Komt via de mailquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wie was de stomverbaasde? Misschien handig als Sub of ik even contact met haar opneemt
Check!quote:
Dat denk ik niet hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat wordt dus een drankloze zaterdag Puckzzzy![]()
Wel alle.... EN niet effe melden bij mij he???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor!![]()
Ze komt pas om 1 uur dus tijd genoeg om nuchter te worden, en ik heb een heel stevig statief dus trillende handjes zijn ook niet van toepassing
off-topic] zaterdag is het dus wel Assen geworden he?![]()
Als je weer eens naar het Duistere Noorden komt (en dan vooral Assen) effe gillen..quote:
ik was ook zo eerst zoals jij denk , tot dat ik de effecten ervan zag. toen had ik een omslagpunt , zonder de natuurlijke huid te verliezen kun je wel het glimmen kwijtrakenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik las het.Maar ik ben dus zo'n typische man die daar geen verstand van heeft
Kop van Noord-Holland?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik was ook zo eerst zoals jij denk , tot (...)
Ik bedoelde je zinsopbouw. In Westfriesland eindigt elke tweede of derde zin op "denk?". Kort voor "denk ik?:quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op dat punt niet(regio utrecht) en ben meer een studio fotoslaafje
Haha, inderdaad, een vriendin van mij zegt dat ook altijd. En ook: "Dat wou ik zeggen." Als inderdaad, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde je zinsopbouw. In Westfriesland eindigt elke tweede of derde zin op "denk?". Kort voor "denk ik?:
waarom niet , ik ben bezig bedrijfje op aan het zetten met visagiste/styliste , wat zich richt op kinder fotografie en zwangerschapsfotografie , aangezien een lege website geen porum is , zoek ik aantal fotogenieke personen die model willen staan en waarbij enke fotos voor promo doeleinden gebruikt kunnen worden. Zeker omdat er tijdens die shoots geen haast achterzit kan er zeker nog wel wat geleerd worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef PoseidonVS het volgende:
Zeg morpheus_at_work, wat moet ik me voorstellen bij je sign? En als ik mijn zwangere vrouw en evt zoontje voor beschikaar stel, mag ik dan mee komen om de kunst af te kijken?
Klinkt er goed. Ik heb zelf geprobeerd om een leuke serie van haar te maken maar dat is nog best erg moeilijk. Hier zijn wat van de resultaten te zien. Ik ga je vanavond zeker even mailen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom niet , ik ben bezig bedrijfje op aan het zetten met visagiste/styliste , wat zich richt op kinder fotografie en zwangerschapsfotografie , aangezien een lege website geen porum is , zoek ik aantal fotogenieke personen die model willen staan en waarbij enke fotos voor promo doeleinden gebruikt kunnen worden. Zeker omdat er tijdens die shoots geen haast achterzit kan er zeker nog wel wat geleerd worden.
mijn basis regel is , ik heb het ook geleerd door naar anderen te kijken en dingen te vragen, dus waarom geen kennis delen.
mail mij even op djurre@debezigebijtjes.nl
Je vrouw is mooi zwanger, maar weet je zeker dat er maar één knd op komst is?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Klinkt er goed. Ik heb zelf geprobeerd om een leuke serie van haar te maken maar dat is nog best erg moeilijk. Hier zijn wat van de resultaten te zien. Ik ga je vanavond zeker even mailen.
nou!! idd een behoorlijke buikquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vrouw is mooi zwanger, maar weet je zeker dat er maar één knd op komst is?Wat een toeter!
![]()
Noh maid! Kom jij uit West-Friesland dan? Dat vinde ik nou zo loik !quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op dat punt niet(regio utrecht) en ben meer een studio fotoslaafje
Het komt aardig in de buurt hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Noh maid! Kom jij uit West-Friesland dan? Dat vinde ik nou zo loik !
Slechte imitatie van mijn familie
Jep het is er absoluut maar 1. en dan te bedenken dat ze nog twee maanden moet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou!! idd een behoorlijke buikmaar mooie serie, laatste is mooi
we gaan ze mooie serie fotos laten zien , waar ze in ouders ook van kunnen gaan smullenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jep het is er absoluut maar 1. en dan te bedenken dat ze nog twee maanden moet.![]()
Maar bedankt voor de compliment en ik hoop binnenkort meer te kunnen laten zien.
Edit: Morpheus heeft mail.
Hoe gaat het ondertussen met de overige lollie-pics?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij foto 4 zou ik ook nog eens, als ik jou was, de wallen onder haar ogen wegsoepen. Zie zijn allerminst flatteus...
Die foto van haar lippen, die is wel gaaf/leuk, maar ik vraag me af of het niet mooier geweest zou zijn met de volledige lippen erop...
Die ogen was ook even snel om het idee te laten zien, kan jouw PS tips wel goed gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmmmm....mooie ogen,maar die bewerking vind ik echt niet kunnen hoor Huishet lijktwel een wasbeertje zo. Als je met je pipetje(er vanuit gaande dat je photoshop gebruikt) een lichte kleur rond haar ogen uitkiest, dan in een tweede laag met een zachte brush en lage opacity de huid overschildert, mag lekker ruig, daarna met een gummetje op 100% de ogen weer vrijmaakt en de wenkbrauwen, dan zal het er al een stuk beter uitzien. Nog even spelen met de opacity van je laag en je bent klaar.
voor de rest is het een leuke serie, ik weet alleen niet of ik de achtergrond zo geweldig vind. Stopcontacten enzo
Idd, die wallen had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij foto 4 zou ik ook nog eens, als ik jou was, de wallen onder haar ogen wegsoepen. Zie zijn allerminst flatteus...
Die foto van haar lippen, die is wel gaaf/leuk, maar ik vraag me af of het niet mooier geweest zou zijn met de volledige lippen erop...
quote:Op donderdag 15 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met de overige lollie-pics?
Dus je hebt die lollie er ingesoept??quote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Tada! ik heb met mijn wacom speeltje gespeeld:
[afbeelding]
quote:
Wow! Hij is echt mooi gelukt!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 21:45 schreef RonaldV het volgende:
Kijk nou wat ik in de badkamer vond:
[afbeelding]
Nou nou ze kan ook Duits hoor!quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
hahaha ik weet wat blasen in het duits is
blasen?quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
hahaha ik weet wat blasen in het duits is
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |