Dank je. Ik stond naast PdH toen hij de zijne maaktequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Shark, ook jouw tijgerfoto is mooi![]()
Yepp, maar dan is het afwachten of de tekening van de kop er nog mooi opkomt en niet te licht wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je. Ik stond naast PdH toen hij de zijne maakte
En toch moet het beter kunnen.. licht in ogen bedoel ik
Elke keer als ik langskom zitten ze 'toevallig' achter de heuvelquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Yepp, maar dan is het afwachten of de tekening van de kop er nog mooi opkomt en niet te licht wordt.
Hebben jullie nog mooie foto's kunnen maken van de gorilla's? Ik heb eentje kunnen nemen(slecht) , maar door het glas ...daar waren ze zichtbaar. Maar het was smoordruk daar voor het glas.![]()
Elke keer pech dus wat die Gorilla's betreft. Voor mij is het toch te ver rijden om daar ff te kijken of ze fotografeerbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Elke keer als ik langskom zitten ze 'toevallig' achter de heuvel
Wel mooie ooievaar pics gemaakt de laatste keer.
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Elke keer pech dus wat die Gorilla's betreft. Voor mij is het toch te ver rijden om daar ff te kijken of ze fotografeerbaar zijn.
Ik heb in Blijdorp ... geloof ik ...niet eens de ooievaars gezien, wel andere dieren ....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staan er altijd 1 of 2 tussen de flamingo's. En een hoge paal bij het leeuwenhok heeft een nest.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb in Blijdorp ... geloof ik ...niet eens de ooievaars gezien, wel andere dieren ....![]()
Aha ...vandaar ... de leeuwen kon ik niet meer zien, moest weg en van 11 uur 's morgens naar circa 17 uur was ook wel genoeg. 4 hertog Jan's ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er staan er altijd 1 of 2 tussen de flamingo's. En een hoge paal bij het leeuwenhok heeft een nest.
Goedemorgen Marjo!quote:Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Tja, Pie soept uit principe niet, en voor je principes moet je wat over hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Pie:
Gorilla achter glas in Antwerpen(heb wel de spiegeling van een buggy en twee kindervoetjes weg moeten soepen) maar het is dus wel mogelijk
[afbeelding]
Dan gebruiken ze hetzelfde gaas als in Artisquote:Gier door gaas (mijn lens pastte er net doorheen)
[afbeelding]
Ik heb al een week geen bier meer gehad wegens ziekte...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |