abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 23:19:17 #151
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31044225
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie is deze fok user :

[afbeelding]
IJzercookie!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_31044350
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

IJzercookie!
u gaat door voor de koelkast , afgelopen vrijdag geschoten

pi_31044440
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

u gaat door voor de koelkast , afgelopen vrijdag geschoten

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo nu heb ik er echt nog meer zin in
mooi
pi_31044444
Ik vind die eerste de mooiste Die andere twee komen wat onnatuurlijk over
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_31044502
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
als er iets onnatuurlijks binnen de fotografie is , is het wel fashion fotografie wel, daar is het meer surrealisme
pi_31044546
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

als er iets onnatuurlijks binnen de fotografie is , is het wel fashion fotografie wel, daar is het meer surrealisme
Ik bedoelde meer de houdingen Kleding is niet helemaal mijn ding, maar ook dat vind ik bij de eerste nog het leukste niets ten nadele van enig model hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_31046122
wow, het zijn echt mooie foto's !!

ik wil ook zo mooi op foto's staan

[ Bericht 7% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-09-2005 01:45:13 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_31047530
Schitterende foto's zeg
  vrijdag 30 september 2005 @ 07:22:57 #159
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_31049471
That's the way the cookie crumbles
pi_31060466
Fraaie foto's hoor, even per stuk:

1. De mooiste: kleuren, pose, compo, licht: alles klopt. Het licht wapperende haar geeft wat dynamiek zonder in de weg te wapperen.
2. Geef ik PdeHoog gelijk in: de pose is wat onnatuurlijk. Ook de kleuren niet helemaal lekker. Kleding en achtergrond vormen een grauwig geheel. Iets extremere visagie had hier wonderen gedaan.
3. is weer fraai. Hier kloppen de kleuren weer en is het licht lekker. Toch ook weer de licht onnatuurlijke pose.

Ook nog even iets over de blik: er zijn mensen die vinden dat een model altijd in de camera moet kijken. Dat is natuurlijk onzin, wegkijken kan mooi en functioneel zijn. In de camera kijken bij de pose van foto 1 geeft bijvoorbeeld een heel andere foto. Bij een serie geen enkele blik in de camera, zoals hier, krijg ik toch meestal een wat ongemakkelijk gevoel.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31065314
@vliegvanger

waarheid als een koe over het niet recht in de camera kijken , afhankelijk van de situatie kies je daarvoor en zeker wat de "opdrachtgever" wil , in dit geval speelde de kleding belangrijk onderdeel van de shoot dankzij de stylist (visagist) die kleding had meegenomen met als oogpunt dat hij ze kan gebruiken voor "reclame" doeleinden voor zijn winkel. in dit geval mag het model niet de kleding afleiden.

maar voor de kijker is het belang niet altijd af te wegen van van uit welk oogpunt het genomen is , daarin is iedereen vrij , maar ik licht het nu wel even toe
pi_31069324
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ja dat vind ik eigenlijk ook Als je van die mooie lange blonde manen hebt Gebruik ze dan ook!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_31154822

1 van de foto's uit de shoot met Morpheus_at_Work. Deze foto is dus door hem genomen.
Mijn vrouw en ik zijn de gene op de foto.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_31155078
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[afbeelding]

1 van de foto's uit de shoot met Morpheus_at_Work. Deze foto is dus door hem genomen.
lieve foto.

* Vliegvrager wacht nog twee maandjes
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31155136
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

lieve foto.

* Vliegvrager wacht nog twee maandjes
En dan? Ga je ook foto's maken of wordt je dan ook zwanger?
pi_31155181
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

En dan? Ga je ook foto's maken of wordt je dan ook zwanger?
Dat laatste is vooralsnog biologisch onmogelijk, dus doe dat eerste dan maar.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31156382
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[afbeelding]

die van je vrouw en kind zijn leuker
pi_31156457
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

die van je vrouw en kind zijn leuker
Die zijn vrolijker. Deze vind ik mooier.
Maar daarover zullen de meningen verdeeld zijn
pi_31156646
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Die zijn vrolijker. Deze vind ik mooier.
Maar daarover zullen de meningen verdeeld zijn
Ik stel voor dat we daar nog wat meer meningen over verdelen. Plaatsen die foto.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31156799
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we daar nog wat meer meningen over verdelen. Plaatsen die foto.
Hier kun je de hele serie zien.

Ow en dit is geen spam, traffic groeit me alleen niet op de rug.

[ Bericht 8% gewijzigd door PoseidonVS op 03-10-2005 21:34:58 ]
pi_31157773
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Hele fraaie serie Poseidon Morpheus, mooi gedaan hoor
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:05:50 #172
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_31158129
Mooooooooi
That's the way the cookie crumbles
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:18:52 #173
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31160783
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Ik zeg: t wordt een meisje.
motivatie: je zoon lijkt ongeveer even oud als de mijne was toen zijn zus geboren werd
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_31165929
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zeg: t wordt een meisje.
motivatie: je zoon lijkt ongeveer even oud als de mijne was toen zijn zus geboren werd
Dan kan ik je vast verklappen dat je het fout hebt.

pi_31166534
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 07:30 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Dan kan ik je vast verklappen dat je het fout hebt.

wat zal nick blij zijn
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:31:24 #176
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_31167015
Ik heb de serie bekeken en van mij mag er iets meer contrast in.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:56:32 #177
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_31167494
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb de serie bekeken en van mij mag er iets meer contrast in.
Of een minder vel-witte achtergrond. Maar de foto's opzichzelf vindt ik wel mooi. Mooie composities.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:44:05 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31168435
Hele leuke serie, wat dat contrast betreft kan ik het wel een beetje mee eens zijn, maar absoluut niet teveel anders wordt het veel te hard voor zulke lieve platen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_31199362
@pucks aan contrast wordt gewerkt , had nu voor de achtergrond wit te maken 2x 150 watt/s flitsers die maar 1 stand hebben , aan uit , die gaan komen zijn traploos instelbaar dus beter af te stellen , dus ga ervanuit dat het contrast verbeterd gaat worden met witte achtergronden
pi_31201289
Mooie foto's, maar persoonlijk vind ik het erg jammer dat ze bijna nergens helemaal in het plaatje zit.
Voet eraf, stuk van haar haar eraf, bovenarm die eraf valt, ellenboog net buiten beeld.
Weet niet of het op die foto's daar zo geknipt is of dat het origineel ook zo is.
Dat zijn just my 2 cents... ik kijk er waarschijnlijk heel anders tegenaan...
pi_31202361
dan zul je het ook bij je eigen fotos wel jammer vinden dat je daar niet totaal in beeld bent

even als voorbeeld
http://www.t-connectit.nl/Images/tallie023-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/tallie015-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/pose0101024bw.jpg

bij fotografie draait het beeld om het geen waar je op wil doelen , is het het gezicht , is het het lichaam het lichaam , is het het beeld wat je over wil brengen duidelijk.

in dit geval is het haar zwangerschap dus haar buik moet beter in beeld zijn dan de rest, daarbij moet je keuzes maken , of kaderen of meer omgeving erop , in mijn geval kies ik voor kaderen en minder omgeving , daarvoor heeft ronald ook gekozen bij jouw fotos.

opzich zou ik dingen achteraf ook wel anders gekaderd hebben , maar dat is altijd achteraf.

maar per definitie is kaderen (lees afsnijden van beelden) niet fout , als het maar juist gebeurd, dat van het haar afsnijden zal ik nu ook niet meer doen , want is mij zelf ook tegen gaan staan
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:34:17 #182
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31202713
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan zul je het ook bij je eigen fotos wel jammer vinden dat je daar niet totaal in beeld bent

even als voorbeeld
http://www.t-connectit.nl/Images/tallie023-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/tallie015-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/pose0101024bw.jpg

bij fotografie draait het beeld om het geen waar je op wil doelen , is het het gezicht , is het het lichaam het lichaam , is het het beeld wat je over wil brengen duidelijk.

in dit geval is het haar zwangerschap dus haar buik moet beter in beeld zijn dan de rest, daarbij moet je keuzes maken , of kaderen of meer omgeving erop , in mijn geval kies ik voor kaderen en minder omgeving , daarvoor heeft ronald ook gekozen bij jouw fotos.

opzich zou ik dingen achteraf ook wel anders gekaderd hebben , maar dat is altijd achteraf.

maar per definitie is kaderen (lees afsnijden van beelden) niet fout , als het maar juist gebeurd, dat van het haar afsnijden zal ik nu ook niet meer doen , want is mij zelf ook tegen gaan staan
Ik denk dat je haar niet helemaal goed hebt begrepen. Ik moet eerlijk zeggen overigens dat het me pas opviel toen ze het aangaf:
Bij de fotos die jij aangeeft is er door mij bewust voor gekozen om haar niet geheel af te beelden, net zoals jij op een aantal fotos ervoor kiest om jouw vrouw niet helemaal af te beelden.
Het gaat niet om dit soort fotos:

daar is niks mis mee. Maar op deze

staat ze helemaal, behalve haar kleine teen. Hetzelfde op foto 3. Op foto 8 vallen net de tenen van je zoon eraf, en op foto 9 net een stukje van de knie van je vrouw. Verder staan de personen helemaal op de foto, maar er ontbreekt net een puntje. De overige foto's zijn gecropped, net als die van Kleintje, en daar is niks mis mee. Maar die 2-3 centimeters die er net buiten vallen op de andere fotos, dat is jammer, want de foto's zijn verder prachtig!
- Privacy Matters
pi_31202894
Ow my god... geloof niet dat we elkaar begrijpen.
Het is niet puur om het kritiek geven. Het is wat ik ervan vind. Wellicht als jij het net zo bekijkt als ik dat je het ook ziet. Dus ik probeer opbouwende kritiek te geven, niet om je af te kraken.

Ja, ook bij mij ben ik niet altijd helemaal in beeld, maar bij sommige foto's maakt het niet uit. Maar bij deze foto's viel het me op dat het bijna overal was.
Even als voorbeeld...

Prachtig hoe verliefd ze naar haar buik kijkt, maar erg zonde dat net het laatste stukje van haar hoofd er niet opstaat. Dan had ik persoonlijk iets minder been op de foto gehad.

Net een stukje knie wat mist...

Dit vind ik echt een topfoto. Zo liefdevol, maar helaas mist haar elleboog.

M@W, wat er in het verleden heeft gespeeld tussen ons heeft hier niets mee te maken!
Ik vind het een prachtige serie foto's! Dat meen ik. Alleen zijn dit de puntjes die mij als 'beoordeler' opvallen. Ik ben geen fotograaf, heb geen verstand van technieken.
Maar ik denk dat als je de nadruk volledig op de buik wil leggen dat je volledig inzoomt en dat bij sommige plaatjes het om het totaalplaatje ging. Dan had net iets verder weg mooier geweest zodat ze erin had gepast.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kleintje op 05-10-2005 13:46:36 (probeer iets genuanceerder over te komen) ]
pi_31203141
Zulke minimale (maar toch storende) afsnijdingen vind ik niet secuur, soms zelfs slordig overkomen. Voor de geportretteerden maakt het vaak niet uit, die kijken met hele andere ogen. Uit fotografisch oogpunt gezien stoor ik me er ook aan, vind het niet nauwkeurig. Maar dat komt ook doordat ik (te) perfectionistisch ben

De vergelijking met Kleintje's foto's vind ik een beetje flauw..
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:03:57 #185
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31203667
Ik vind het ook wel een beetje slordig hoor om net een teen, of stukje elleboog eraf te knippen. dat is denk ik 1 van de eerste dingen waar je naar kijkt wanneer je gaat snijden in de foto toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_31204505
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bespeurt de argeloze lezer hier zere (en dus lange) teentjes?

Anderen hebben het hier ook al gezegd, en de discussie is hier en elders waar jij ook komt al vaker langsgekomen: er is een flink verschil tussen lichaamsdelen fors afsnijden en net een heel klein stukje niet afbeelden.

Overigens vind ik de serie als geheel fraai, en vooral sfeervol. Dat wou ik ook nog wel even kwijt.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_31208170
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Bespeurt de argeloze lezer hier zere (en dus lange) teentjes?
nee hoor kan prima met kritieken omgaan en zal ze ook zeker meenemen in het vervolg van toekomstige shoot , er zullen namelijk altijd kritieken blijven over afsnijden van dingen , uit estetisch oogpunt en wat prettig kijkt. normaliter zie je niet een hele serie van de fotos en nu wel , normaal laat je als fotograaf alleen de beste uit een serie zien en niet degene waarvan je denkt oei , niet opgelet
pi_31208210
@kleintje : mijn reactie is op basis van commentaar en niet op basis van dingen uit het verleden , want je bent nog steeds ooit welkom voor een shoot (niet naakt)
pi_31208291
Morph, zoals al gezegt, ik vind het verder echt hele mooie foto's. Er straalt zoveel liefde voor die enorme toeter uit (lekker tactvol weer gezegd Eef...)

Daarnaast... ik sta ter beschikking als naaktmodel, maar niet enkel als naaktmodel. Ik ben voor bijna alles in, behalve voor zwangere buiken fotografie Buikje mag best platter, maar om hem nou zwanger te noemen...
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:50:35 #190
48233 Auticia
warriorette
pi_31307049
tvp
I bet you are flying inside.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:17:32 #191
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_31434502
Leuke dames uit de op. Verder staan er erg mooie foto's tussen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:03:46 #192
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_31458456
Hier een ontmoetingsresultaat van -evenstar- en mijzelf. Ik laat er maar 1 zien aangezien de shoot puur voor haarzelf was bedoeld

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_31460431
Wow, Pea.. Dit is écht een mooie foto
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_31463064
heel netjes pea! Heerlijke belichting.
Mijn DeviantART gallery
,
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:52:23 #195
52657 pea4fun
pi_31464783
Dank je, het was even zoeken naar de juiste belichting...uiteindelijk werd er een spot opgeduikeld in de schuur en heb ik de camera daarop verder ingesteld. Mijn dank hiervoor nog aan evenstar
pi_31465865
Die is MOOI Pea4fun!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:05:45 #197
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31466344
Mooooooooooooi!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:13:30 #198
52657 pea4fun
pi_31466488
Dank je, dank je...ik word er verlegen van

eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dit de mooiste is uit de serie hoor
pi_31470794
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef pea4fun het volgende:
Hier een ontmoetingsresultaat van -evenstar- en mijzelf. Ik laat er maar 1 zien aangezien de shoot puur voor haarzelf was bedoeld

[afbeelding]
Wow, die is mooi!!! Daar heeft ze een heel mooi aandenken aan!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:22:05 #200
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31495077
Ties in bubbels:

inmiddels ook al weer bijna een maand geleden
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')