had best gemogen op zich. Kan jij niet regelen dat je met 2 mee moet? Dan zie ik je zaterdag.
Ik zie hem al bij de coach komen ... coach, neem me mee, want MM wil me zienquote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, had best gemogen op zich. Kan jij niet regelen dat je met 2 mee moet? Dan zie ik je zaterdag.
Nou, ik kan hem info geven over ASWH 3, dan staat ie sterk.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zie hem al bij de coach komen ... coach, neem me mee, want MM wil me zien
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
De zelfgemaakte kaasfondue smaakte ook heerlijk.
Ook leukquote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
Hey Clautje!
Ik ben maandag en dinsdag met Europese collega's uit wezen eten. Ben blij dat ik weer een avondje thuis ben
Denk het, 4 uurtjes slaap en dan de Australiers helemaal bekijken was ook te optimistischquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Zonde Boez, roes uitslapen?
Nee, die zitten in [De Babysitter]: Het VBL Cafe #2: Met gratis luiers. twee deuren verder op.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Digger of DD hier?
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, die zitten in [De Babysitter]: Het VBL Cafe #2: Met gratis luiers. twee deuren verder op.
Echt een heerlijke voetbaldag vandaagquote:
Doe nog maar een afzakkertje danquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo, rondje op kosten van Guus, Leo en Foppe.
1 hotel is ook makkelijker voor Guus, Dick, Leo en Marco, hoeven ze niet zo ver te reizen om te klaverjassenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Nu dus echt Klaverjassen in die Heimat, kunnen we uit Hollandse zuinigheid niet met z'n allen 1 hotel afhuren.
Daarom juist.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 hotel is ook makkelijker voor Guus, Dick, Leo en Marco, hoeven ze niet zo ver te reizen om te klaverjassen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |