gezicht is idd te donker. Het koffertje moet je zien in het licht va de serie waar de foto uitkomt.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuk model en mooie kleding!
#1 mag van mij in portrait gecropt, de achtergrond vind ik niets toevoegn. lekkere blik en pose.
#2 goed, prima foto.
#3 licht had iets verder naar voren gemogen van mij zodat het iets meer haar gezicht belicht. Het koffertje in deze foto is een beetje en loos object en leidt af.
Missende onderdelen op 6 en 8 heb je gelijk in, is idd jammer, vooral het handje bij 8. Bij 7 is het opzet. Ms moet er nog iets meer knie af, nu lijkt het idd net niet.quote:#4 alweer een prima foto (beetje roze misschien?)
#5 lekker!!!lekkere verzadigde kleuren, lekkere pose/blik. -puntje, de plooi in het doek, ff wegshoppen
#6 goede pose, mooi belicht. Kont had er wel helemaal opgemogen van mij.
#7 doet een beetje vreemd aan, en ik vind het jammer dat de ellebogen en knie eraf zijn.
#8 alweer een afgekapt handje, ik vindt dat zooo jammer, want het is verder een mooie foto. Maar ze heeft geen voet, haar been houdt bij de enkels op waardoor het net een half been lijkt.
persoonlijke favoriet:
Ik had mn olifantenhuid al aangetrokken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb Pandorra's box inmiddels gezien ja. Leuk idee, vooral ook het veel te grote onderwerp wat er uitkomt![]()
en ja, het mierenneuken viert weer hoogtij bij de buren![]()
d'r inkijkt "zweeft" en is niet netjes op de huid aangesloten, dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Vliegvrager het volgende:
@Shark: kleding op 7 zie ik niet zo
Ja, uitstraling van een model kan een foto maken of breken idd. En uitstraling is bij Toetsel in ruime mate aanwezig met haar uiterlijk is ook niks mis btw. Poseertalent heeft ze ook. Dit was haar eerste shoot en daar was niets van te merken.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
ik vind het hele gave foto's! maar komt denk ik ook voor 90% door het uiterlijk en uitstraling van Toetsel! Mooie meid!
Persoonlijk vind ik hem iets te roze. Misschien een beetje rood filteren?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Heb met een foto uit dezelfde serie als 3 en 4 nog eens wat zitten spelen met de witbalans. Achterliggende gedachte is om wel de warmte in kleuren vast te houden, maar de hudiskleuren minder onnatuurlijk te maken. Is dat gelukt?
9.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |