ja vort hupquote:Op donderdag 17 november 2005 00:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
ahhhhhhh
goed joh!!
ow ja ik sliep![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja vort hup... maar dat is het idee dus he
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja!!
ik heb die andere schat ff in userfoto's gezet
hij zit er wel s bij dus kan wel dacht ik zo
truste doeiiii![]()
![]()
nou lekker slapen, dromen en lekker weer op strakkies met die springende guppen op je hoofdquote:
shit ja , zie je ik ga morgenochtend is dat echt aan de handquote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef Re het volgende:
[..]
nou lekker slapen, dromen en lekker weer op strakkies met die springende guppen op je hoofd
truste
....run...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit ja , zie je ik ga morgenochtend is dat echt aan de hand![]()
bye![]()
das waar maar je maakt een contrast wat niet echt opvald das naar mijnmening niet echt supper.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Re het volgende:
[..]
subtiliteit soms ook leuk hoor... was ff snel trouwens
... naar bedquote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja waar gaan we naartoe?die sig
![]()
zekersquote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar je maakt een contrast wat niet echt opvald das naar mijnmening niet echt supper.
als het nu een felle blauw kleur was maar ook deze is redelijk grouw. maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
lamp zou ik me niet zorgen om maken die kan je altijd bijkopen ik heb een falcon eyes LHD-500 set geloof ik kan je allerlij soorten spots ingooien, geheel verstelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 00:39 schreef blackbully het volgende:
was ook maar een snel stukje critiek niet zozeer op jou of uitvoering maar wat ik anders zou doen als ik zo'n resultaat wou behalen.
ps. eff een vraag. ik zoek een spot om in de studio wat licht acsenten te kunnen maken op het model. enig idee welke spot goed te mikken en te stellen is in formaat en vorm en met de zelfde kleurtemp als een flits lamp?
nix mis met een bed overdag hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moeten we niet overdag onder elkaar gaan posten![]()
ik heb de 300 seriequote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef Re het volgende:
[..]
lamp zou ik me niet zorgen om maken die kan je altijd bijkopen ik heb een flcon eyes LHD-500 geloof ik kan je allerlij soorten spots ingooien, geheel verstelbaar
ja is ook top spul iddquote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb de 300 serie
maar als ik een andere lamp er bij pak ga ik toch kleur verschillen zien?
is meer logika als testen moet ik eerlijk zeggen
ik zit er aan te denken om een PC-spot te kopen
(is theater licht wat je kan stellen in bundel scherpte van het licht dus of een scherpe schaduw of met een soort blur en met 4 shutters om het licht beter te kunnen mikken en overtollig licht in de spot al weg te halen)
ja dat had je al gezegd ergens tijdje geleden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee snachts ook niet , ik ga er maar in ook denk ik
of had ik dat al gezegd![]()
Thnx Xilquote:Op donderdag 17 november 2005 08:25 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaalik zit weer op school
nette foto PDJ, en idd die ogen zijn jammer..
Ik heb me er van de week een aangeschaft. Het was heel erg wennen aan het werken met zo'n ding. Het princiepe is anders als dat van een muis, maar al je eenmaal gewent bent is het ideaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
Poseidon, Jellee en de rest Thank you Thank you Thank you![]()
![]()
![]()
Ik heb de links gebookmarked... EN eens kijken voor een Wacom Tablet, want dat werkt toch handiger..
@PW: Als je die ogen van die slang eens vel Rood kleurt...![]()
Mogguuhhh HMquote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
vel rood? Ik zou de ogen dan toch maar Fel rood doenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Mogehh![]()
![]()
Poseidon, Jellee en de rest Thank you Thank you Thank you![]()
![]()
![]()
Ik heb de links gebookmarked... EN eens kijken voor een Wacom Tablet, want dat werkt toch handiger..
what a happy little snake Pie!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguuhhh HM
Rood vond ik niet gaaf, dus maar mijn ogen er in gezet![]()
[afbeelding]
Wellusquote:
Welke?? Ik zit heel sterk te denken aan de Intuos3-A5 versie.. Als ie maar werkt met PS7. Anders moet ik eerst nog CS2 regelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb me er van de week een aangeschaft. Het was heel erg wennen aan het werken met zo'n ding. Het princiepe is anders als dat van een muis, maar al je eenmaal gewent bent is het ideaal.
Ik heb een ouwetje overgekocht van iemand omdat ik het eerst eens wil proberen. Bij mij werkt hij trouwens in alle programma's prima.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke?? Ik zit heel sterk te denken aan de Intuos3-A5 versie.. Als ie maar werkt met PS7. Anders moet ik eerst nog CS2 regelen.
Hey Donnaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
what a happy little snake Pie!hij kijkt zo blij nu
![]()
mogge trouwens![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat een luizenleven heb jij man.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag ik heb even een belangrijke mededeling voor jullie.
WEEKEND!!!!!!!!
Nanananaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |