abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32690626
Anderhalve week geleden had ik het genoegen een dagje door te mogen brengen met Toetsel. Niet toevallig: ik had mn camera bij me. De dag bestond uit vier sessies, de outfits zijn door Toetsel zelf ontworpen en gemaakt.

Hieronder uit iedere sessie twee plaatjes:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

nr 3 en 4 zijn deel van een serie, de hele serie staat hier
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 30 november 2005 @ 10:21:09 #2
128964 furore
scharlaken-groen
pi_32690773
Ik vind no 8 echt helemaal geweldig
pi_32690777
Wat een leuk model en mooie kleding!

#1 mag van mij in portrait gecropt, de achtergrond vind ik niets toevoegn. lekkere blik en pose.

#2 goed, prima foto.

#3 licht had iets verder naar voren gemogen van mij zodat het iets meer haar gezicht belicht. Het koffertje in deze foto is een beetje en loos object en leidt af.

#4 alweer een prima foto (beetje roze misschien?)

#5 lekker!!! lekkere verzadigde kleuren, lekkere pose/blik. -puntje, de plooi in het doek, ff wegshoppen

#6 goede pose, mooi belicht. Kont had er wel helemaal opgemogen van mij.

#7 doet een beetje vreemd aan, en ik vind het jammer dat de ellebogen en knie eraf zijn.

#8 alweer een afgekapt handje, ik vindt dat zooo jammer, want het is verder een mooie foto. Maar ze heeft geen voet, haar been houdt bij de enkels op waardoor het net een half been lijkt.

persoonlijke favoriet:
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32690826
Wow echt ontzettend gave plaatjes!! Mooie dame, leuke settings ook!! Echt super!
Whatever I want.
pi_32691116
# 5, #7 en #8
Ik vind alleen de belichting op de meeste foto's een beetje te gelig aandoen. Maar mss is daar met photoshop nog wat aan te verbeteren
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32691797
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuk model en mooie kleding!

#1 mag van mij in portrait gecropt, de achtergrond vind ik niets toevoegn. lekkere blik en pose.

#2 goed, prima foto.

#3 licht had iets verder naar voren gemogen van mij zodat het iets meer haar gezicht belicht. Het koffertje in deze foto is een beetje en loos object en leidt af.
gezicht is idd te donker. Het koffertje moet je zien in het licht va de serie waar de foto uitkomt.
quote:
#4 alweer een prima foto (beetje roze misschien?)

#5 lekker!!! lekkere verzadigde kleuren, lekkere pose/blik. -puntje, de plooi in het doek, ff wegshoppen

#6 goede pose, mooi belicht. Kont had er wel helemaal opgemogen van mij.

#7 doet een beetje vreemd aan, en ik vind het jammer dat de ellebogen en knie eraf zijn.

#8 alweer een afgekapt handje, ik vindt dat zooo jammer, want het is verder een mooie foto. Maar ze heeft geen voet, haar been houdt bij de enkels op waardoor het net een half been lijkt.

persoonlijke favoriet:
Missende onderdelen op 6 en 8 heb je gelijk in, is idd jammer, vooral het handje bij 8. Bij 7 is het opzet. Ms moet er nog iets meer knie af, nu lijkt het idd net niet.

@Elefes: ik heb bewust gekozen voor warme, beetje dromerige, kleuren. Ms idd een beetje doorgeschoten, zal er nog eens mee spelen.

Verder iedereen bedankt voor de complimenten.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32691854
Ik heb Pandorra's box inmiddels gezien ja. Leuk idee, vooral ook het veel te grote onderwerp wat er uitkomt

en ja, het mierenneuken viert weer hoogtij bij de buren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32692002
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb Pandorra's box inmiddels gezien ja. Leuk idee, vooral ook het veel te grote onderwerp wat er uitkomt

en ja, het mierenneuken viert weer hoogtij bij de buren
Ik had mn olifantenhuid al aangetrokken. En verder: learn and grow waar de *** is de hippie smiley als je m nodig hebt.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 30 november 2005 @ 12:17:23 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32693198
de kleding bij foto 6 (achter schouder) zit raar. en op foto 7 zit de kleding ook raar, imo.
Kofferdeksel bij 4 vind ik niet echt geslaagd. De blokjes bij 8 met de jurk is zeer leuk gevonden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 30 november 2005 @ 13:25:24 #10
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_32694751
Leuke foto's vliegvrager Mijn favorieten zijn 4 en 5, bij 8 vind ik het idee ontzettend leuk, heb je er daar meer van? Bij 5 en 6 vind ik de kleur van het gezicht wat onnatuurlijk, maar jouw werk kennende is dat misschien wel juist de bedoeling
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:33:30 #11
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_32694933
Hier had je veel meer uit kunnen halen. Zonde hoor van zo'n mooi model

1 Achtergrond te onrustig, rare crop

2 zie 1 mbt achtergrond.

3 Licht komt van de verkeerde kant (rug) verder ook verkeerde wibalans Rechtervoet staat er niet op.

4 Weer rare witbalans, ook moeilijk te zien wat nu scherp is

5 Mooie pose Alleen kan ik niet zien wat nu scherp is. Belichting is wel oke alleen een beetje te geel

6 Licht te geel. Kraag op rug zit niet goed. Verder wel een leuke foto.

7 Pose is leuk, Scherpte? Tevens iets ruimer croppen.

8 Idee is erg leuk alleen de uitvoering minder weer afgehakte ledematen Ook heeft ze zo wel een erg groot hoofd in verhouding met de rest van haar lichaam. Ook haar benen staan er zo raar op.

Ik heb ook de rest van je serie bekeken, en ik vindt het allemaal net een beetje te slordig. Mijn tip probeer eens niet zoveel verschillende dingen, maar kies 1 of 2 foto's van bovenstaande serie uit. En maak die opnieuw in de zelfde tijd alwaar je deze hele serie hebt gemaakt. Moet je dan eens zien wat voor resultaat je haalt, ik denk een factor 10 beter.
pi_32695483
@Shark: kleding op 7 zie ik niet zo

@pea: ja, heb er meer a la 8, maar nog niet bewerkt. Kleuren ga ik nog naar kijken.

@fr.oosje: dank voor je gedegen commentaar. Van 4 en 7 ben ik zeker dat de scherpte op de ogen ligt. Bij 5 ben ik daar minder zeker van, maar daar vind ik het persoonlijk minder storend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegvrager op 30-11-2005 14:05:59 (typefoutje) ]
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 30 november 2005 @ 14:01:03 #13
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_32695619
Is ook moeilijk te zien op dit soort kleine plaatjes
  woensdag 30 november 2005 @ 15:11:10 #14
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32697452
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Vliegvrager het volgende:
@Shark: kleding op 7 zie ik niet zo
d'r inkijkt "zweeft" en is niet netjes op de huid aangesloten, dat bedoelde ik...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32697500
Wat leuk! En Toetsel is ook leuk, mooie meid
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Nerd met benen woensdag 30 november 2005 @ 15:14:24 #16
18073 miss_bleu
pi_32697544
ik vind het hele gave foto's! maar komt denk ik ook voor 90% door het uiterlijk en uitstraling van Toetsel! Mooie meid!
pi_32698002
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
ik vind het hele gave foto's! maar komt denk ik ook voor 90% door het uiterlijk en uitstraling van Toetsel! Mooie meid!
Ja, uitstraling van een model kan een foto maken of breken idd. En uitstraling is bij Toetsel in ruime mate aanwezig met haar uiterlijk is ook niks mis btw. Poseertalent heeft ze ook. Dit was haar eerste shoot en daar was niets van te merken.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 30 november 2005 @ 15:37:09 #18
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32698223
Ik heb Vlieg al even over MSN gecomplimenteerd, en hier dan nog even tegen Toetsel:

Gefeliciteerd! Je hebt een prachtige eerste keer neergezet!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 20:39:05 #19
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_32707504
2 vind ik mooi gedaan. Ik houd wel van rugshots, hoewel de achtergrond wat afleid. Rechtsboven dan, onder gedeelte achtergrond is wel oke.
7 en 8 zijn ook tof. ff lekker anders dan normaal en het jurkje komt mooi uit
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_32715611
Mooi, leuk om eens een ander type model te zien. niet dat de andere modellen niet goed zijn, maar eens een keer wat anders houdt de interesse erin
pi_32720660
Heb met een foto uit dezelfde serie als 3 en 4 nog eens wat zitten spelen met de witbalans. Achterliggende gedachte is om wel de warmte in kleuren vast te houden, maar de hudiskleuren minder onnatuurlijk te maken. Is dat gelukt?

9.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 1 december 2005 @ 10:38:44 #22
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32720797
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Heb met een foto uit dezelfde serie als 3 en 4 nog eens wat zitten spelen met de witbalans. Achterliggende gedachte is om wel de warmte in kleuren vast te houden, maar de hudiskleuren minder onnatuurlijk te maken. Is dat gelukt?

9.
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik hem iets te roze. Misschien een beetje rood filteren?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')