en niet van de koude denk ik?quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn teen is vanavond precies net zo blauw als vanmorgen
ik ben de rotste nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nee niet van de kou
maar bedanktIk had geen zin om een nieuw topic te openen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge![]()
Geen id Xilantof, ze waren er mee bezig.
Dank je JW !quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:18 schreef Jelleee het volgende:
Dies mooi Pie!
Wow!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is nou het probleem met Blijdorp en die tijgerkooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het probleem niet helemaal hoorIk vind de tijgerkooi in Blijdorp juist een van de mooiere die ik gezien heb. Je moet alleen ff goed door het gaas mikken
Mooie foto's P. zonder meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie het probleem niet helemaal hoorIk vind de tijgerkooi in Blijdorp juist een van de mooiere die ik gezien heb. Je moet alleen ff goed door het gaas mikken
Zonder gaas is idd veel mooierquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto's P. zonder meer![]()
Tuurlijk moet je goed mikken om die kop er goed op te krijgen, maar ik heb liever die beperking niet .. . wil wel mikken maar dan ergens anders.
Komt ook vanwege mijn natuurlijke aversie tegen dat gaas, waarom ik er zo tegen over sta.![]()
Als ik het goed interpreteer ... ben ik ook blij dat ik die situatie niet gezien heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonder gaas is idd veel mooierMaar je hebt vermoedelijk nooit het oude hok gezien
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als ik het goed interpreteer ... ben ik ook blij dat ik die situatie niet gezien heb.![]()
WHZquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Getverquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het oude hok was vooral een hoop beton waar dat beest zenuwachtig probeerde de camera te ontwijken
Menig FOK!-ker kan dat beamen denk ik
![]()
Dank je. Ik stond naast PdH toen hij de zijne maaktequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Shark, ook jouw tijgerfoto is mooi![]()
Yepp, maar dan is het afwachten of de tekening van de kop er nog mooi opkomt en niet te licht wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je. Ik stond naast PdH toen hij de zijne maakte
En toch moet het beter kunnen.. licht in ogen bedoel ik
Elke keer als ik langskom zitten ze 'toevallig' achter de heuvelquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Yepp, maar dan is het afwachten of de tekening van de kop er nog mooi opkomt en niet te licht wordt.
Hebben jullie nog mooie foto's kunnen maken van de gorilla's? Ik heb eentje kunnen nemen(slecht) , maar door het glas ...daar waren ze zichtbaar. Maar het was smoordruk daar voor het glas.![]()
Elke keer pech dus wat die Gorilla's betreft. Voor mij is het toch te ver rijden om daar ff te kijken of ze fotografeerbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Elke keer als ik langskom zitten ze 'toevallig' achter de heuvel
Wel mooie ooievaar pics gemaakt de laatste keer.
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Elke keer pech dus wat die Gorilla's betreft. Voor mij is het toch te ver rijden om daar ff te kijken of ze fotografeerbaar zijn.
Ik heb in Blijdorp ... geloof ik ...niet eens de ooievaars gezien, wel andere dieren ....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staan er altijd 1 of 2 tussen de flamingo's. En een hoge paal bij het leeuwenhok heeft een nest.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb in Blijdorp ... geloof ik ...niet eens de ooievaars gezien, wel andere dieren ....![]()
Aha ...vandaar ... de leeuwen kon ik niet meer zien, moest weg en van 11 uur 's morgens naar circa 17 uur was ook wel genoeg. 4 hertog Jan's ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er staan er altijd 1 of 2 tussen de flamingo's. En een hoge paal bij het leeuwenhok heeft een nest.
Goedemorgen Marjo!quote:Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Tja, Pie soept uit principe niet, en voor je principes moet je wat over hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Pie:
Gorilla achter glas in Antwerpen(heb wel de spiegeling van een buggy en twee kindervoetjes weg moeten soepen) maar het is dus wel mogelijk
[afbeelding]
Dan gebruiken ze hetzelfde gaas als in Artisquote:Gier door gaas (mijn lens pastte er net doorheen)
[afbeelding]
Ik heb al een week geen bier meer gehad wegens ziekte...quote:
Ik doe het altijd zo:quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
govvevomme
Ik word zo dement als een deur.. Wil ik weer bezig met foto's editen in PS, weet ik niet meer hoe het moest! Het was iets met layer dupliceren en die zwart/wit maken en dan gummen op de eerste layer.. Maar ik kan de volgorde en knoppies niet meer vinden..![]()
Ik wil dus net zo'n foto bewerking creeeren als de -Marjo- met Minni Mouse oren foto in de wedstrijd van 2 of 3 maanden terug...Maar door de dementie week-nie-meer-hoe
![]()
Het wordt es tijd voor een centraal tutorial-topic.
En volgens mij had Poseidon een linkje gezet, maar ik wil geen 120 topics door lezen om te kijken waar het stond.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo:
gedeelte dat je in kleur wilt houden selecteren met je polygone lasso. CTRL-C / CTRL-N / CTRL-V
dan je origineel omzetten naar ZW en daarna weer naar RGB
Je uitgeknipte plaatje weer selecteren (CTRL ingedrukt houden en op de laag klikken) Weer terugplakken in je origineel CTRL-V, misschien beetje schuiven om 'm op de juiste plek te krijgen, beetje doezelen nog (feather) en klaar.
er is een makkelijkere manier maar die weet ik nietiets met maskers ofzo maar die gebruik ik nooit.
Twee lagen: onderste laag kleur, bovenste laag zwart/wit en dan gummen. Zo doe ik het iig...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En volgens mij had Poseidon een linkje gezet, maar ik wil geen 120 topics door lezen om te kijken waar het stond.Ik snapte die layer methode namelijk, maar doe iets niet goed.
oh maar mannetje was sowieso van plan bijtijds te vertrekken dus dat redden we welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef Re het volgende:
[..]
jamaar ik moet om uurtje of 5 weg...
hahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik moet ook nogeens een fiets kopen
"Hi, yes I am interested.quote:--- henry ben <henryben2005@hotmail.com> wrote:
> AFRICAN DEVELOPMENT BANK NIGERIA PLC
> OFFICE OF ACCOUNTANT
> CEO;DESK
> 45B IKOYI STREET LAGOS NIGERIA
>
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> DEAR SIR,/SIR
> Good-day,i hope this will not raise an embarrassment
> to you.because we have not see each other or
> comminucate before in life apart from this email
> now.
>
> I,m a senior secretary in (AFRICAN DEVELOPMENT BANK
> PLC ).meanwhile i got your contact from london
> chembers and commerce when i travelled for an
> official meeting.
>
> And what relly inticed me to mail you is
> because of the problem facing me in my mind.actua
> lly every body have to carter for his/her own
> problems,but atimes we have to consider some certain
> things in human life. although a lot of things are
> going on in the world today that made some to be
> scared especially interms of transaction like this
> ,but there is some honest one,s to deal with.because
> nobody knows what tomorrow will be. .
>
> This woman called (MISS MIRRIAN SHERIFF)single from
> lran country.a business woman,she travels to other
> countries deal,s in gold jeweries and other iterms
> and she is very good to me.
>
> It was yesterday that we got information that she
> has died since last year october 2001.through
> american news agency.
>
> Why,she was involved in that tragedy story that
> occoured in world trade centre new york u.s.a.
> and she depossited ($10.5000,000M) ten million
> five hundred thousand us dollers only in our bank.
>
> And nobody to come and claim this fund as the
> relative of her.now my bank was saying that from now to
> the
> end of the next month if we did,nt see any of her
> relative it means that the money has become bank fund.
>
> Please this is what made me to mail you today .so
> that we can do some thing about this issue don,t be
> scared of anything i,m covered in terms of informations
> concerning the money and documents. finally keep
> this information withing you because it is conf
> idential and mail me immediately you recieve this
> message.so that we will know what to do next to pull
> it out before it will be too late.also your phone
> and fax number.
>
> PLEASE I,M WAITING URGENTLY
> ALTERNATIVE MAIL(benvola@ny.com)
> Thanks from:please include your mobile and fax
> number for urgent .
>
Ik maak een layer, dan maak ik het origineel zwart-wit, en dan met de history brush de kleurtjes terugtoveren. Plaatje pletten: klaar!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
govvevomme
Ik word zo dement als een deur.. Wil ik weer bezig met foto's editen in PS, weet ik niet meer hoe het moest! Het was iets met layer dupliceren en die zwart/wit maken en dan gummen op de eerste layer.. Maar ik kan de volgorde en knoppies niet meer vinden..![]()
Ik wil dus net zo'n foto bewerking creeeren als de -Marjo- met Minni Mouse oren foto in de wedstrijd van 2 of 3 maanden terug...Maar door de dementie week-nie-meer-hoe
![]()
Het wordt es tijd voor een centraal tutorial-topic.
Goed bezig Shark!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef Shark.Bait het volgende:
kheb er weer 1
[..]
"Hi, yes I am interested.
My phone number is 06-go-fuck-yourself
regards,
George Bush"
Ik weet niet hoe de foto bedoeld isquote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik maak een layer, dan maak ik het origineel zwart-wit, en dan met de history brush de kleurtjes terugtoveren. Plaatje pletten: klaar!![]()
[afbeelding]
M&Ms anyone?
ow ja, ik moet die van mij nog bevrijden van zijn/haar benarde positie...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik moet ook nogeens een fiets kopen
http://www.fotologie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=33quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En volgens mij had Poseidon een linkje gezet, maar ik wil geen 120 topics door lezen om te kijken waar het stond.Ik snapte die layer methode namelijk, maar doe iets niet goed.
Lust op wekkend is hij idd niet echt. Leuk gedaanquote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de foto bedoeld is
maar ik moest lachen![]()
Maken hun een gekleurde foto .. zwart-wit behalve dat bord? :/quote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
http://www.fotologie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=33
Succes, ik vind het ook nog steeds de makkelijkste manier.
Jij hebt het niet zo op M&Ms?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Lust op wekkend is hij idd niet echt. Leuk gedaan![]()
Hey ik ben geen vrouw! Het eten van chocolade heeft voor mijn niets met sex te maken hoor.quote:
Het kan vast op nog 29 manier en minstens de helft er van zal sneller zijn, maar dit is even simpel als doeltreffend en dat werd gevraagd. Maar mocht je tips hebben schrijf dan zelf eens een gedetaileerde uitleg en dan kunnen we het allemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 19:00 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Maken hun een gekleurde foto .. zwart-wit behalve dat bord? :/
Wat moeilijk, :l Kan toch ook zwart wit en dan dan.. kleur, is minder werk.
Maar de GIMP versie hieronder!
Gimp - Selective Color
ja hier is het wel ok, maar om nou van een feesie te sprekenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef mother-mother het volgende:
JA! en hoe is t hier?![]()
ik verveel me kapot zeg bleh![]()
pyamaparty!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
ja hier is het wel ok, maar om nou van een feesie te spreken![]()
, dan zelf maar een maken
vinkje aanstaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef mother-mother het volgende:
wat is dit nou weer voor iets raars?
moet bij iedere reactie opnieuw inloggen?![]()
goed lesje fotoshop trouwens hierboven , wil zoiets gedaan hebben met foto's van mn kids
handy nou ff kijken of t lukt![]()
lakens?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
pyamaparty!![]()
weet alleen niet of ik n pyama heb![]()
hey ik heb een idee!quote:
Toga-FOT-meet?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey ik heb een idee!
(...)
enne togaparty?
he-he als je het zo vraagtquote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey ik heb een idee!
als jij dat nou s doet voor mij ?ah joh ah joh ahhh
![]()
jij hebt die foto's gemaakt waarbij dat bij zou moeten gebeuren
zo mooi dat is dan geregeld![]()
enne togaparty?
onder slapen , maar dat is wel een hele rare uitspatting hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
he-he als je het zo vraagt... ik zal eens kijken
en ja wat wil je anders met lakens doen
Witte togasquote:
je vergeet vrieskou , ijspegels ...........NEEquote:Op woensdag 16 november 2005 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Witte togas
Veel water
ff denken, hoor!... JA!
als fotograaf in winterjas heb je daar geen last van hoor. alles voor een mooie prent.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je vergeet vrieskou , ijspegels ...........NEE![]()
truste.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef mother-mother het volgende:
tja soms snap ik mn eigen humor ook niet
truste allen , ik ga plat toedels!!![]()
![]()
subtiliteit soms ook leuk hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef blackbully het volgende:
jammer dat de speen blauw is en niet een kleur die meer uitspringt. verders wel leuk
ja vort hupquote:Op donderdag 17 november 2005 00:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
ahhhhhhh
goed joh!!
ow ja ik sliep![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja vort hup... maar dat is het idee dus he
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja!!
ik heb die andere schat ff in userfoto's gezet
hij zit er wel s bij dus kan wel dacht ik zo
truste doeiiii![]()
![]()
nou lekker slapen, dromen en lekker weer op strakkies met die springende guppen op je hoofdquote:
shit ja , zie je ik ga morgenochtend is dat echt aan de handquote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
nou lekker slapen, dromen en lekker weer op strakkies met die springende guppen op je hoofd
truste
....run...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit ja , zie je ik ga morgenochtend is dat echt aan de hand![]()
bye![]()
das waar maar je maakt een contrast wat niet echt opvald das naar mijnmening niet echt supper.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Re het volgende:
[..]
subtiliteit soms ook leuk hoor... was ff snel trouwens
... naar bedquote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja waar gaan we naartoe?die sig
![]()
zekersquote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar je maakt een contrast wat niet echt opvald das naar mijnmening niet echt supper.
als het nu een felle blauw kleur was maar ook deze is redelijk grouw. maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
lamp zou ik me niet zorgen om maken die kan je altijd bijkopen ik heb een falcon eyes LHD-500 set geloof ik kan je allerlij soorten spots ingooien, geheel verstelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 00:39 schreef blackbully het volgende:
was ook maar een snel stukje critiek niet zozeer op jou of uitvoering maar wat ik anders zou doen als ik zo'n resultaat wou behalen.
ps. eff een vraag. ik zoek een spot om in de studio wat licht acsenten te kunnen maken op het model. enig idee welke spot goed te mikken en te stellen is in formaat en vorm en met de zelfde kleurtemp als een flits lamp?
nix mis met een bed overdag hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moeten we niet overdag onder elkaar gaan posten![]()
ik heb de 300 seriequote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef Re het volgende:
[..]
lamp zou ik me niet zorgen om maken die kan je altijd bijkopen ik heb een flcon eyes LHD-500 geloof ik kan je allerlij soorten spots ingooien, geheel verstelbaar
ja is ook top spul iddquote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb de 300 serie
maar als ik een andere lamp er bij pak ga ik toch kleur verschillen zien?
is meer logika als testen moet ik eerlijk zeggen
ik zit er aan te denken om een PC-spot te kopen
(is theater licht wat je kan stellen in bundel scherpte van het licht dus of een scherpe schaduw of met een soort blur en met 4 shutters om het licht beter te kunnen mikken en overtollig licht in de spot al weg te halen)
ja dat had je al gezegd ergens tijdje geleden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee snachts ook niet , ik ga er maar in ook denk ik
of had ik dat al gezegd![]()
Thnx Xilquote:Op donderdag 17 november 2005 08:25 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaalik zit weer op school
nette foto PDJ, en idd die ogen zijn jammer..
Ik heb me er van de week een aangeschaft. Het was heel erg wennen aan het werken met zo'n ding. Het princiepe is anders als dat van een muis, maar al je eenmaal gewent bent is het ideaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
Poseidon, Jellee en de rest Thank you Thank you Thank you![]()
![]()
![]()
Ik heb de links gebookmarked... EN eens kijken voor een Wacom Tablet, want dat werkt toch handiger..
@PW: Als je die ogen van die slang eens vel Rood kleurt...![]()
Mogguuhhh HMquote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
vel rood? Ik zou de ogen dan toch maar Fel rood doenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
Poseidon, Jellee en de rest Thank you Thank you Thank you![]()
![]()
![]()
Ik heb de links gebookmarked... EN eens kijken voor een Wacom Tablet, want dat werkt toch handiger..
what a happy little snake Pie!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguuhhh HM
Rood vond ik niet gaaf, dus maar mijn ogen er in gezet![]()
[afbeelding]
Wellusquote:
Welke?? Ik zit heel sterk te denken aan de Intuos3-A5 versie.. Als ie maar werkt met PS7. Anders moet ik eerst nog CS2 regelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb me er van de week een aangeschaft. Het was heel erg wennen aan het werken met zo'n ding. Het princiepe is anders als dat van een muis, maar al je eenmaal gewent bent is het ideaal.
Ik heb een ouwetje overgekocht van iemand omdat ik het eerst eens wil proberen. Bij mij werkt hij trouwens in alle programma's prima.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke?? Ik zit heel sterk te denken aan de Intuos3-A5 versie.. Als ie maar werkt met PS7. Anders moet ik eerst nog CS2 regelen.
Hey Donnaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
what a happy little snake Pie!hij kijkt zo blij nu
![]()
mogge trouwens![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat een luizenleven heb jij man.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag ik heb even een belangrijke mededeling voor jullie.
WEEKEND!!!!!!!!
Nanananaquote:
Ik ken ook een Linnepin ... alleen heb je vast die niet op de foto gezetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun komt ook weer even kijken
Gister een erg gezellige minimeet gehad met Innepin. Ik heb heel veel foto's gemaakt, en heel veel niet echt goede. Ik heb wel heel goed kunnen oefenen met instellingen met verschillende soorten licht.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
moggeeehhh saampjes![]()
@RonaldVik heb het up-and-running
![]()
Tof, ik zit namelijk de hele dag binnenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel heerlijk fotoweer buiten zeg
ja vet, ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Tof, ik zit namelijk de hele dag binnen![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:35 schreef PoseidonVS het volgende:
Bijna weekeind.
Ik kan niet wachten.
Zolang er geen 23000 dominosteentjes omgaan hier zijn ze redelijk veilig hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Mussen schieten is erg in tegenwoordig. Zorg je voor een leuk persberichtje?
Proost....ik doe straks met je mee met cognacquote:
Poelier met kant-en-klare maaltijden in het winkelcentrum hier om de hoekquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
kipshoarmaschotel
Tering waar haal je dat??
Stel je niet zo belachelijk aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef HMaster-II het volgende:
Ik sta op plaatst 31...En en en er zijn mensen die onder mij staan die veeeeeel langer op Fok! zitten..
![]()
Ik begin een spammelotje te worden![]()
Tijd om af te kicken geloof ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:20 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Fotografie-forum gepost?
003. 6940 PdeHoog
ik ben helaas gebonden aan noodzakelijke huis-tuin-en-keuken klusjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er morgen nog iemand foto's maken op een leuke plek? Ik heb zin in iets
Ik wil eigenlijk zondag nog even gaan misschien, maar morgen niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er morgen nog iemand foto's maken op een leuke plek? Ik heb zin in iets
slim plan, daar ben ik al DUUZEND keer geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Eens kijken of ik iets originelers kan verzinnen als Reinauwen.
Waar moet je anders heen als Utrechter op zondag middag?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slim plan, daar ben ik al DUUZEND keer geweest
Beats the crap out of mequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Waar moet je anders heen als Utrechter op zondag middag?
Jij hebt je windowsgeluidjes uitstaan?quote:
nee, maar god, zo spannend is dat toch niet, windowsgeluidjes in een nummer verwerken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij hebt je windowsgeluidjes uitstaan?
Slaaplekker Flash!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ongeveer NU mn bed in, en ik zie wel wanneer en hoe ik eruit kom
Same here...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
och ja wel hoor.
maar ben net wakkerdus ben nu nog een beetje duf
![]()
Nog niet. Ik probeer momenteel Robbie Williams kaarten te bemachtigen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
staat er nog iets fotografisch op het programma vandaag?
succes!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nog niet. Ik probeer momenteel Robbie Williams kaarten te bemachtigen...
door gaat het zowiezo welquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Ik heb vandaag helaas niks op het programma staan, een beetje weerkaarten in de gaten houden, daar zal het voorlopig wel even bij blijven.
Ik hoop nu dan het 26 nov door gaat, luchtdruk dalend naar 985 hPa, dit levert een leuke windsnelhied van 30m/s op
Euh waar??quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
door gaat het zowiezo wel
we kunnen altijd een cafeetje ofzo in duiken
Ben jij zo'n weerliefhebbert?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Ik heb vandaag helaas niks op het programma staan, een beetje weerkaarten in de gaten houden, daar zal het voorlopig wel even bij blijven.
Ik hoop nu dan het 26 nov door gaat, luchtdruk dalend naar 985 hPa, dit levert een leuke windsnelhied van 30m/s op
Ik ben gek op het weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ben jij zo'n weerliefhebbert?
Ik denk dat ik volgend weekend eens in Duisburg ga koekeloeren. Misschien. Als het weer een beetje redelijk is. En ik m'n bed op tijd uit kan komen.
Sorryquote:
Hihi ...ik krijg altijd de kriebels als ik weersites bekijk en dan zie dat er drukdaling is en dan ff lekker snel naar lager dan 1000hPa. Betekend slecht weer, maar krijg je mooie luchten vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de oven maar eens aanslingeren voor een BUP
Dank jequote:
En dan kom je hier ff de boel doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Xilantof het volgende:
zow, heb je gestreken...
nog stofzuigen, opruimen en dweilen![]()
Low light conditions zijn gewoon erg moeilijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeWas nog best moeilijk binnen
Aan het model lag het niet
Maar het kan gewoon zo mooi zijn als het wordt zoals je het in je hoofd hebt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Low light conditions zijn gewoon erg moeilijkIk heb er ook nog geen goede modus voor gevonden hoor...
Dat zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar het kan gewoon zo mooi zijn als het wordt zoals je het in je hoofd hebt...
Idd, bij mij is het al helemaal raak, een dikke storm uit het NW bij temps van 5 graden, oeeequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hihi ...ik krijg altijd de kriebels als ik weersites bekijk en dan zie dat er drukdaling is en dan ff lekker snel naar lager dan 1000hPa. Betekend slecht weer, maar krijg je mooie luchten vanStrak blauw is wel leuk weer om buiten te zijn, maar ook zo saai
![]()
phoequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan kom je hier ff de boel doen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben sowieso niet zo'n vogelaar eigenlijk
Morgen vooral in het noorden en westen kans op wat buien maar ook de zon zal daar te zien zijn. In het binnenland is er kans op een bui maar ook de zon zal er regelmatig door komen, in het zuiden blijft het mogelijk bewolkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja, misschien is het morgen mooi weer en kan ik foto's maken van de rest van het gevogeltetotnogtoe kwamen er mussen, koolmeesjes, merels, spreeuwen, 1 roodborstje dus en duiven
die hoeven van mij dus niet op af.
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het landquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vooral in het noorden en westen kans op wat buien maar ook de zon zal daar te zien zijn. In het binnenland is er kans op een bui maar ook de zon zal er regelmatig door komen, in het zuiden blijft het mogelijk bewolkt.
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje inquote:
Ook maar eens een dagje niet hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het land
In dat roodborstje?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje in
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje in
Je mag nog blij zijn dat je het droog houdquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het land
Ik denk dat ik maar binnen wat ga experimenteren met licht enzo dan...ik hou niet van koud en grijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat je het droog houd
Nah mocht de voorspellingen waar zijn dat we deze winter veel sneeuw gaan krijgen dan denk ik toch dat jij erop uit gaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar binnen wat ga experimenteren met licht enzo dan...ik hou niet van koud en grijs
ja heel eventjes...met een warme auto naar een leuke lokatie, vlug een paar keer klik doen en dan weer snel de warme auto inquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah mocht de voorspellingen waar zijn dat we deze winter veel sneeuw gaan krijgen dan denk ik toch dat jij erop uit gaat
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja heel eventjes...met een warme auto naar een leuke lokatie, vlug een paar keer klik doen en dan weer snel de warme auto in
Wel als je het net op tijd ziet, gauw 6 foto's denkt te maken, doorschiet tot de zon weg is, en bij de PC erachter komt dat er geen kaartje in zit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef pea4fun het volgende:
@fles, zonsondergangen zijn toch niet zo snel weg dat je er niet ff je kaartje in kan proppen?
en een beetje sneeuw dit jaar zou toch ook wel leuk zijn denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb begin maart nog wat mooie foto's in de sneeuw gemaakt in Volendam
Ver weg? das minder dan een maandquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, vooral in Dec kan het wel eens goed los gaan!
Maar het is nog ver weg![]()
Grooste kansen schat ik toch vanaf 10/15 dec
ja johquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken hoe het volgende week in Polen is
Klopt maar in die tussentijd kan er van alles gebeuren, het weer veranderd sneller dan de dagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ver weg? das minder dan een maand
dus das al vrij vlot
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt maar in die tussentijd kan er van alles gebeuren, het weer veranderd sneller dan de dagen![]()
![]()
![]()
Ik kan er ook niet veel aan veranderen, ik kan het wel voorspellenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaja das waar.
En ik "reken me niet rijk" ofzo aan het weer
Ik kan er toch weinig aan veranderen
Langer dan een uur buiten in de sneeuw? brrrrquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat doe ik dus niet, net als 2 maart 2005
20/25 cm sneeuw, bomen besneeuwt etc
denk maar niet dat ik dan even snel paar klikjes maak hoor
ik was langer dan 1 uur buiten
![]()
en alle foto's heb ik nog steeds
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |