Waarom wachten op vannacht als ze er 's middags ook op is (was)quote:
Ja, hoewel ik er vandaag vanaf ben geblevenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoi Bos
Weer klaar met koekhappen?
niks wachten, maar ook genietenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wachten op vannacht als ze er 's middags ook op is (was)
of op http://www.eversstaatop.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:oi
Ambro goed nieuws, vannacht weer Wytske
[..]
ik kijk morgen wel ff achter op AD sportwereld, daar staan altijd de jarigen
quote:
Mooi, het schijnt trouwens dat ze had gezegd afgelopen nacht ook te presenteren, maar dat ze niet was. Hoorde ook dat ze bij 538 zat vannachtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:oi
Ambro goed nieuws, vannacht weer Wytske
volgens mij heb ik dr wel gezien vannachtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi, het schijnt trouwens dat ze had gezegd afgelopen nacht ook te presenteren, maar dat ze niet was. Hoorde ook dat ze bij 538 zat vannacht![]()
internot is echt walgelijk inderdaad !quote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's op internet, daar geloof ik niet in. Geef mij maar ouderwets de krant
Bord op schoot ==> wat eten we eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
ik ga alvast koken,
Wie wil er tafel dekken? , of nemen we het bord op schoot voor de TV?
Op welk kanaal zit eurosport eigelijk?
Is ze er dan drie nachten op rij?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dr wel gezien vannacht
Over een uurtje weer een freeroll tournament he?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima hoor
* Da_Sandman zit lekker te pokeren
Yep, thanks for remindingquote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over een uurtje weer een freeroll tournament he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |