Die is mooi geworden!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Ties in bubbels:
[afbeelding]
inmiddels ook al weer bijna een maand geleden![]()
Beetje te erg belicht naar mijn smaak..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Ties in bubbels:
[afbeelding]
Leuk ideequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Ties in bubbels:
[afbeelding]
ik dacht ontmoetingsresultaten te zienquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit is geen high key meer te noemen
Laten we die discussie hier verder voerenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit is geen high key meer te noemen
Volgens mij was het ongeschreven regeltje dat de fotograaf ze in FOT post en het model in FOK! Userfoto's #194quote:
heb haar gisteren wat previews gestuurd , dus moet zelf nog echt beginnen , altijd even een dagje rust na een shoot , dan kijk je wat anders tegen de fotos aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij was het ongeschreven regeltje dat de fotograaf ze in FOT post en het model in FOK! Userfoto's #194
En dan gaan we daar zeggen 'wat ben jij een lekker wijf' en hier gaan we mierrenneuken over schaduwtjes en crops.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij was het ongeschreven regeltje dat de fotograaf ze in FOT post en het model in FOK! Userfoto's #194
En dan gaan we daar zeggen 'wat ben jij een lekker wijf' en hier gaan we mierrenneuken over schaduwtjes en crops.
ja met toch wel een stijve nek bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb haar gisteren wat previews gestuurd , dus moet zelf nog echt beginnen , altijd even een dagje rust na een shoot , dan kijk je wat anders tegen de fotos aan
mooie dame ben je (en aapstok: goed werk!)quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
*schop*
Hier dus enkele resultaten van de meet die ik met aapstok gehad heb
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik leer te resizen zonder kleurverlies kan ik er misschien meer plaatsen nog..
Nog een paar zijn er hier te vinden
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mooie dame ben je (en aapstok: goed werk!)
Kunnen we je helpen met het kleurverlies? Kom even naar de SlowChat, daar zit de verzamelde kennis doorgaans
Mooie foto's! Lekker spontaan, je kunt goed zien dat je op je gemak was MissBlissquote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
*schop*
Hier dus enkele resultaten van de meet die ik met aapstok gehad heb
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik leer te resizen zonder kleurverlies kan ik er misschien meer plaatsen nog..
Nog een paar zijn er hier te vinden
Dat vond ik er ook meteen uitspringen idd. En het prettige gebruik van zonlicht. Fraai.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef Icicle het volgende:
[..]
Mooie foto's! Lekker spontaan, je kunt goed zien dat je op je gemak was MissBliss
ben ik het helemaal niet mee eens. Het is niet zo dat je recht haar neusgaten inkijkt, het zijn gewoon een paar zwarte uhm..holtesquote:Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
foto 1 is niet charmant , ivm kijken in de neusgaten van model en schepte ligt op de voorste pluk met haar links ipv van op de ogen
foto 2 is beter , daar ligt de scherpte goed
Ja, en ik vind die linksboven erg mooi. Maar de eerste die je hier boven hebt geplaatst is fotografisch misschien iets op aan te merken of zo, maar die spreekt mij het meest aan door de vrije emotie die er uit spreekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten![]()
Dat van die schaduw op mijn oog zag ik ook ineens gisteren, wel jammer maar goed. Ikzelf vond de foto's erg geslaagd, ik had niet gedacht dat ik zo mooi op een foto kon staanComplimenten voor aapstok dus!
Hebben jullie de rest ook gezien? Die staan hier http://florianvanroekel.com/portretten/album17/ aangezien iedereen het over die eerste 2 foto's heeft..
denk je dat wij een linkje naar meer van dit soort foto's over zullen slaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten![]()
Dat van die schaduw op mijn oog zag ik ook ineens gisteren, wel jammer maar goed. Ikzelf vond de foto's erg geslaagd, ik had niet gedacht dat ik zo mooi op een foto kon staanComplimenten voor aapstok dus!
Hebben jullie de rest ook gezien? Die staan hier http://florianvanroekel.com/portretten/album17/ aangezien iedereen het over die eerste 2 foto's heeft..
Dank je, ja de bovenste hier vind ik ook heel leuk, hoewel hij dan misschien niet 100% scherp op mij is, maar mijn haar. Ik ben natuurlijk maar het model, dus ik let daar sowieso minder opquote:Op donderdag 17 november 2005 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en ik vind die linksboven erg mooi. Maar de eerste die je hier boven hebt geplaatst is fotografisch misschien iets op aan te merken of zo, maar die spreekt mij het meest aan door de vrije emotie die er uit spreekt.
Ik hoorde er niemand overquote:Op donderdag 17 november 2005 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
denk je dat wij een linkje naar meer van dit soort foto's over zullen slaan?
Ik had er de eerste keer al naar gekeken, die met die sigaret vind ikzelf ook erg mooi, maar de meeste mensen zullen een rokende vrouw niet mooi vinden op een foto. heb je die met dat licht ook zonder sigaret?
Dank je wel, assistentquote:
Jij was meer het 'verblind je vriendje met een zilveren scherm' hulpjequote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aha, jij bent ook lichthulpje geweest?
Dat kwam door mijn oogverblinde schoonheidquote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij was meer het 'verblind je vriendje met een zilveren scherm' hulpje
Thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Spuit elf reactie, maar goed..
Erg mooie foto's. Ik vind de lichtval op die foto met sigaret erg leuk
Ik ben zelf gister met innepin op pad geweest. Met haar goedkeuring zal ik later er ook wat van laten zien.
Ja doe danquote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben zelf gister met innepin op pad geweest. Met haar goedkeuring zal ik later er ook wat van laten zien.
Ik moest gister naar een verjaardag, maar hier zijn er een paar. Het zijn heel verschillende foto's geworden doordat er veel verschillende hoekjes warenquote:
Het was een deel van de kersttoestand, gewoon lampjes dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:08 schreef Toeps het volgende:
Die derde is echt vet! Wat waren dat voor bollen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vind die met die bollen ook gaaf
Heb je daar meer van?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:die bovenste 2 bollen kunnen zo in de Mastercard reclame
Hee, we hebben toch alles redelijk netjes teruggezet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:22 schreef pea4fun het volgende:
Dank je Marjo
Ow en ik mag van de tuincentrummensen best nog eens terugkomenze hebben niet gezien dat we wat dingetjes tijdelijk verbouwd hadden
![]()
Ja ongeveer wel, en niks gebrokenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Hee, we hebben toch alles redelijk netjes teruggezet?
Omdat het een doordeweekse dag was viel het nogal mee. Ik denk dat in het weekend het wel anders is. Ik kwam op het idee omdat ik wist dat een bruidspaar daar ooit gefotografeerd is toen het op hun trouwdag erg regende.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk pea. Vooral die eerste. Goed het haar gebruikt in de compo en een lekker spontane glimlach.
Geinig idee om in een tuincentrum te gaan fotograferen. Heb je dan niet heel veel bekijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |