net alsof je hem zelf geopend hebtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
die OPen het linkje naar de hools OP wil ook al niet
blijft apart, stonden ook op huntenpop dit jaar, je zit na afloop echt te denken van wat the fuckquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 05:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
gOTEedsredomme
werd weers es tijd dsa kt bezopen sawa
Doei
De files probeerden je tegen te houdenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh, gisteren een leuke drukke dag op de METS gehad, maar wat een hel om er te komen zeg
Marine Equipment Trade Show, de grootste beurs op dit gebied ter wereld, met uitsluitend zakenlieden, geen particulieren (Dus pakken all over the place en een hotelkamer in ijdorp zul je nu ook niet vinden).quote:Op woensdag 16 november 2005 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is de METS?
Dan zal die waarschijnlijk ook op TV Home komen. Gister paar minuten Omrop Fryslan gekeken, wat een taaltjequote:Op woensdag 16 november 2005 09:16 schreef Againzender het volgende:
De gemeente Amsterdam wil AT5 aan UPC verkopen![]()
fotoquote:Op woensdag 16 november 2005 08:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een russische klant had ene nieuwe inkoop manager, bloedmooie jonge meid met zo'n heerlijk russisch engels accentje![]()
quote:
Was wel lief dat iedereen probeerde me niet in ijdorp te laten gerakenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
De files probeerden je tegen te houden
nee op een schilderij van vermeer, nou goed.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
prachitg die goochelaars bij BvD
die gasten waren bij ons op dat personeelfeest.....jammer dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 16 november 2005 05:09 schreef pascalheister het volgende:
mogge
blijft apart, stonden ook op huntenpop dit jaar, je zit na afloop echt te denken van wat the fuck
Gofter, komt daaaaaar die koppijn vandaanquote:Op woensdag 16 november 2005 05:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
gOTEedsredomme
werd weers es tijd dsa kt bezopen sawa
Doei
Ik las golferquote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gofter, komt daaaaaar die koppijn vandaan![]()
Dat WILDE je natuurlijk lezenquote:
Hoiquote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen,
Hoe staat het met Ome Guus?
0-0quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen,
Last van m'n onderkaak
Kan niet eens goed kauwen
Hoe staat het met Ome Guus?
Briljante schijnbeweging om de steekpass bij Bresciano te deponeren natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
dat guus kewell niet in de basis had staan
que?quote:
Whehehequote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
uit 't wereldje van VI:
Overvallers tevergeefs op zoek naar Seedorfs penaltybokaal.
Valt mee hoor, het is wel eens erger geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
que?
En doe voorzichtig he, volgens mij heb ik nog wat bloed in mn alcohol zitten, ik kraam al de hele wedstrijd onzin uit, vraag schiggie maar
Nog lange niet, nog lange niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef Againzender het volgende:
Wanneer zal appelsientje online komen?
oefening ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
over 20 minuten gaat hier het brandalarm af.....
gelukkig is het droog....
Brandoefening?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
over 20 minuten gaat hier het brandalarm af.....
gelukkig is het droog....
Hij is in ieder geval niet in het stadion.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die loopt nu polonaise in het stadion.
of hij babbelt met Guus.
tenzij jij zelf wat van plan bent natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
yep...anders weet je het niet van te voren, toch??
oefening was op m'n werk altijd onaangekondigd,quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook alquote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
oefening was op m'n werk altijd onaangekondigd,
In het echie krijg je toch ook geen waarschuwing van te voren?
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, ik werk met theeblaadjes en tarotkaartenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staan
een bureau is geen bureau zonder glazen bolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.............. je hebt neem ik aan toch wel gewoon een glazen bol op je bureau staan
succes met de oefening !quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
ben ff weg....
en alle brandblusser in paniek leegspuiten natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes met de oefening !
lijkt me trouwens mooi, om er helemaal in op te gaan.
Gaan schreeuwen BRAND BRAND en als een dolle stier door de toko te rennen !
da's inderdaad wel lachen. krijg je meteen een cursus "rust bewaren"quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes met de oefening !
lijkt me trouwens mooi, om er helemaal in op te gaan.
Gaan schreeuwen BRAND BRAND en als een dolle stier door de toko te rennen !
ow, goed plan. nu wil ik hier ook een oefeningquote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar collega's van 4 hoog naar beneden donderen, om ze van de brand te redden
en nog klikken ookquote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ff een topic openen in ONZ
Wat zou jij doen tijdens een brandoefening ?
Dus ik klikken natuulkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ff een topic openen in ONZ
--> ONZquote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Ja hoor. Op tijd om de ontknoping van de wedstrijd in Australie nog even mee te pikken.quote:
oei....wordt lastig voor ze, denk dat ze er dan alsnog uitvliegen, hetgeen ik niet hoop overigens !quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verlengen bij Ome Guus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |