door gaat het zowiezo welquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Ik heb vandaag helaas niks op het programma staan, een beetje weerkaarten in de gaten houden, daar zal het voorlopig wel even bij blijven.
Ik hoop nu dan het 26 nov door gaat, luchtdruk dalend naar 985 hPa, dit levert een leuke windsnelhied van 30m/s op
Euh waar??quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
door gaat het zowiezo wel
we kunnen altijd een cafeetje ofzo in duiken
Ben jij zo'n weerliefhebbert?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Ik heb vandaag helaas niks op het programma staan, een beetje weerkaarten in de gaten houden, daar zal het voorlopig wel even bij blijven.
Ik hoop nu dan het 26 nov door gaat, luchtdruk dalend naar 985 hPa, dit levert een leuke windsnelhied van 30m/s op
Ik ben gek op het weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ben jij zo'n weerliefhebbert?
Ik denk dat ik volgend weekend eens in Duisburg ga koekeloeren. Misschien. Als het weer een beetje redelijk is. En ik m'n bed op tijd uit kan komen.
Sorryquote:
Hihi ...ik krijg altijd de kriebels als ik weersites bekijk en dan zie dat er drukdaling is en dan ff lekker snel naar lager dan 1000hPa. Betekend slecht weer, maar krijg je mooie luchten vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat alles lekker
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de oven maar eens aanslingeren voor een BUP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |