IJzercookie!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie is deze fok user :
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
u gaat door voor de koelkast , afgelopen vrijdag geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als er iets onnatuurlijks binnen de fotografie is , is het wel fashion fotografie wel, daar is het meer surrealismequote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind die eerste de mooisteDie andere twee komen wat onnatuurlijk over
Ik bedoelde meer de houdingenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als er iets onnatuurlijks binnen de fotografie is , is het wel fashion fotografie wel, daar is het meer surrealisme
Ja dat vind ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind die eerste de mooisteDie andere twee komen wat onnatuurlijk over
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[afbeelding]
1 van de foto's uit de shoot met Morpheus_at_Work. Deze foto is dus door hem genomen.
Mijn vrouw en ik zijn de gene op de foto.
En dan? Ga je ook foto's maken of wordt je dan ook zwanger?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
lieve foto.
* Vliegvrager wacht nog twee maandjes
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En dan? Ga je ook foto's maken of wordt je dan ook zwanger?
die van je vrouw en kind zijn leukerquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[afbeelding]
1 van de foto's uit de shoot met Morpheus_at_Work. Deze foto is dus door hem genomen.
Mijn vrouw en ik zijn de gene op de foto.
Die zijn vrolijker. Deze vind ik mooier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die van je vrouw en kind zijn leuker
Ik stel voor dat we daar nog wat meer meningen over verdelen. Plaatsen die foto.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die zijn vrolijker. Deze vind ik mooier.
Maar daarover zullen de meningen verdeeld zijn
Hier kun je de hele serie zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar nog wat meer meningen over verdelen. Plaatsen die foto.
Hele fraaie serie Poseidonquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hier kun je de hele serie zien.
Ow en dit is geen spam, traffic groeit me alleen niet op de rug.
Ik zeg: t wordt een meisje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hier kun je de hele serie zien.
Ow en dit is geen spam, traffic groeit me alleen niet op de rug.
Dan kan ik je vast verklappen dat je het fout hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zeg: t wordt een meisje.
motivatie: je zoon lijkt ongeveer even oud als de mijne was toen zijn zus geboren werd
wat zal nick blij zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan kan ik je vast verklappen dat je het fout hebt.
![]()
Of een minder vel-witte achtergrond. Maar de foto's opzichzelf vindt ik wel mooi. Mooie composities.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:31 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb de serie bekeken en van mij mag er iets meer contrast in.
Ik denk dat je haar niet helemaal goed hebt begrepen. Ik moet eerlijk zeggen overigens dat het me pas opviel toen ze het aangaf:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan zul je het ook bij je eigen fotos wel jammer vinden dat je daar niet totaal in beeld bent
even als voorbeeld
http://www.t-connectit.nl/Images/tallie023-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/tallie015-fot.jpg
http://www.talliecam.com/images/pose0101024bw.jpg
bij fotografie draait het beeld om het geen waar je op wil doelen , is het het gezicht , is het het lichaam het lichaam , is het het beeld wat je over wil brengen duidelijk.
in dit geval is het haar zwangerschap dus haar buik moet beter in beeld zijn dan de rest, daarbij moet je keuzes maken , of kaderen of meer omgeving erop , in mijn geval kies ik voor kaderen en minder omgeving , daarvoor heeft ronald ook gekozen bij jouw fotos.
opzich zou ik dingen achteraf ook wel anders gekaderd hebben , maar dat is altijd achteraf.
maar per definitie is kaderen (lees afsnijden van beelden) niet fout , als het maar juist gebeurd, dat van het haar afsnijden zal ik nu ook niet meer doen , want is mij zelf ook tegen gaan staan
Bespeurt de argeloze lezer hier zere (en dus lange) teentjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan zul je het ook bij je eigen fotos wel jammer vinden dat je daar niet totaal in beeld bent
nee hoor kan prima met kritieken omgaan en zal ze ook zeker meenemen in het vervolg van toekomstige shoot , er zullen namelijk altijd kritieken blijven over afsnijden van dingen , uit estetisch oogpunt en wat prettig kijkt. normaliter zie je niet een hele serie van de fotos en nu wel , normaal laat je als fotograaf alleen de beste uit een serie zien en niet degene waarvan je denkt oei , niet opgeletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bespeurt de argeloze lezer hier zere (en dus lange) teentjes?
Wow, die is mooi!!! Daar heeft ze een heel mooi aandenken aan!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef pea4fun het volgende:
Hier een ontmoetingsresultaat van -evenstar- en mijzelf. Ik laat er maar 1 zien aangezien de shoot puur voor haarzelf was bedoeld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |